Riktigt trevlig tycker jag den verkar, har suttit och funderat ver att kpa en 24" men nu nr den frsvann s blev det knepigare. Vet inte om jag har plats fr tjugo-fucking-sju-tum av ren skrm.
sitter o bara gapar... s inihelvete rtt alltsammans... ska kpa en 27" med quad core... fi fan, julafton i oktober. Ballmer slr nog snder en del mbler just i detta nu...
det r klart att du har, jag lovar. Kp en sn. Den kommer att pryda hela ditt hem.
Citat:
Ursprungligen postat av Onaka
Riktigt trevlig tycker jag den verkar, har suttit och funderat ver att kpa en 24" men nu nr den frsvann s blev det knepigare. Vet inte om jag har plats fr tjugo-fucking-sju-tum av ren skrm.
ja ja ja... nu mste man ju ha en 27" quad core... s r det ju bara. Lckert r ju bara frnamnet.
Vad egentligen r det fr skillnad i upplevelse p LED o min LCD som min 24" iMac har?
Min iMac har en 2.4 Core duo, sg att man byter till en 2.8 Quad core . Ngon som har ngon lnk till prestanda jmfrelser processorer emellan. Jag vet att det inte blir rttvisande men r ju nd ngot.
Min iMac badbollar ibland d jag kr Parallels med Win Xp samtidigt som jag har Photoshop, Coda, MAMP och en hel del annat laddat. Det kanske man blir av med med en Quad?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!