2009-10-31, 04:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittPlusPlus
jklar, med tanke p den dr skrmen s verkar 15 lappar (frn usa) jvligt prisvrt fr den dr datorn, kanske slr till lol

f. verkar MS ox utveckla liknande mus, dock hann apple fre: http://channel9.msdn.com/posts/Larry...ur-Next-Mouse/
Allts.... serist? r det ett skmt eller? Om inte, hur f*n kan man skapa ngot s fult. Jag tappade hakan nr jag sg mssen, och vet inte vilken av dem som r mest motbjudande....
*springer till toaletten fr att krkas*
Citera
2009-10-31, 05:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Farner
Allts.... serist? r det ett skmt eller? Om inte, hur f*n kan man skapa ngot s fult. Jag tappade hakan nr jag sg mssen, och vet inte vilken av dem som r mest motbjudande....
*springer till toaletten fr att krkas*

Sg du en enda som var frdig p den filmsnutten? Jag undrar hur "eran" mus sg ut under utvecklingsfasen.
Citera
2009-10-31, 12:00
Medlem
sjlvklart kom tnt fr leverans under den timmen jag var och t lunch p stan igr, s fr vnta tills p mndag nu. blir less p fraktbolag som inte ringer och sger hej innan dom kommer, lmnade inte ens en lapp p att dom varit hos mig.
Citera
2009-11-01, 17:00
Medlem
vnc-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetiepie
Fick min iMac 27" igr och jag upplevt att datorn brja lagga extremt mycket.. ven om inget r igng och aktivitetshanteraren r tom.

S hittar jag fljande trd... jag r inte ensam om problemet.

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=810722

Bara s ni vet om ni tnkt kpa s kan det vara vrt att vnta kanske.
Jag hoppas bara det tgrdas i 10.6.2 eller ngon annan update.
En polare har samma problem.

Jag var pvg att bestlla en iMac 27" men vgar man verkligen eller ska man vnta ?
Citera
2009-11-01, 17:11
Medlem
korps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vnc-
En polare har samma problem.

Jag var pvg att bestlla en iMac 27" men vgar man verkligen eller ska man vnta ?

Personligen tror jag felet ligger i SL, snacka om att Apple gjort ett eget litet Vista. Irriterande, men vi fr vl hoppas de lyckats fixa det snart.

Mnga som har SL har rapporterat en lng rad olika, difusa prestanda problem, som inte fanns innan SL.
Citera
2009-11-01, 17:21
Medlem
vnc-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korp
Personligen tror jag felet ligger i SL, snacka om att Apple gjort ett eget litet Vista. Irriterande, men vi fr vl hoppas de lyckats fixa det snart.

Mnga som har SL har rapporterat en lng rad olika, difusa prestanda problem, som inte fanns innan SL.
S om jag installerar leopard ska det inte vara ngra problem ?
Citera
2009-11-01, 17:24
Medlem
Pradaklons avatar
fel
Senast redigerad av Pradaklon 2009-11-01 kl. 18:01.
Citera
2009-11-01, 17:35
Medlem
korps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vnc-
S om jag installerar leopard ska det inte vara ngra problem ?

Det r bara min sikt, baserat p vad jag lst om problemen samt sjlv upplevt med SL och utan SL. Dock skulle jag om jag vore du vnta lite och se vad Apple sger om dessa problem p de nya iMac. Jag vet att det r svrt att vnta nr man r sugen

Med tanke p att det varit strul med SL sen det kom och de knappt semi-fixat det med en patch nyligen s skulle jag vnta lite med att kpa en iMac, iaf ett par veckor fr att se hur det utvecklats p den fronten.
Citera
2009-11-01, 20:04
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korp
Det r bara min sikt, baserat p vad jag lst om problemen samt sjlv upplevt med SL och utan SL. Dock skulle jag om jag vore du vnta lite och se vad Apple sger om dessa problem p de nya iMac. Jag vet att det r svrt att vnta nr man r sugen

Med tanke p att det varit strul med SL sen det kom och de knappt semi-fixat det med en patch nyligen s skulle jag vnta lite med att kpa en iMac, iaf ett par veckor fr att se hur det utvecklats p den fronten.

Olika fr alla tydligen, har 5 vnner med mac, ingen har haft ngot problem verhuvudtaget
Citera
2009-11-01, 20:43
Medlem
korps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Olika fr alla tydligen, har 5 vnner med mac, ingen har haft ngot problem verhuvudtaget

Nej att det skulle vara problem fr varje iMac r ju inte speciellt troligt. Men det verkar som tillrckligt mnga har problem s det kan vara vrt att vnta lite och se hur det utvecklas, iaf ngon vecka eller tre. Men det r min sikt, det jag skulle gra i detta lge.

Alla hade ju inte problem med SL heller, dock r jag en av mnga som haft det trots massa frsk att fixa det. Apple var ju inte speciellt snabb att slppa den dr patchen heller. Att de slppte en patch bevisar vl ven att jag och alla andra med SL problem inte bara drmde om det.
Citera
2009-11-02, 10:09
Bannlyst
Om man gtt till fysisk butik och bestllt samt skrivit p avbetalning, kan man sga upp detta?
Citera
2009-11-02, 10:31
Medlem
Kan sjlv sga att jag haft stora problem med SL och att jag nu frsker backa till Leopard men att det gr t helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in