2010-09-10, 18:54
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calaverra
hahaha desperationen ökar underbart.
Den här lösningen har de kört med en gång tidigare, 2008 tror jag.

Desperata fån.
2010-09-10, 18:56
Bannlyst
Anton Hysén, en av Glenns söner, är medlem i gruppen "Sverigedemokraterna - ja tack!"

http://www.facebook.com/anton.hysen

Vem vet, det kanske är så att även pappa Glenn kommer rösta på SD.
2010-09-10, 18:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GrovBenstomme
Polisen daltar för mycket med idioterna! För i helvete fram vattenslang eller vad fan som helst.

Ja tänk dig om det vore nazister som gjorde samma sak mot Mona!
2010-09-10, 19:42
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wen.af.Ordningh
Demonstrationsrapport!

jag har aldrig sett en sådan vidrig samling pack förut. ju närmare man kom ju mer skägg, ju mer kavajer, ju mer tajta, färgrika byxor och ju mer näs och öronhängen och fettigare, oduschat hår. hipsters. jeffvla hipsters. Hipsters blandat med svarta och araber, och gangsta-svennar.
Tack för rapporten, bra jobbat av vår FB-reporter på plats! Angående motdemonstranterna så tycker jag mest synd om dem. Jag blir inte ens arg eller upprörd, jag tycker faktiskt synd om dem. Tragiska människor.
2010-09-10, 19:59
Bannlyst
För att citera en gammal SD:are;

Citat:
En droppe i valet kallade oss förr
Nu står vi här och knackar på deras dörr
2010-09-10, 20:01
Medlem
Wen.af.Ordninghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swecurry
För att citera en gammal SD:are;
inte samma parti dock. gamla sd var ju som ND är nu.
2010-09-10, 20:38
Medlem
Fula Gubbens avatar
Det är närmast absurt hur valrörelsen nu tycks helt ha tagits över av SD-frågan. Jimmie måste garva läppen av sig. Förstår inte dessa rutinerade politiker att de hjälper SD varenda gång de nämner dem? Varför inte hålla käften om SD och koncentrera sig på områden där SD är ingenting, och de etablerade partierna har stor trovärdighet? Mycket märklig och osmart hantering, som till och med Moderaterna trillat ned i.

Ja ja, det är goda nyheter för SD i vilket fall.

- F.G
2010-09-10, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Jag upplever en slags Kafkalik vanmakt när jag ser dessa människor.
Är det "pod people" han pratar med?

"Pod people"... oerhört träffande beskrivning. Det där klippet ger mig kalla kårar som få andra klipp har gjort, och kunde utan problem ha varit en scen ur "The Invasion", "V" eller "Invasion of the Body Snatchers".

Jag ser en pragmatisk kille med fötterna på jorden, som inte får en syl i vädret mot tre floskelrobotar med tom blick och stela ryggar. De ser obekväma ut i sina kläder, som aliens som försökt att klä sig för att smälta in men inte riktigt fick till det. Särskilt KD-snubben och goatee-muppen ger mig fel slags gåshud, jag bara väntar på att de ska avslöja sig genom att blinka med extra ögonlock eller slicka sig om munnen med spetsig reptiltunga.

Vad har hänt med mitt land...
2010-09-10, 22:03
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrispyKreem

"Pod people"... oerhört träffande beskrivning. Det där klippet ger mig kalla kårar som få andra klipp har gjort, och kunde utan problem ha varit en scen ur "The Invasion", "V" eller "Invasion of the Body Snatchers".

Jag ser en pragmatisk kille med fötterna på jorden, som inte får en syl i vädret mot tre floskelrobotar med tom blick och stela ryggar. De ser obekväma ut i sina kläder, som aliens som försökt att klä sig för att smälta in men inte riktigt fick till det. Särskilt KD-snubben och goatee-muppen ger mig fel slags gåshud, jag bara väntar på att de ska avslöja sig genom att blinka med extra ögonlock eller slicka sig om munnen med spetsig reptiltunga.

Vad har hänt med mitt land...

Ja, Almqvist kan nog vara stråt vassare än Åkesson. Trots att de välte en tunna floskler över honom lyckades han med välriktade värjhugg träffa exakt rätt så gott som varje gång (t ex ang. lönerna för den utländska arbetskraften). Varje tänkande människa som såg debatten kan instämma din text ovan. Och kd-zombien som trodde att det hjälper om man viftar med pekfingret...
2010-09-10, 22:14
Medlem
Carlos88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Jag upplever en slags Kafkalik vanmakt när jag ser dessa människor.
Är det "pod people" han pratar med?

hahaha. med "pod people" i bakhuvudet fick debatten en nästan komisk tvist när man kollar på den
2010-09-10, 22:18
Medlem
Tre stycken artiklar om SD i top 4 på läsarpulsen (Sydsvenskan). All publicitet är bra publicitet! Hoppas det håller i sig hela veckan fram över då kan det bli bra resultat för SD!

http://img821.imageshack.us/img821/1777/lasarpulsen.png
2010-09-10, 22:22
Medlem
Minimalt arbete av SD under de senaste 4 åren i fullmäktige:
http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3615&artikel=3990216&grup p=9688
Klicka på Valextra 1503 och lyssna från 10:00.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in