2010-08-30, 13:46
  #7201
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Jag fattar inte. Vad är det som är så kontroversiellt med ordet "invandringsbroms"?
Förstår ej heller. Ordet har ingen negativ betydelse.
2010-08-30, 13:46
  #7202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MkII
Nu stoppar SR!!! Sds reklamjingel. vidrigt. Allt handlade trots allt om att det var sd som lanserade reklamen - burkakvinnorna spelade ingen roll. SD - Nejtack från staten. Vidrigt.
Bara lite information: Stampen som äger SBS Radio är precis som Bonniers vilka äger TV4 judestyrt.
2010-08-30, 13:48
  #7203
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Bara lite information: Stampen som äger SBS Radio är precis som Bonniers vilka äger TV4 judestyrt.

Det här får man inte säga som Sverigedemokrat - men berätta något jag inte vet
2010-08-30, 13:52
  #7204
Medlem
Gudmunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Jag fattar inte. Vad är det som är så kontroversiellt med ordet "invandringsbroms"?

Det handlar om att hålla folket sovande genom att inte tillåta invandringkritik.

Demokratur. Andra bestämmer , du får titta på.
2010-08-30, 13:53
  #7205
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prutteindrink
Hur i helvete kan den inte få sändas? Ren och skär kommunistcensur är vad det handlar om!

Zverigedumokraterna vill ju t ex avskaffa DO. Man tycker t ex också att en arbetsgivare
skall ha full frihet att anställa vem man vill. Det är också den allmäna uppfattingen här på FB.

Sen lipar man som en stucken gris när ett kommersiellt företag avböjer att sända deras smörja.

2010-08-30, 14:01
  #7206
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MkII
Nu stoppar SR!!! Sds reklamjingel. vidrigt. Allt handlade trots allt om att det var sd som lanserade reklamen - burkakvinnorna spelade ingen roll. SD - Nejtack från staten. Vidrigt.

Känns det jobbigt att bli "diskriminerad"?

Nu blev man ju inte dissad av staten utan av ett kommersiellt företag som uppenbarligen
inte vill förknippas med smörjan.

SD vill ju avskaffa DO och kritiken mot DO är enorm både hos SD och dess väljare för att inte
tala om forumets SD:anhängare. Där propagerar man t ex starkt för att en arbetsgivare själv
skall bestämma vem han vill anställa.

Därför blir det ganska svårförtåeligt varför SD dampar loss när ett mediaföretag nu väljer
att inte sända deras propaganda?
2010-08-30, 14:10
  #7207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Zverigedumokraterna vill ju t ex avskaffa DO. Man tycker t ex också att en arbetsgivare
skall ha full frihet att anställa vem man vill. Det är också den allmäna uppfattingen här på FB.

Sen lipar man som en stucken gris när ett kommersiellt företag avböjer att sända deras smörja.


Åhfyfan vad hemskt. Vill de verkligen att en arbetsgivare ska ha full frihet att anställa vem man vill? Du måste skämta? Det låter ju helt förskräckligt! Menar du verkligen att de kan välja fritt?
2010-08-30, 14:19
  #7208
Medlem
Månsans avatar
http://www.resume.se/nyheter/2010/08/30/sd-gor-ny-reklamfilm-i-tv4/

SD-Valfilm II.
Visas 6-17 september enligt partisekreteraren Erik Almqvist.

Kan den ansluta sig till det fåtal filmuppföljare som blivit bättre än ettan (Gudfadern, French Connection)?
__________________
Senast redigerad av Månsan 2010-08-30 kl. 14:46.
2010-08-30, 14:20
  #7209
Medlem
najass avatar
OT raderat och ClaireRedfield får ännu en tillsägelse för sitt andefattiga OT-tramsande.

/mod
2010-08-30, 14:29
  #7210
Medlem
Ducken11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thejonas
Åhfyfan vad hemskt. Vill de verkligen att en arbetsgivare ska ha full frihet att anställa vem man vill? Du måste skämta? Det låter ju helt förskräckligt! Menar du verkligen att de kan välja fritt?

Tror att poängen låg i att SD själva inte accepterar de val som tvkanalerna gjort, därmed uppstår en dubbelmoral. De vill att företag ska få välja fritt, och när de inte väljer att sända deras skitreklam så lippar de för deras val inte passade SD's åsikter och tankar...

De borde respektera att ingen vill sända deras skitreklam, har de ett problem med det så kan de ju starta en egen kanal att börja sända rasistpropaganda på.
2010-08-30, 14:37
  #7211
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Känns det jobbigt att bli "diskriminerad"?

Nu blev man ju inte dissad av staten utan av ett kommersiellt företag som uppenbarligen
inte vill förknippas med smörjan.

SD vill ju avskaffa DO och kritiken mot DO är enorm både hos SD och dess väljare för att inte
tala om forumets SD:anhängare. Där propagerar man t ex starkt för att en arbetsgivare själv
skall bestämma vem han vill anställa.

Därför blir det ganska svårförtåeligt varför SD dampar loss när ett mediaföretag nu väljer
att inte sända deras propaganda?
Men då borde ju du som DO-sympatisör tycka att SD´s reklam inte ska stoppas, med den logiken?
2010-08-30, 14:39
  #7212
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Man tycker t ex också att en arbetsgivare
skall ha full frihet att anställa vem man vill. Det är också den allmäna uppfattingen här på FB.
Precis, man bör ju som arbetsgivare inte få bestämma vem som ska jobba hos en.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in