2009-10-20, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Modify
integrity överdriver. Så fantastiskt bra var den inte men den funkar åt det lite mer sativa-liknande hållet.
Får ingen bodyload överhuvudtaget nästan, sätter sig mer som ett headbuzz i låg/mellan styrka.
Verkar dala ganska snabbt också som jag förväntade mig på JWH-250!
Har rökt 3 mellanstora nypor nu så jag dömer därefter!

Update: Nu var det 25 min sedan jag tände pipan.
Mycket av det sköna har försvunnit och jag känner mig i princip normal.
Ska det fortsätta så här så kommer jag inte köpa fler lagliga rökmixar eftersom de håller i sig så pass kort tid jämfört med de klassade cannabinoiderna..

Nä, de tror jag också, har inga höga förväntningar men brände iväg en order på en påse precis. Jag får helt enkelt undersöka saken själv då precis som med de flesta rökmixar så varierar resultatet från person till person...
Citera
2009-10-20, 13:40
Medlem
_abous avatar
Citat:
integrity överdriver. Så fantastiskt bra var den inte men den funkar åt det lite mer sativa-liknande hållet.
Får ingen bodyload överhuvudtaget nästan, sätter sig mer som ett headbuzz i låg/mellan styrka.

Ska det fortsätta så här så kommer jag inte köpa fler lagliga rökmixar eftersom de håller i sig så pass kort tid jämfört med de klassade cannabinoiderna..
Skulle du säga att det är bättre eller sämre än WL?
Citera
2009-10-20, 13:51
Medlem
Modifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rusty.Brandsteen
Nä, de tror jag också, har inga höga förväntningar men brände iväg en order på en påse precis. Jag får helt enkelt undersöka saken själv då precis som med de flesta rökmixar så varierar resultatet från person till person...

DX var däremot bättre. Funkar fint fint som indica!
Citera
2009-10-20, 13:53
Medlem
Citat:

Måste hålla med dig, jag var riktigt nöjd efter 5 min men efter en halvtimme är jag sugen på en ny och efter en timme är jag helt normal. Nåja, 3mån kvar av övervakning och pissprov innan jag kan börja köpa riktigt röka igen, men det är bättre än ingenting...
Citera
2009-10-20, 13:55
Medlem
Modifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Skulle du säga att det är bättre eller sämre än WL?

Jag skulle säga att de likartade, men alla påverkas vi individuellt så även om jag inte blev så påverkad på Lunar Gold kan andra bli det. Utgår jag från mig själv och mina upplevelser så anser jag dom likartade i sin klass.

Har dock ett annat alternativ som jag finner bättre!
Citera
2009-10-20, 14:00
Bannlyst
Citat:
DX var däremot bättre. Funkar fint fint som indica!
Är rustiden liknande eller längre?

Musik?
http://open.spotify.com/track/0vHrLohigevYifZtCz3ExE
Citera
2009-10-20, 14:02
Bannlyst
Håller det inte minst en timme är det fan inte värt pengarna...orka sitta och mecka nytt som en idiot hela tiden, lär slita på halsen jävligt mycket i längden också. Hur kan dom ta in 250 när det redan florerar fritt i ren form, helt värdelöst
Citera
2009-10-20, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tittutiskogen
Håller det inte minst en timme är det fan inte värt pengarna...orka sitta och mecka nytt som en idiot hela tiden, lär slita på halsen jävligt mycket i längden också. Hur kan dom ta in 250 när det redan florerar fritt i ren form, helt värdelöst

Hur vet du att den innehåller 250??
Har dom på smartbar sagt det?
Citera
2009-10-20, 14:12
Medlem
Narviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epag82
Hur vet du att den innehåller 250??
Det är självklart att den innehåller syntetiska cannabioder. Av de syntetiska cannabioder som är populära för tillfälljet så är det JWH-250 som varar kortast, typ 20-40 min.
Citera
2009-10-20, 14:14
Medlem
Modifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalviaN
Är rustiden liknande eller längre?

Musik?
http://open.spotify.com/track/0vHrLohigevYifZtCz3ExE

Alla sitter i lika länge för mig personligen, runt 25-30min. Effektivast och starkast var dock Dx, men det här är inget jag kommer fortsätta lägga pengar på i fortsättningen. Priset är för dyrt i jämförelse med mixarnas styrka och tidslängd.
Uppkommer det någon dunder variant som är beprövat effektiv så ställer jag mig inte nekande till ett köp, men nu väntar jag ett tag.
Senast redigerad av Modify 2009-10-20 kl. 14:23.
Citera
2009-10-20, 14:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Narvik
Det är självklart att den innehåller syntetiska cannabioder. Av de syntetiska cannabioder som är populära för tillfälljet så är det JWH-250 som varar kortast, typ 20-40 min.

Konstigt, för när jag frågade Fredrik om det så fick jag ett helt annat svar.
Citera
2009-10-20, 14:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av epag82
Konstigt, för när jag frågade Fredrik om det så fick jag ett helt annat svar. [...] Hur vet du att den innehåller 250??
För att folk känner igen ruset och tiden det håller i sig? Orelevant iofs ifall den innehåller 250, håller den inte i sig längre finns det ingen anledning att köpa det. Då kan man göra eget på ren 250 och få det mycket billigare än det idiotpriset dom sätter på en sån klen rökmix... Jämför med till exempel YF som kostade hälften och höll i sig uppåt 1 timme ifall man meckade det bra, vad motiverar det höga priset på en så kass rökmix?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in