Season 22, Episode 19: The Real Housewives of Fat Tony var förbannat roligt, och bra. Det är väl ungefär var sjunde gång som Simpsons-avsnitten håller denna nivån, om ens det. Side storyn med Lisa och Bart var väl OK. Fungerar bra på så sätt att det gör att man kan korta ner main storyn och hålla den kvalitativ. Sista scenen med grisen var bra dock.
Nåväl, många "Ha!" var det iaf. Enda besvikelserna var att Fat Tony aldrig benämndes som Fat Slim Tony samt att...
...Homer verkade rädd för honom, trots att de är halvpolare.
Happ förra veckans tiopoängare följdes såklart av ett bottennapp. Jag gillar att de tar influenser från filmer, men särskilt roligt var inte avsnittet. Förutom när Lisa föreslår att hon och Bart tar hjälp av en vuxen och Homer kommer in direkt o garvar. Ah, mycket bra.
Happ förra veckans tiopoängare följdes såklart av ett bottennapp. Jag gillar att de tar influenser från filmer, men särskilt roligt var inte avsnittet. Förutom när Lisa föreslår att hon och Bart tar hjälp av en vuxen och Homer kommer in direkt o garvar. Ah, mycket bra.
Jag förstår allvarligt talat inte varför dom har tagit in manusförfattare från Rugrats som Steve Viksten och han som skrev förra veckans avsnitt, men jag gillar Edvard Scissorhand och jag tycker Simpsonsavsnittet var bra.
Hyfsat orignell säsongsavslutning. Tittarna ombeds rösta om huruvida Edna och Ned Flanders ska bli ett par, och resultatet presenteras när nästa säsong drar igång.
Fattar för övrigt inte att de orkar köra en säsong till, men pengarna lockar antagligen. Jag undrar hur mycket röstskådespelarna drar in per avsnitt nu för tiden.
Hyfsat orignell säsongsavslutning. Tittarna ombeds rösta om huruvida Edna och Ned Flanders ska bli ett par, och resultatet presenteras när nästa säsong drar igång.
Fattar för övrigt inte att de orkar köra en säsong till, men pengarna lockar antagligen. Jag undrar hur mycket röstskådespelarna drar in per avsnitt nu för tiden.
Jag såg att det var Jeff Westbrook som skrivit avsnittet och han har en phd i computer science, men i det här avsnittet var det ingen svår matematik. I förra avsnittet Pranks and Geens var eulers identitet med
i milhouse tankar var det en gigantisk kille med en tröja där det stod eipi + 1 = 0.
Fast jag tyckte det var väldigt malplacerat däremot gårdagens matematikreferens passade bättre in.
Senast redigerad av The Beach boy 2011-05-23 kl. 17:31.
Någon som har en aning om vilket avsnitt det är när en massa mafia snubbar går omkring o hälsar på varandra o säger typ: Ey! This guy! That guy! Ey! ??
Måste hitta ett klipp på det
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!