Citat:
Ursprungligen postat av Ankan23
Absolut, eftersom detta inte handlar om konstruktiv kritik utan om rent hat därför att de har en annan syn än dig.
Så om jag hittar en film på youtube där någon sitter och skär upp magen på levande kattungar. Och kommentarfältet är fult med inlägg i still med "jag kommer inte se fler filmer du laddar upp"(
jag kommer aldrig köpa skor av er)"fan vad du är elak mot katerna"(
ni respekterar uppenbarligen inte demokratin). Då är de som kommenterat filmen antidemokrater? För dom kommer inte med konstruktiv kritik? Du kan inte vara allvarlig.
Citat:
Ja det är ju bara att kolla i kommentarsfältet, det finns ingen tolerans eller respekt för Brandos åsikter där.
Att jag inte stödjer brandos aktion betyder inte, att jag inte anser dem ha rätten att tycka vad dom vill. Du behöver ta dig en lång stund där du sätter dig ner och reviderar begreppet demokrati.
Citat:
Ingen som har sagt att de ska bli kristna eller ateister.
Jo, du. Exakt så här skrev du:
att de ger upp sin kultur/religion.
Citat:
Var det några svåra ord eller mer exakt, vad förstod du inte?
Gör inte bort dig genom att ytterligare en gång undvika frågan, det kan omöjligt ha undgått dig flera inlägg i rad att jag frågat samma sak. För du har svarat, men otroligt svävande och ett svar som i bästa fall kan ses som löst knutet till frågan. Nämligen
Skriv konkret vilka rättigheter SD vill beröva muslimerna?