2009-12-06, 19:05
Medlem
Powergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rektangel
Kan du inte höja nivån på din debattinlägg?
Ingen skulle komma på tanken att ge Mona skulden för de dumhet du kläcker ur dej på FB. Instämmer du..?

Personligen skulle jag aldrig kunna göra Mona Sahlin illa. Det hade dock inte skadat hon kunde få smaka lite kebab på McDonalds i Norrköping nån gång.

Höja nivån när jag pratar till SD sympatisörer? Då fattar ni ju inget.

Andra delen av ditt inlägg var väl ett försök av dig att höja nivån. Du skulle aldrig göra Sahlin illa men en våldtäckt, som gjordes av andra är ok. Bara det drabbar Salin.
2009-12-06, 19:10
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Jag kan inte rå för att ni inte är läskunniga men säger man en person , i det här fallet Anna Lindh, förtjänar att bli mördad är man inte trovärdig. Sådana uttalande har jag läst tidigare med från sådana som utger sig för att vara sverigedemokrater. Då har det gällt Palme,Persson och Sahlin.
Om detta kom som en överaskning för er så torde det bero på att ni antingen inte kan läsa eller brist på ordförståelse.

Vi är läskunniga men det tar tid att leta efter fakta med dina diffusa anvisningar. Det lyckades men det märkte du aldrig eftersom du skrev det här inlägget.
.
2009-12-06, 19:12
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:

Andra delen av ditt inlägg var väl ett försök av dig att höja nivån. Du skulle aldrig göra Sahlin illa men en våldtäckt, som gjordes av andra är ok. Bara det drabbar Salin.

Du utsöndrar för mycket adrenalin, det kan skada din hälsa. Arga katter får rivet skin.
2009-12-06, 19:16
Medlem
Rektangels avatar
Citat:

Jag har inte en tanke på att vifta bort debattörer genom att påstå att de är ointelligenta. Det är ofta ett medel de tillgriper när sakargumenten tryter och det har jag överseende med.
2009-12-06, 20:53
Medlem
Alexander857s avatar
Först och främst så vill jag berätta att jag sympatisterar med bla Organisationen för synskadade, Svensk-Koreanska-föreningen, Carl bildt och givetvis Powergirl. Alla mina åsikter som jag skriver här på ett anonymt internetforum under alias kan ni givetvis applicera på alla de personer och organisationer som jag sympatiserar med, något annat vore ju helt orimligt.

Jag anser att DDR var ett demokratiskt land.
Jag anser att det är okej att knulla djur.
Jag anser att Marin Timell styr världen med hjälp av ZOG.
2009-12-06, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rektangel
Deras lösning är att byta ut väljarkåren,dummer

Hur många röster får dom av muslimer då?
2009-12-06, 21:48
Medlem
jommas avatar
lite ot
http://www.namninsamling.se/index.php?nid=3536

vet inte om den här kommer ha någon betydelse, men skriv på
2009-12-07, 01:02
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
På vilket sätt arbetar dom mot sd? Dom ignorerar dom, precis som dom ignorerar problemen med invandrarna.

Nä, inte riktigt va? De informerar om rasism, nazism och andra saker som sverigedemokrater pysslar med.
Sen har vi ju ett regelverk för invandrding och allt vad som hör till. Saker förändras och regler måste anpassas. Det tar tid för att ändra på lagar och regler.
Det skulle nog kunna gå lite snabbare om de slapp ta i den organiserade rasismen från SD.
2009-12-07, 01:29
Medlem
Flashen1961s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Nä, inte riktigt va? De informerar om rasism, nazism och andra saker som sverigedemokrater pysslar med.
Sen har vi ju ett regelverk för invandrding och allt vad som hör till. Saker förändras och regler måste anpassas. Det tar tid för att ändra på lagar och regler.
Det skulle nog kunna gå lite snabbare om de slapp ta i den organiserade rasismen från SD.
Du kan gärna visa mig var i SD:s principprogram se http://www.sverigedemokraterna.net/asikt_text.php?action=fullnews&id=317 det framgår att det är ett rasistiskt och nazistiskt parti?

Annars har nazismen starkare samröre med islam och dess judehat men det vet du kanske redan?

Och du inget flum utan källhänvisning är vad som gäller ang dina anklagelser om att SD är ett nazistiskt rasistparti.
2009-12-07, 13:15
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashen1961
Du kan gärna visa mig var i SD:s principprogram se http://www.sverigedemokraterna.net/asikt_text.php?action=fullnews&id=317 det framgår att det är ett rasistiskt och nazistiskt parti?

Annars har nazismen starkare samröre med islam och dess judehat men det vet du kanske redan?

Och du inget flum utan källhänvisning är vad som gäller ang dina anklagelser om att SD är ett nazistiskt rasistparti.

Men tänk lite nu, du kan väl inte hänvisa mig till var jag skall
hämta infon från?
De kan ju lika gärna skriva om Rödluvan där och stå blåögda
och säga vad fan de vill.
Är det sådarna saker som så lätt lurar dig att tro på skiten?

www.aftonbladet.se/nyheter/article5823268.ab (USCH!!! )

http://expo.se/2008/48_2188.html

www.dn.se/nyheter/politik/fore-detta-nazist-representerar-sd-1.953504

www2.unt.se/avd/1,1826,MC=25-AV_ID=892434,00.html?from=Topicpage

http://jinge.se/allmant/nazismen-inom-sverigedemokraterna.htm

www.newsmill.se/artikel/2009/11/05/sd-har-mer-gemensamt-med-tyska-nazister-med-danska-folkepartister

http://annalenalodenius.blogspot.com/2009/09/fore-detta-nazister-kandiderar-for-sd-i.html

www.zaramis.nu/blog/2009/10/19/sd-ar-inte-ett-dugg-battre-an-hitlers-nazister/
2009-12-07, 14:26
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Jag kan inte rå för att ni inte är läskunniga men säger man en person , i det här fallet Anna Lindh, förtjänar att bli mördad är man inte trovärdig. Sådana uttalande har jag läst tidigare med från sådana som utger sig för att vara sverigedemokrater. Då har det gällt Palme,Persson och Sahlin.
Om detta kom som en överaskning för er så torde det bero på att ni antingen inte kan läsa eller brist på ordförståelse.

Nej, det har du inte.
Fick inte du lära dig av mamma att det är fult att ljuga?
2009-12-07, 15:25
Medlem
Alexander857s avatar
Man ser ju verkligen vilka stjärnskott det är i den här tråden som hatar på SD och fortfarande blundar för alla problem den sjuka massinvandringspolitiken medför. Powergirl och Nedboy, ni är ett utdöende släkte här på FB men ni är sannerligen underhållande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in