2009-12-09, 23:26
Medlem
keks avatar
LD är mycket bättre än PU om du aldrig rökt innan, och att du nu ska röka själv. Själv så känner jag inte ett piss av LD, men det var gamla det men tror inte nya är så mkt förbättrad.

PU ruset var intensivt utav bara helvete, gick på en prommis samtidigt som jag rökte och gled som in i ruset, trodde först att jag laggade fram (ni som har spelat mmorpg spel förstår nog) och att jag hade varit ute och rökt i flera timmar.
Citera
2009-12-09, 23:40
Medlem
Tack. Fler som tycker att LD är bra som startröka? Vill helst beställa idag så jag får det så snabbt som möjligt.
Citera
2009-12-10, 01:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheDerivative
Tack. Fler som tycker att LD är bra som startröka? Vill helst beställa idag så jag får det så snabbt som möjligt.

Gold är nog en bättre övning.....
Citera
2009-12-10, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Modify
Är det gamla RMBKK som har varit i farten igen eller?
Med tanke på att detta var hans reaktion på det gamla receptet, så får ni ta RMBKK med en stor nypa salt.
Citat:
Jag har rökt rätt mycket spice, genie, mojo, smoke och allt vad det heter, men Lunar Diamond var hittils bäst. Ruset var helt fantastiskt, nu minns jag inte om jag skrev detta i recensionen eller inte, men det var helt bra, hela tiden. Aldrig en riktigt överjävlig peak då man är så stukad att man knappt kan röra sej, heller aldrig den där känslan av att man inte är nog beng
Citera
2009-12-10, 11:52
Medlem
2dopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDerivative

Nu ska du sluta fjutta, lägg en beställning på en LG och en LD och rök med måtta så klarar du dig säkert bra. Börja med LG rent, sen LD rent sen kan du testa att blanda, rök lite hur du vill men inte för mycket bara, två tre bloss till att börja med är lagom, med bong så räcker det nog med en hit till en början.

Följ bara alla råd som sprids, på samma sätt som cannabis, chilla, det kommer inte att kännas "normalt".

Hela din verklighet kommer att bli annorlunda, det är en DROG.
Dock ingen tung sådan! Ditt syndält kommer att förvridas en aning, saker och ting kan möjligtvis börja pulesera, som väggar och dylikt, din kropp kommer att vara aningen domnad troligen och du kommer att ha helt annorlunda tanke banor och det är lätt att tappa bort sig, "vad skulle jag göra nu igen" eller "vad fan sitter jag och tänker på egentligen?" är vanliga reaktioner.

Sitt hemma med diverse snacks, film / musik och lagom belysning och njut av ruset och återkomm gärna med en recention efteråt.
Det kommer säkert att gå bra och vara en trevlig upplevelse för dig.

Att snea på LG / LD är endå väldigt svårt, det värsta som kan hända är att du blir yr och spyr, ligg inte på rygg då bara så kommer du garranterat att klara dig levande genom hela ruset!

Lucka till!
MVH / M

PS: Fastnar du för detta och vill fortsätta bruka så rekommenderas en lagom stor BONG starkt, mycket mera sparsamt och mycket trevligare rök upplevelse överhuvudtaget.
Senast redigerad av 2dope 2009-12-10 kl. 11:58.
Citera
2009-12-10, 14:35
Medlem
Pez-DJs avatar
Och glöm inte bort som ja sagt till någon annan, är de första gången du röker på nåt över huvud taget kan du måsta röka in dig, rök lite men typ 3 dar i rad så ska de nog börja funka efter det, hjärnans receptorer för cannabioider måste aktiveras.
Citera
2009-12-10, 15:13
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deavile
Med tanke på att detta var hans reaktion på det gamla receptet, så får ni ta RMBKK med en stor nypa salt.

Är så sataniskt jävla överless på alla helvetes patetiska idioter som ska sitta och grina över mina recensioner. Sluta köp produkterna ifall dom är så jävla dåliga då för fan, och släpp sargen ditt jävla klappmongo. Du vet inte vem jag är, eller hur många nypor salt jag skall tas med.
Citera
2009-12-10, 15:18
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Har ni inga andra recensenter också.
Känns ju inte som man vågar lita på dessa när man vet att han blir helt väck av att röka rövskägg från rumpnissar.
Verkar också vara enda personen på denna planet som känner av dom i flera timmar.

Ursäkta, men du är så jävla dum i huvudet alltså. Har du verkligen inget bättre för dej än att bombardera alla trådar som gäller de nya rökmixarna SN har, och hoppa på mej angående mina recensioner? Sluta gnälla för fan, du vet inget om mej eller hur jag upplever rus. Folk är olika vet du, och jag är knappast den enda som tyckte att diverse rökmixar var bättre än vad vissa här på flashback skrev, har du ens prövat någon av de nya mixarna förresten? Eller ville du bara ha något att ta ut ilskan över dina felnoppade ögonbryn på?
Citera
2009-12-10, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Är så sataniskt jävla överless på alla helvetes patetiska idioter som ska sitta och grina över mina recensioner. Sluta köp produkterna ifall dom är så jävla dåliga då för fan, och släpp sargen ditt jävla klappmongo. Du vet inte vem jag är, eller hur många nypor salt jag skall tas med.
Så "stark" som förra Ld var, måste du ju har svävat fram i en fantasivärld på det nya receptet.
Citat:
Nya LD är klart förbättrad vad gäller ruslängd och rus,
Citera
2009-12-10, 15:24
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deavile
Så "stark" som förra Ld var, måste du ju har svävat fram i en fantasivärld på det nya receptet.

Jag var som bekant rejält bäng när jag skrev den första recensionen, något jag efter allmän förfrågan slutat göra. Skriver alla mina recensioner dagen efter ruset nu, vilket ger en mycket mer objektiv bild. Nöjd?
Citera
2009-12-10, 15:49
Medlem
2dopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Jag var som bekant rejält bäng när jag skrev den första recensionen, något jag efter allmän förfrågan slutat göra. Skriver alla mina recensioner dagen efter ruset nu, vilket ger en mycket mer objektiv bild. Nöjd?

Njää.. Din PU recention var ju också skriven under afterglowen typ och det är ju fortfarande lite fail.. Vänta tills det är HELT över istället så får vi en bättre och klarare bild av DINA upplevelser.

Och hypa inte så otroligt hårt som du gör, då blir folk lätt förväntans fulla och rent av sura om det inte är vad dom förväntar sig sen :P
Citera
2009-12-10, 17:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2dope
Njää.. Din PU recention var ju också skriven under afterglowen typ och det är ju fortfarande lite fail.. Vänta tills det är HELT över istället så får vi en bättre och klarare bild av DINA upplevelser.

Och hypa inte så otroligt hårt som du gör, då blir folk lätt förväntans fulla och rent av sura om det inte är vad dom förväntar sig sen :P

Det var faktiskt jag som stressade på honom för att folk skrev till kundtjänst och ville ha en recension.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in