2009-10-18, 23:54
Medlem
dino.m3s avatar
såg nu att spicenordic har fått in en ny rökelse sen spice blev olagligt......lunar gold. =)

slängde iväg en beställning nu....men folk som redan har testat ge gärna en recension tills jag kommer med min
Senast redigerad av dino.m3 2009-10-19 kl. 00:17.
Citera
2009-10-18, 23:56
Medlem
Låter intressant.. Någon som redan testat och kan skriva recension?
Citera
2009-10-19, 00:42
Medlem
Svampskalles avatar
Vad jag vet som kom den ut i fredags och att ingen har hunnit testa den än. Tråden kommer förmodligen att bli låst ganska så snart för att alla börjar tröttna på dessa trådar om rökmixar.
Citera
2009-10-19, 08:09
Bannlyst
lol
Citera
2009-10-19, 08:21
Medlem
Ansiktsvargs avatar
Nej denna tråden tycker jag inte ska bli låst.

Är ju en ny slags rökmix och ett nytt märke..

Är med sugen på att slänga en beställning men väntar på en rapport =)
Citera
2009-10-19, 08:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svampskalle
Vad jag vet som kom den ut i fredags och att ingen har hunnit testa den än. Tråden kommer förmodligen att bli låst ganska så snart för att alla börjar tröttna på dessa trådar om rökmixar.

Ja, visst är det löjligt....
Citera
2009-10-19, 11:00
Medlem
Svampskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epag82
Ja, visst är det löjligt....
aa men jag tröttnar mest eftersom många skapar nya om samma mix. Tycker det är bättre med en tråd om en mix och fb borde kanske ha byggt ut forumet där alla mixar kunde finnas så det inte bara ploppar upp här o där bland övriga droger.
Citera
2009-10-19, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svampskalle

Detta svar borde ha räckt egentligen. Vad som oroar mig mest är att trådar om ämnet växer fram som svampar trots att det redan finns mer än tillräckligt med trådar för att diskutera respektive substans.

Det finns flera trådar om allt vilket gör att översikten blir väldigt dålig, snälla små barn, jag förstår att många är minderåriga och inte tänker speciellt effektivt men snälla, sök istället för att skapa en ny tråd så fort ni har en fråga.
Citera
2009-10-19, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Detta svar borde ha räckt egentligen. Vad som oroar mig mest är att trådar om ämnet växer fram som svampar trots att det redan finns mer än tillräckligt med trådar för att diskutera respektive substans.

Det finns flera trådar om allt vilket gör att översikten blir väldigt dålig, snälla små barn, jag förstår att många är minderåriga och inte tänker speciellt effektivt men snälla, sök istället för att skapa en ny tråd så fort ni har en fråga.
Du sammanfattade mina åsikter om detta ganska bra i det där inlägget faktiskt..Hoppas bara att andra läser den, och förstår budskapet.
Citera
2009-10-20, 10:32
Bannlyst
Sådär då har man fått sitt lunar gold ska packa upp och röka nu berättar mer snart
Citera
2009-10-20, 10:46
Medlem
Svampskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av integrity
Sådär då har man fått sitt lunar gold ska packa upp och röka nu berättar mer snart
När beställde du ditt?
Citera
2009-10-20, 10:50
Bannlyst
beställde i fredags direkt när det kommit upp, har precis rökt nu för 10 min sen, börjar hända nåt tror jag

edit: får skriva sneare måste lyssna på nihghtwish nu, fan så skönt
Senast redigerad av integrity 2009-10-20 kl. 10:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in