2009-10-20, 12:49
Medlem
Nu har jag också rökt en fet, låter denna låt svara på hur bra den fungerade: http://www.youtube.com/watch?v=1_qD9uZ8kB8&feature=fvst

När jag öppnade påsen luktade det som tribal warrior, smaken var också lik den..

Jämfört med JWH250 är mycket bättre känsla på denna, misstänker också att det kommer att sitta i längre än 30min. Enda nackdelen är väll priset..
Citera
2009-10-20, 12:50
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JW250
Nu har jag också rökt en fet, låter denna låt svara på hur bra den fungerade: http://www.youtube.com/watch?v=1_qD9uZ8kB8&feature=fvst

När jag öppnade påsen luktade det som tribal warrior, smaken var också lik den..

Jämfört med JWH250 är mycket bättre känsla på denna, misstänker också att det kommer att sitta i längre än 30min. Enda nackdelen är väll priset..

Är inte så insatt i olika rökmixar, men hur var ruset uppåt eller neråt?
Citera
2009-10-20, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Är inte så insatt i olika rökmixar, men hur var ruset uppåt eller neråt?

Lite uppåt tycker jag rent spontant, känner mig inte trött utan bara skönt hög.
Citera
2009-10-20, 12:59
Medlem
Modifys avatar
Okej kan också återkomma med en recension om Lunar snart. Ska precis röka nu. Förpackningen är fint utformad och rökat luktar bubbelgum med sur jordgubbssmak.
Citera
2009-10-20, 13:00
Bannlyst
brumbrum här har jag kul ännu, var och bajsade nyss, var så underbart skönt.
alltså jag tror inte ni kan förstå vad fint det är hemma hos mig just nu, mina flugor ser ut som en 9:a nu, känns som jga måste få knslan av rinaannde vatten på min kropp nu, måste duscha känns så inbjudande, tänk alltså. jag tror seriöst att nflugorna skulle gilla attb duscha med. Varför gör mna inte uschar till djur egentligen, dom vill väl duscha som oss, seriöst alltså nu, in flugor kanske, men som ödlor dom älskra ju vatten va? tänk en lien ödledusch med en lucka på och så en pedal där dom kan trampa för o få vatten så mysigt för dom, jaja ska duscha nu, men fundera på vad jag sagt, jag ska fan bygga en dushc till min kompis leguan

edit. min kompis e dum, han ville inte ha en dush till sin leguan sa han nyss, jag ska bygga en ändå
Citera
2009-10-20, 13:02
Medlem
Narviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av integrity
alltså jag tror inte ni kan förstå vad fint det är hemma hos mig just nu, mina flugor ser ut som en 9:a nu, känns som jga måste få knslan av rinaannde vatten på min kropp nu, måste duscha känns så inbjudande, tänk alltså. jag tror seriöst att nflugorna skulle gilla attb duscha med. Varför gör mna inte uschar till djur egentligen, dom vill väl duscha som oss, seriöst alltså nu, in flugor kanske, men som ödlor dom älskra ju vatten va? tänk en lien ödledusch med en lucka på och så en pedal där dom kan trampa för o få vatten så mysigt för dom, jaja ska duscha nu, men fundera på vad jag sagt, jag ska fan bygga en dushc till min kompis leguan
Fortfarande hög från klockan 11 spliffen?
Isåfall så lär det knappast vara JWH-250
Citera
2009-10-20, 13:06
Bannlyst
Fick tips av en som röket mkt sånt här och han rekommendera: pulse (tror de stavas så) han sa iaf att de va jävligt bra.

Sj röker jag ingenting.

mvh
Citera
2009-10-20, 13:09
Medlem
Citat:

edit. min kompis e dum, han ville inte ha en dush till sin leguan sa han nyss, jag ska bygga en ändå

HAHAHA sjukt att regeringen inte vill tillåta att folk är så här sköna!
Citera
2009-10-20, 13:20
Bannlyst
ska börja byggga snart tror jag, har bett om tips i bosadsforumet, där är dom säkert bra dom små gossarna. jo det är samma spliffidff som jag rökte sen imorse, men jag jökte det i pijpa(ska sägas med barnsligt uttal, låter så gulligt då). funderar på o röka lite till men jag vill ju veta hur länge min niciga känsla håller i sig utan o löadda om. men alltså ska nog försöka o fixa min leguandusch nu, har hitta lite platskicvor jag ska skära till, alltså jag ska fan ta patent på min dusch
Citera
2009-10-20, 13:22
Bannlyst
Kul att grejerna funkar i alla fall!
Citera
2009-10-20, 13:23
Medlem
Modifys avatar
integrity överdriver. Så fantastiskt bra var den inte men den funkar åt det lite mer sativa-liknande hållet.
Får ingen bodyload överhuvudtaget nästan, sätter sig mer som ett headbuzz i låg/mellan styrka.
Verkar dala ganska snabbt också som jag förväntade mig på JWH-250!
Har rökt 3 mellanstora nypor nu så jag dömer därefter!

Update: Nu var det 25 min sedan jag tände pipan.
Mycket av det sköna har försvunnit och jag känner mig i princip normal.
Ska det fortsätta så här så kommer jag inte köpa fler lagliga rökmixar eftersom de håller i sig så pass kort tid jämfört med de klassade cannabinoiderna..
Senast redigerad av Modify 2009-10-20 kl. 13:31.
Citera
2009-10-20, 13:32
Bannlyst
Citat:
ska börja byggga snart tror jag, har bett om tips i bosadsforumet, där är dom säkert bra dom små gossarna. jo det är samma spliffidff som jag rökte sen imorse, men jag jökte det i pijpa(ska sägas med barnsligt uttal, låter så gulligt då). funderar på o röka lite till men jag vill ju veta hur länge min niciga känsla håller i sig utan o löadda om. men alltså ska nog försöka o fixa min leguandusch nu, har hitta lite platskicvor jag ska skära till, alltså jag ska fan ta patent på min dusch

Du é ju skön, smartbar söker ju testmänniskor där tror jag du skulle passa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in