2009-12-10, 17:51
Medlem
2dopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik
Det var faktiskt jag som stressade på honom för att folk skrev till kundtjänst och ville ha en recension.

jaha där ser man :P

Aja, får väl ha överseende med PU recentionen i så fall.
Citera
2009-12-11, 03:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2dope
jaha där ser man :P

Aja, får väl ha överseende med PU recentionen i så fall.

Du står på tur!
Citera
2009-12-11, 10:29
Medlem
2dopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik
Du står på tur!

haha, fett!
Citera
2009-12-14, 12:36
Medlem
dubbelpost
Senast redigerad av BeckenBenet 2009-12-14 kl. 12:42.
Citera
2009-12-14, 12:42
Medlem
Läste recensionen av LD på sn:s hemsida och blir jäkligt förvånad över att LD fått betyg 7/10 på rusets längd och PU 8/10.

Efter 20 minuter på Pulse var det intensiva ruset borta, sedan väntade en liten afterglow. Tror inte LD håller mer än 15 minuter då.

Någon som provat den nya LD och kan skriva om ruset. Mest intresserad av rusl'ngd.
Citera
2009-12-14, 12:53
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeckenBenet
Läste recensionen av LD på sn:s hemsida och blir jäkligt förvånad över att LD fått betyg 7/10 på rusets längd och PU 8/10.

Efter 20 minuter på Pulse var det intensiva ruset borta, sedan väntade en liten afterglow. Tror inte LD håller mer än 15 minuter då.

Någon som provat den nya LD och kan skriva om ruset. Mest intresserad av rusl'ngd.

Runt en timme, kanske mer, innan det dalar. Du får hitta balansen med påfyllning helt enkelt. Varför är det konstigt att LD har fått 7 och PU har fått 8? PU var bättre, och räckte längre?
Citera
2009-12-14, 20:31
Medlem
Adks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Runt en timme, kanske mer, innan det dalar. Du får hitta balansen med påfyllning helt enkelt. Varför är det konstigt att LD har fått 7 och PU har fått 8? PU var bättre, och räckte längre?

Jag var storkonsument av rökmixar förut när spice, skunk, smoke och liknande mixar figurerade på svenska marknaden och gillade dessa stort. Nu har jag dock i stort sett inte rökt något överhuvudtaget på nästan ett halvår (varken mixar eller CB) men blev lite sugen i dagarna på att kanske chilla lite fram i veckan här.

Nu undrar jag därför om denna rökmix skulle kunna vara något för mig eller kommer jag bli fett besviken och känna att jag kastat pengarna i sjön?

Borde ju inte ha någon större tolerans nu men jag är ju van vid potent röka sedan tidigare och undrar hur denna mix står sig i jämförelse med t ex spice diamond eller smoke?
Citera
2009-12-14, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adk
Jag var storkonsument av rökmixar förut när spice, skunk, smoke och liknande mixar figurerade på svenska marknaden och gillade dessa stort. Nu har jag dock i stort sett inte rökt något överhuvudtaget på nästan ett halvår (varken mixar eller CB) men blev lite sugen i dagarna på att kanske chilla lite fram i veckan här.

Nu undrar jag därför om denna rökmix skulle kunna vara något för mig eller kommer jag bli fett besviken och känna att jag kastat pengarna i sjön?

Borde ju inte ha någon större tolerans nu men jag är ju van vid potent röka sedan tidigare och undrar hur denna mix står sig i jämförelse med t ex spice diamond eller smoke?
Den är riktigt kass jämfört, RMBKK verkar vara en av kanske tre som postar här som verkar gilla den. För mig och 99% av de som testat håller den knappt i fem minuter, köp den inte.
Citera
2009-12-14, 21:11
Medlem
Adks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggato
Den är riktigt kass jämfört, RMBKK verkar vara en av kanske tre som postar här som verkar gilla den. För mig och 99% av de som testat håller den knappt i fem minuter, köp den inte.

Fan också! La precis in en beställning typ samtidigt som du skrev inlägget

Kunde inte hålla mig från att testa iaf. Blir ju nyfiken då jag inte testat någon av mixarna som introducerats efter 15:e Sept. Nåja, inte första gången jag slänger pengarna i sjön så jag får väl ta smällen. Vem vet, kan ju ha sån tur att jag tillhör en av dom som faktiskt får effekt
Citera
2009-12-14, 22:11
Bannlyst
Citat:

Kunde inte hålla mig från att testa iaf. Blir ju nyfiken då jag inte testat någon av mixarna som introducerats efter 15:e Sept. Nåja, inte första gången jag slänger pengarna i sjön så jag får väl ta smällen. Vem vet, kan ju ha sån tur att jag tillhör en av dom som faktiskt får effekt
Ajdå, gjorde samma sak jag, jävla tålamod. Att slänga pengarna i sjön fick en helt ny innebörd för mig, men har du placebokrafter i nivå med Yoda så kanske..!
Citera
2009-12-14, 22:19
Medlem
Schlaktarnns avatar
Citat:

LD fungerade riktigt dåligt på mej, varade kanske 15-20 min och rätt svagt rus. Men PU var en klass i sig själv. Man blir helt jävla stukad i 45 min men känns betydligt längre när man är stenad. Sedan dalar det rejält. Men man kan fylla på med en 0,2a till och få tillbaka samma stuk som i början, iaf för mej.
Är mycket från person till person, men har du tur fungerar de riktigt bra på dej
Senast redigerad av Schlaktarnn 2009-12-14 kl. 22:25.
Citera
2009-12-27, 18:57
Bannlyst
Hur är Lunar Diamond? Bra dålig? Länge? Ruset? Kännslor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in