2009-11-17, 10:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2dope
Jo ja men då tänkte jag att ni kanske skulle ta någon annan än den flumm snubben nästa gång? Tanken var att se hur pass ärliga ni är på SN, om ni tar en rescention från någon "utomstående" testare så lär ni ju som tidigare sagt bortse från de "negativa" rescentionerna....

För övrigt, fredrik, menar du på allvar att du inte röker? Det låter ju väldigt troligt >_> Dom flesta "icke-rökare" brukar vara mer eller mindere mot allt som har med rökning och göra och speciellt inte jobba med att SÄLJA rökmixar som ska ge kids en chans att bli höga laglig väg?.....

Jag har en farbror som jobbade på systembolaget det innebär att alla som jobbar där är alkoholister?
Har inte rökt på ca: 7 år sedan jag jag blev diagnostiserad epilepsi, naturlig orsak att inte tåla canabinoider.
Men det är klart, ju kraftigare anfall ju bättre röka
Citera
2009-11-17, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Måste ifrågasätta trovärdigheten i din "rapport", först var ni 4 och sen var ni 6? Och släppte ruset verkligen efter en kvart? Konstigt, det gjorde det verkligen inte för mej. Antar att det är olika per person som du säger.

helt enkelt skrivit fel , jag och 4 kompisar blir såklart 5
Jo dett satt verkligen inte mer än 15 minuter heller.
Tycker dock de rus man fick var rätt mysigt, men som sagt på tok för kort.
Citera
2009-11-17, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Det är betydligt trovärdigare att som prylsnoppen låta köparna lämna recensioner. Då får man se hur det verkligen ligger till.

Men hur verifierar du att de sämsta rescensionerna inte raderas av siteägaren då?

"Om det är som sn så betyder ju inte den recensionen ett koskitsöga, för det är klart dom väljer ut en som tyckt skiten varit bra."

Hade recensionerna varit dåliga hade inte varan köpts in över huvud taget.

Har inte jag sagt detta typ tusen gånger i denna tråd redan? .. Får lite deja-vu känsla på varenda svar jag skrivit den här veckan...

"Inte tar ni hem en ny vara och skriver att den är värdelös inte."

Är varan värdelös så tar vi inte in den, period.
godkännande finns på samtliga produkter vi har.

Kan inte ni bara ta och fatta det nu så vi kan döda diskussionen nu om hur och när varor köps in på spicenordic?

"Då är det bättre att skippa omdömen helt och länka hit istället så får folk fundera själva på saken."

Men det här forumet suger ju... Folk dricker toalettvaiten och säger att det var lika bra som vodka, medan andra dricker vodka och säger att det var lika dåligt som toalettvatten.... och alla är lika bergsäkra på sin sak... Det var länge sedan detta forum kunde användas som tillförlitlig informationskanal, if ever...
Citera
2009-11-17, 15:52
Medlem
2dopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spicenordic
Men hur verifierar du att de sämsta rescensionerna inte raderas av siteägaren då?

"Om det är som sn så betyder ju inte den recensionen ett koskitsöga, för det är klart dom väljer ut en som tyckt skiten varit bra."

Hade recensionerna varit dåliga hade inte varan köpts in över huvud taget.

Har inte jag sagt detta typ tusen gånger i denna tråd redan? .. Får lite deja-vu känsla på varenda svar jag skrivit den här veckan...

"Inte tar ni hem en ny vara och skriver att den är värdelös inte."

Är varan värdelös så tar vi inte in den, period.
godkännande finns på samtliga produkter vi har.

Kan inte ni bara ta och fatta det nu så vi kan döda diskussionen nu om hur och när varor köps in på spicenordic?

"Då är det bättre att skippa omdömen helt och länka hit istället så får folk fundera själva på saken."

Men det här forumet suger ju... Folk dricker toalettvaiten och säger att det var lika bra som vodka, medan andra dricker vodka och säger att det var lika dåligt som toalettvatten.... och alla är lika bergsäkra på sin sak... Det var länge sedan detta forum kunde användas som tillförlitlig informationskanal, if ever...

Kolla själv, står en hel del negativt om många nya produkter, ingen jävel som tar bort eller ändrar något där..
Citera
2009-11-17, 16:34
Medlem
Roll8ors avatar
Citat:
Kolla själv, står en hel del negativt om många nya produkter, ingen jävel som tar bort eller ändrar något där..

Jag förstår inte problemet. Vad hindrar Calle, 15 från att gå in och skriva hur häftig produkten är? För att inte tala om trollpotentialen eller ägarna av siten som själva kan gå in och fejka recensioner. Vill du testa nåt, köp det då och bilda dig en egen uppfattning istället för att sitta här och lipa. Det är inga stora summor vi pratar om direkt.
Citera
2009-11-17, 21:25
Medlem
2dopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roll8or
Jag förstår inte problemet. Vad hindrar Calle, 15 från att gå in och skriva hur häftig produkten är? För att inte tala om trollpotentialen eller ägarna av siten som själva kan gå in och fejka recensioner. Vill du testa nåt, köp det då och bilda dig en egen uppfattning istället för att sitta här och lipa. Det är inga stora summor vi pratar om direkt.

