Jag är en relativt luden filur. Om jag skulle välja att vaxa en del av kroppen, som t.ex. ryggen, skulle det se störtlöjligt ut eftersom jag i övrigt ser ut som Chewbacca. Att konsekvent avlägsna all min kroppsbehårning skulle vara ett jäkla aber, och tidskrävande, så det går bort. Då är det bättre att vara nöjd med att vara som man är skapt.
Jag brukar dock trimma axlarna en aning på sommaren när jag kör med linne. Ser lite fånigt ut att ha "axelklaffar" av hår.
Det tragiska är att tjejer kan ofta förbise håriga män men män kan inte förbise håriga kvinnor.
On topic: Jag är inte utav den riktigt håriga typen men har hår på röv, rygg och bröst. Brösthåret rakade jag bort förut pga komplex men min tjej gillar min bringa så jag har inte rakat bröstet på över 1 år, känns jävligt nice.
Äh, jag är inte så kräsen. Hår på ryggen är väl inte det snyggaste jag kan komma på, men inte heller nånting tillräckligt fult för att reagera med obehag på. Live and let live, liksom.
Har aldrig stött på någon kille som är hårig på ryggen, men jag tror inte det skulle vara något större problem.
Nu kom jag att tänka på Peter Sellers, där snackar vi HÅRIG rygg
Fyfan för hår på ryggen, det ger mellanöstern-vibbar, som tur har man inte det trots att man har kraftig hårväxt annars, som skägg å hårig bringa, men det är bara manligt.
Fyfan för hår på ryggen, det ger mellanöstern-vibbar, som tur har man inte det trots att man har kraftig hårväxt annars, som skägg å hårig bringa, men det är bara manligt.
Vi kan ju inte hjälpa att det växt ut där bak haha, och sträcka sig bak där och raka, är inte det lättaste!
Jag har inga somhelst problem. Fast det förstås, är det FÖR mycket hår så får jag en äckelkänsla.
Jag strulade ett tag med en man som hade mycket hår på bröst och mage. Jag tyckte att det var enormt upphetsande att bara ligga och smeka på bröstkorgen hans, dra fingrarna genom håret..
Dock kan det enligt mig tyckas lite ofräscht.
Jo jag har delade känslor.
Män som har hår på ryggen och då mycket, tycker jag inte ska raka sig. Dels för att det är nog himla bökigt att göra det ( om ingen hjälper till vill säga) samt att det finns dom kvinnor som tänder på håriga ryggar eller ja håriga karlar i överlag.
Tjejer brukar vara väldigt frispråkiga om håriga män vilket gör det ganska lustigt när det blir en diskution om det och man vet att flera personer i gruppen är håriga. Inte direkt någon som erkänner att de är håriga när alla tjejer i kör säger att det är skitäckligt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!