Citat:
Ursprungligen postat av Finntok
Du är den ända jäveln i världen som kan få en berusningseffekt av de låga doserna du tar, vilket gör dina poster helt ointressanta då endast minioriteten av en minioritet kan relatera till det du skriver.
Det räcker med att få din recension en gång, det du gör just nu med dina liveraporter sida efter sida är rent av reklam.
Nu väljer jag att kommentera ditt inlägg fast jag egentligen hade tänkt låta bli. Det finns nämligen lite saker jag vill ta upp rörande ruset på rökmixar och då naturligtvis med tanke på LD.
1. Jag är känslig på rökmixar och om nu LD är bra så borde jag ju märka det om jag röker 2-3ggr mer av det än av andra rökmixar, som jag får mycket bättre effekt av.
2. Jag vet hur otroligt påverkad och välmående man kan bli av vissa rökmixar och det ruset fick jag lätt med små mängder NH, men når alltså inte upp till det på långa vägar med Lunar.
3. Vid mina utprovningar har jag avslutat med att dra i mig Ex-Ses och YF för att det ska hända något och då jävlar blir det åka av, men inte av Lunar enbart. Jag tillskriver effekten YF, för jag har inte lyckats komma upp i samma rus på enbart Lunar, och Ex-Ses är inte så starkt. Alltså gör jag knappast reklam för Lunar, utan snarare YF i så fall och det går inte att få tag på lagligt längre.
Jag är extremt missnöjd och besviken med de här ”nya och lagliga” rökmixarna. Om LD skulle vara det bästa som går att köpa lagligt just nu så kanske det är på tiden att börja odla eget. Jag är nu framförallt mycket skeptisk till vad som kommer här näst på rökmixmarknaden och lär inte lägga ut mer pengar på något som inte är väl testat av andra först.
Det är så tråkigt att det bara blir sämre och dyrare hela tiden. Men den handlare som kan leverera grejer i klass med Northern Heights till ett vettigt pris borde nu kunna ”skära guld med täljkniv” på marknaden. Mitt hopp står till Goodsmoke nu, kanske att den som väntar på något gott inte väntar för länge? Vi får hoppas och se.