2009-10-20, 10:52
Medlem
Svampskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av integrity
beställde i fredags direkt när det kommit upp, har precis rökt nu för 10 min sen, börjar hända nåt tror jag
nice
Citera
2009-10-20, 11:03
Bannlyst
nä fan ni måste få känna min gläjde kom jag på, ni sklle se vad fint allt är, mina gardiner är så jääkla vackra kom jag på nu så fina färgeer. skrattar som en tok gör man, alltså fattar ni hur skoj det är, har min porsliunselefant här, den är så skojig med snabeln som böjer sig.
det här va faan bättre än riktiga varan, varför säger man varan egentligen? det är ju en ödla också men nu menade jag alltså att det här var bättre än cannabis men såklart är det bättre än en ödla med, har ju inte rökt ödla nån gång men jag tror det är roligare än att röka ödla. alltså hoppas det här sitter i många timmar, måste lyssna på nightwish nu o byta låt, wish master vart lite för hetsigt, tjohooo and overand out and over again
Citera
2009-10-20, 11:05
Bannlyst
minst lika bra iallafall
Citera
2009-10-20, 11:16
Medlem
felstegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av integrity
nä fan ni måste få känna min gläjde kom jag på, ni sklle se vad fint allt är, mina gardiner är så jääkla vackra kom jag på nu så fina färgeer. skrattar som en tok gör man, alltså fattar ni hur skoj det är, har min porsliunselefant här, den är så skojig med snabeln som böjer sig.
det här va faan bättre än riktiga varan, varför säger man varan egentligen? det är ju en ödla också men nu menade jag alltså att det här var bättre än cannabis men såklart är det bättre än en ödla med, har ju inte rökt ödla nån gång men jag tror det är roligare än att röka ödla. alltså hoppas det här sitter i många timmar, måste lyssna på nightwish nu o byta låt, wish master vart lite för hetsigt, tjohooo and overand out and over again

Haha, det verkar fungera som det ska i alla fall Vad är det för cannabinoid i det?
Citera
2009-10-20, 11:19
Medlem
Svampskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felsteg
Haha, det verkar fungera som det ska i alla fall Vad är det för cannabinoid i det?
Det står inte på paketet så man får väl gissa sig fram lite med tanke på hur långt ruset är
Citera
2009-10-20, 11:39
Bannlyst
helt underbart, fortfaradnde lika starkt rus, är så nice, tog 0,4 av ödlan för den som udrar. känns som flugorna i mitt fönster försöker bilda ett mönster, dom ser skitskojiga ut, softar vidare nu med lite nicish musik.
alltså undrar hur det smakar att röka ödla, helt seriöst, torkad ödlaliksom, måste ju smaka bajs, vad tror ni mina små älsklingar.

edit: hhaha ringde min kompis och frågade om vi skulle röka hans leguan, han fråga om jag va skadad på nåt sätt när jag satt o garvade åt det.
Jag förslog att vi skulle liksom göra ett hål från svansen fram till munnen sen torka o röka, haba tänk o sitta vid en busshållplats o röka ödla, sitter där med ödlesvanss i munnen o tänder i framänden, skulle ju kännas so man sög bajs ur den o sen kommer nån o frågar vad gör du, jag röker ödla, hahahahaha
Senast redigerad av integrity 2009-10-20 kl. 11:55.
Citera
2009-10-20, 11:48
Medlem
Låter lovande.. Ska hämta mitt paket nu, kommer med rapport om 1h.
Citera
2009-10-20, 11:56
Bannlyst
var t bor du min gosse, jag ska röka mer ikväll så kan vi dela på en ödla

fan så mysig, gammal men så underbar när man rökt http://www.youtube.com/watch?v=astISOttCQ0
Senast redigerad av integrity 2009-10-20 kl. 12:01.
Citera
2009-10-20, 12:00
Medlem
Rahmuss avatar
Lunar Gold kallas hädan efter för Ödla!
Citera
2009-10-20, 12:03
Medlem
Spritpennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rahmus
Lunar Gold kallas hädan efter för Ödla!

+1
Citera
2009-10-20, 12:41
Medlem
Sitter o röker mitt ur bong! fick det precis väntar liksom halvt på något ska hända! (tänker er själva väntades på farsan ska hitta en när man lekte kurragömma som barn, den känslan har jag just nu!!) men gissa vad?! det kryper mer och mer och jag inser att jag inte kommer ihåg vad det nu var jag skulle skriva..Woww..humm...fick medlande..från POSTEN som sa att jag kunde hämta mitt paket! thihi jag fuskade och hämtade tidigare och damn så glad jag är över att jag gjort det! hmm svettas smått..men det e gött..har ni någonsin känt er svala av att svettas?! sjuk känsla, känns om jag mår bra av det!

Okay nu orkar jag inte skriva mera lol men istället för att försöka beskriva det så berättar jag vad jag känner just nu efter 2 hits på bongen..sjukt bra

5/5 =)

Men dock så tycker jag att priset för detta ruset är lite för högt run 100kr/g hade varit lätt värt för detta!

Jämförelse med semi bra gräs är detta bättre..bra gräs slår detta dock

Jämnförelse med spice silver-diamon är dett mycket bättre!

det enda som kan slå detta i styrka är Zohai RX (ca så där 0,8g som gör att polaren totalt sne trippar men det är en annan historia!)

Så helt klart bra rökmix!

SF
Citera
2009-10-20, 12:46
Medlem
Sjukt sugen på att slänga iväg en beställning av ödlan, men vill först veta hur länge ruset varar, någon som fått kläm på de än? ser helst att det är som diamond och varar i mer än 2 timmar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in