2010-04-08, 22:35
Medlem
Månsans avatar
Det finns inget hopp. Debatt i statstelevisionen nyss var horribelt förutsägbart och uselt. Samma gamla värdelösa tjat om att Landskronas problem är strukturella och endast handlar om dåliga bostäder och om stackars godhjärtade, fattiga människostackare som blivit blåsta på den anställning som alltid påstås vara en mänsklig rättighet.

Som vanligt knäpptyst om att inga relevanta krav någonsin ställts på en enda individ i den tsunamivåg som sköljt över Skåne av kriminella, arbetsskygga, degenererade analfabeter av albanskt, afrikanskt och arabiskt ursprung utan varje tillstymmelse till förutsättning att leva i ett civiliserat samhälle.

Dessutom tycktes SD-tjejen vara panikslagen. Två löjliga konstaplar i uniform bedyrade att Landskrona är på rätt väg därför att de grova våldsbrotten tillfälligtvis råkat minska från 690 till 660/år. Idioter. Ulf Nilsson gjorde en ansats till att tala klartext men det var allt.

Se inte skiten.
Senast redigerad av Månsan 2010-04-08 kl. 23:22.
2010-04-08, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norpheus
Såg ni hur länge hon fick tala?
Såg du hur ivrig hon var att ta ordet, hur mycket hon hade att säga när hon väl fick ordet, hur engagerande och slagkraftig hon var? Sverigedemokraterna är ett värdigt parti för de fega väljarna som satt bredvid och svarade "vet inte" på frågan vad som hänt de senaste 20 åren.
2010-04-08, 22:39
Medlem
Ganska värdigt på debatten i kväll men jag blev tvungen att hålla för öronen när professorn malde på, vilket snömos. Carina Herrstedt framstod som en mycket sympatisk människa och politiker och det gjorde även folkpartisten från byggnadsnämden. VPKaren såg ut som en tjackpundare som inte sovit på fyra nätter.
2010-04-08, 22:44
Medlem
Jag skulle med all säkerhet börja slåss om jag satt med där om jag irl hörde nån fet pseudoprofessor a la dunkelt vänsterförflutet stå och hymla om att våldtäkterna, rasismen och brotten riktade mot svenskar i Landskrona beror på dålig asfalt, för få blomkrukor och slitna byggnader.
2010-04-08, 22:46
Medlem
Lolitagrrls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gramligr-Braend
Jag skulle med all säkerhet börja slåss om jag satt med där om jag irl hörde nån fet pseudoprofessor a la dunkelt vänsterförflutet stå och hymla om att våldtäkterna, rasismen och brotten riktade mot svenskar i Landskrona beror på dålig asfalt, för få blomkrukor och slitna byggnader.

Glöm inte den allsmäktiga rätten till arbete - självklart borde svenska företagere TVINGAS anställa invandrare, kosta vad det vill.

SD 2010
2010-04-08, 22:52
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olvik
Carina Herrstedt framstod som en mycket sympatisk människa och politiker

Ja, hon var verkligen raka motsatsen till nidbilden av en extrem högeextremist, som man stämplade SD:are tills för bara några år sedan. Hon gjorde förmodligen det allra mjukaste intrycket av alla debattörer där.

Men man önskar att hon hade fått mer taltid. Eller snarare, att hon begärt mer taltid. I ett sådant debattprogram så gäller det ju att vara aktiv själv, om man ska få tala.
2010-04-08, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Ja, hon var verkligen raka motsatsen till nidbilden av en extrem högeextremist, som man stämplade SD:are tills för bara några år sedan. Hon gjorde förmodligen det allra mjukaste intrycket av alla debattörer där.

Men man önskar att hon hade fått mer taltid. Eller snarare, att hon begärt mer taltid. I ett sådant debattprogram så gäller det ju att vara aktiv själv, om man ska få tala.

Det var alldeles utmärkt att hon inte var , med tanke på anledningen för kvällens debatt. Om en Sverigedemokrat hade vart det hade det varit katastrof. Kolla på Albanen från FP, hur många röster tappade han inte för sitt parti under samtalet med Carina Herrstedt på eftersnacket.
2010-04-08, 23:02
Medlem
Sifters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olvik
Kolla på Albanen från FP, hur många röster tappade han inte för sitt parti under samtalet med Carina Herrstedt på eftersnacket.
Runt 0 skulle jag tro, då jag tippar på att de flesta som kollar på Debatts eftersnack är politiskt intresserade och redan har hyfsat klart för sig vad de tycker.
2010-04-08, 23:02
Medlem
Skattesmitarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leagacy
SD medverkar i SVT:s program Debatt ikväll, om det mångkulturella mordet i Landskrona;
Om du tror att det kommer att bli fällande dom för mord är du sannolikt hjärndöd.
2010-04-08, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sifter
Runt 0 skulle jag tro, då jag tippar på att de flesta som kollar på Debatts eftersnack är politiskt intresserade och redan har hyfsat klart för sig vad de tycker.

Politiskt intresserade + många landskronabor och andra från trakten.
2010-04-08, 23:56
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesmitarn
Om du tror att det kommer att bli fällande dom för mord är du sannolikt hjärndöd.
Vad är det för fel på dig? Du inte bara snackar skit om SD, du försvarar mördaren?

Hatar du Sverige och svenskarna så mycket?
2010-04-09, 00:04
Medlem
Skattesmitarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Vad är det för fel på dig? Du inte bara snackar skit om SD, du försvarar mördaren?

Hatar du Sverige och svenskarna så mycket?

Bara för att man vägrar delta i Sverigeodemokraternas häxprocess är man sverigehatare -

Dessutom kan du väl inte pa allvar tro att det kommer att bli fällande dom för mord ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in