Nej men det är drygt att dom inte bara kan vara ÄRLIGA och sätta REALISTISKA priser så det blir lättare att hitta någon shysst mix och slippa vimmla runt på det här viset och kasta pengar i sjön till höger och vänster.

Läs för fan innan du öppnar käften.
För övrigt så har jag själv skrivit en del negativa saker om både diverse K2 och white label på prylshoppen och ingen djävel har tagit bort eller ändrat det, alla ser presis vad jag har skrivit om mixarna.

Inget djävla fiffel där inte.
Sluta ifrågasätta som en grinolle och KOLLA istället!!
Citera
2009-11-17, 21:37
Medlem
Tjena, 2 snabba frågor ..

Har fått hem en lite LD nu..

1, Går det fint att rulla i spliff? orkar inte dra med mig bongen till polaren.
2, Hur mycket ska man ha i? typ 0,3g?
Citera
2009-11-18, 00:31
Medlem
Tja har också bara någon fråga sådär.. Har funderat nu några gånger när jag rökt dom här rökmixarna vad är bi-effekterna? Inte för jag har fått några eller kännt av några men skulle vara intressant och veta faktiskt
Citera
2009-11-18, 01:53
Medlem
Roll8ors avatar
Citat:
Nej men det är drygt att dom inte bara kan vara ÄRLIGA och sätta REALISTISKA priser så det blir lättare att hitta någon shysst mix och slippa vimmla runt på det här viset och kasta pengar i sjön till höger och vänster.

När ska folk fatta att priserna ÄR realistiska? Jag tror ingen härinne (förutom de som jobbar på SN) har någon aning om hur hög efterfrågan är på lagligt röka, men jag antar att den är jävligt hög med tanke på att priserna faktiskt ligger på den nivån. De driver ett företag som alla andra och måste tjäna pengar, det är inte nån välgörenhet för att Pelle & Lisa ska kunna bli lagligt stenade på lördagskvällen. Googla tillgång + efterfrågan så kanske du fattar. Innan klassningen var konkurrensen högre vilket drog ner priset. Just nu är det ett fåtal shoppar som erbjuder varan. Det drar upp priset plus att jag kan tänka mig att LD kostar mer att köpa in än ex Spice pga volymen.
Citat:
Läs för fan innan du öppnar käften.
Tänk efter lite för fan innan du öppnar käften. Du lipade över hur recensionerna gick till på SN. Jag svarade på det.

Citat:
För övrigt så har jag själv skrivit en del negativa saker om både diverse K2 och white label på prylshoppen och ingen djävel har tagit bort eller ändrat det, alla ser presis vad jag har skrivit om mixarna.

Jaha men handla där då istället för att menstruera i en tråd om LD.
Citera
2009-11-18, 03:14
Medlem
kattministers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaaaa
Tja har också bara någon fråga sådär.. Har funderat nu några gånger när jag rökt dom här rökmixarna vad är bi-effekterna? Inte för jag har fått några eller kännt av några men skulle vara intressant och veta faktiskt

Man blir steril, och dement, men inga allvarliga bieffekter tror jag.
Citera
2009-11-18, 08:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roll8or
När ska folk fatta att priserna ÄR realistiska? Jag tror ingen härinne (förutom de som jobbar på SN) har någon aning om hur hög efterfrågan är på lagligt röka, men jag antar att den är jävligt hög med tanke på att priserna faktiskt ligger på den nivån. De driver ett företag som alla andra och måste tjäna pengar, det är inte nån välgörenhet för att Pelle & Lisa ska kunna bli lagligt stenade på lördagskvällen.

Kul att någon fattar vad det handlar om.
Vi hoppas att vi snart ska ha råd att köpa in en större kvantitet, dett medför givetvis att priserna sjunker.
Efterfrågan är hög men bara ett fåtal människor är villiga att betala dessa ockerpriser.
Som jag sagt innan, målet är att komma ned under 200 spänn.

/Fredrik
Citera
2009-11-18, 09:11
Medlem
Citat:
!

Ojoj vilken tankevurpa, du förutsätter att det skulle finnas en tydlig koppling mellan pris och kvalité. Tror du helt glömmer hur marknaden ser ut, det finns inga bra lagliga rökmixar kvar.

Sedan det här med att vara "ÄRLIG", alla återförsäljare vill väl sälja sina produkter och det gäller knappast bara RC-branschen. Det är inte så att säljarna på elgiganten/siba är speciellt mycket bättre på den fronten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in