2010-04-27, 13:19
Medlem
Det överordnade budskapet och slutklämmen var riktigt bra. Stycket om krusningar på ankdammar som följs av kvackningar, samt Egypten-parallellen, var dålig.

Expressen lade just upp en rätt stor artikel om DN:s artikel som, sett till bildsättning och hur texten refereras, typ är mer fördelaktig för SD än själva Debatt-artikeln

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1967099/jimmie-akesson-riktar-hard-kritik-mot-m-och-s
2010-04-27, 13:22
Medlem
Silvanuss avatar
Bra artikel, men det var ju svårt att misslyckas när Stockholmspamparna gav SD öppet mål.
2010-04-27, 13:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BeachHunterN
"Föra valet så röstade jag på SD. Det ledde till tomma stolar och en besvikelse. Hade tänkt att rösta på dem detta valet trots det. Men nu går rösten från både mig och frugan till Nationaldemokraterna"

Ja man undrar ju hur ND skulle skrapa ihop folk om de chockat steg till 5%...

Du kommer att bli väldigt besviken med dina 8632 röster.
2010-04-27, 13:37
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachHunterN
"Föra valet så röstade jag på SD. Det ledde till tomma stolar och en besvikelse. Hade tänkt att rösta på dem detta valet trots det. Men nu går rösten från både mig och frugan till Nationaldemokraterna"

Ja man undrar ju hur ND skulle skrapa ihop folk om de chockat steg till 5%...

ND passar mig bättre med.
Men vi får tänka logiskt nu.
Det är till att kasta våra röster till S eller M om man gör de.
SD är tyvärr de enda alternativet
2010-04-27, 13:41
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mästerkatten
Det överordnade budskapet och slutklämmen var riktigt bra. Stycket om krusningar på ankdammar som följs av kvackningar, samt Egypten-parallellen, var dålig.

Expressen lade just upp en rätt stor artikel om DN:s artikel som, sett till bildsättning och hur texten refereras, typ är mer fördelaktig för SD än själva Debatt-artikeln

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1967099/jimmie-akesson-riktar-hard-kritik-mot-m-och-s
Kommentatorsfunktionen på expressen stängd efter 32 kommentarer..

Trots iaf 30% mostånd mot SD.

Vilka muppar.
2010-04-27, 13:52
Medlem
Tattoo_crippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mästerkatten

Bra artikel, bland de första jag läst som inte vinklar det åt något håll och låter opartisk (så som media borde göra).

En rolig sak var även att artikeln var skriven av Behrang Behdjou
2010-04-27, 13:53
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tras
Artikeln är välskriven och strategiskt riktig och gör några riktigt bra politiska poänger. Snyggt jobbat.

Så välskriven var den inte. Den var skriven som man förväntar sig av en partiledare med någorlunda kunskaper i det svenska språket. Därmed inte sagt att det finns vissa poänger i det han påstår. Däremot ger det ett osäkert intryck av att avsluta texten med tre punkter istället för en.
2010-04-27, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RichOnVitamins
Förtroendet för Jimmie är nu återställt efter "islam är vårt största hot"-fiaskot.

fiaskot? sd tjänade otroligt mycket på den artikeln.
2010-04-27, 13:56
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obvious
Varför använder han ett sådant högtravande och utdraget målande språk? Det är ingen som orkar läsa.
Detta är DN Debatt. Den som inte orkar läsa sådant läser inte på DN Debatt. Ungefär.
2010-04-27, 14:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Så välskriven var den inte. Den var skriven som man förväntar sig av en partiledare med någorlunda kunskaper i det svenska språket. Därmed inte sagt att det finns vissa poänger i det han påstår. Däremot ger det ett osäkert intryck av att avsluta texten med tre punkter istället för en.

Du är en avundsjuk svensk medelmåtta...
2010-04-27, 14:14
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allemand
Du är en avundsjuk svensk medelmåtta...

Avundsjuk? Nej.
Svensk? Ja.
Medelmåtta? Nja, skulle snarare säga att jag är unik. Precis som alla andra.

Att jag har rätt i det jag skrev är klart och tydligt då du inte kan komma med några motargument.
2010-04-27, 14:35
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune

Va?
Att göra saker i tre är en gammal kulturell företeelse som härrör från den kristna treenigheten. Har funnits på kontinenten i kanske 2000 år och i Sverige i 1000.

Lite överkurs där, men slutsatsen består; att ha tre punkter har inget med osäkerhet att göra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in