Citat:
Ursprungligen postat av MkII
Nu stoppar SR!!! Sds reklamjingel. vidrigt. Allt handlade trots allt om att det var sd som lanserade reklamen - burkakvinnorna spelade ingen roll. SD - Nejtack från staten. Vidrigt.
Känns det jobbigt att bli "diskriminerad"?
Nu blev man ju inte dissad av staten utan av ett kommersiellt företag som uppenbarligen
inte vill förknippas med smörjan.
SD vill ju avskaffa DO och kritiken mot DO är enorm både hos SD och dess väljare för att inte
tala om forumets SD:anhängare. Där propagerar man t ex starkt för att en arbetsgivare själv
skall bestämma vem han vill anställa.
Därför blir det ganska svårförtåeligt varför SD dampar loss när ett mediaföretag nu väljer
att inte sända deras propaganda?