2013-12-04, 14:21
Medlem
Mr.patss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Någon som har en aning om vart man kan få tag på PX-30 pennor? Den olagliga vägen då.
Bokhandel.
Citera
2013-12-04, 15:53
Medlem
.buenaventura.s avatar
Ja, som sagt. Leta bland bokhandlar och affärer som säljer kontorsvaror.
Citera
2013-12-04, 18:26
Medlem
Hydrobromides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Någon som har en aning om vart man kan få tag på PX-30 pennor? Den olagliga vägen då.

Svanströms och liknande kontorsbutiker var bra för detta ändamål förut, nu stirrar de ut dig tills du tror att du är mördare.
Citera
2013-12-04, 19:55
Medlem
horses avatar
Aldrig lyckats stöta på px-30, endast px-20 och vanliga pilot pennor. Får kolla vidare!
Citera
2013-12-09, 17:13
Medlem
escilichiss avatar
Min flickvän gillar att skissa, alltså inget seriös utan mer som hobby/tidsfördriv osv så jag tänkte är detta set något att ha http://www.inspiraart.se/gioconda-art-set-large-traask-p-6450-c-507.aspx tänkte som en julklapp
Citera
2013-12-10, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av escilichis
Min flickvän gillar att skissa, alltså inget seriös utan mer som hobby/tidsfördriv osv så jag tänkte är detta set något att ha http://www.inspiraart.se/gioconda-art-set-large-traask-p-6450-c-507.aspx tänkte som en julklapp

Om det är graffiti hon skissar så känns det där ganska waste med pengar. Hur som gillar alla olika pennor, jag och antagligen majoriteten skissar med tusch.

http://hlstore.com/sv/konstnarsmaterial/553-sketch-pack-small.html

Here u go, inte lika glamoröst men allt som behövs. Får du en liten obligatoriskt blackbook också som alla riktigt tunga graffare har.
Citera
2013-12-10, 05:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av escilichis

Fin set, jag skulle satsa på den, om din tjej gillar att skissa mer figurer eller landskap där skugga och ljus spelar mycket roll så är det ett bra val, kör på den.
Citera
2013-12-12, 10:55
Medlem
Är det någon som vet var jag kan hitta Pilot SILVER eller WHITE pennor? Hade också uppskattat om det var en markbutik eller kedja så att säga. Tack på förhand.
Citera
2013-12-12, 16:05
Medlem
Mr.patss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user5
Är det någon som vet var jag kan hitta Pilot SILVER eller WHITE pennor? Hade också uppskattat om det var en markbutik eller kedja så att säga. Tack på förhand.
I bokhandlar. Kolla bak en sida högst upp!
Citera
2013-12-12, 16:13
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user5
Har haft svårt att hitta pilot på senare år, fanns alltis i bokhandlar och hobbyaffärer förr men de flesta (i mina områden iaf) verkar ha gått över till att sälja px20 istället (som inte heller är fyskam).
Citera
2013-12-16, 01:54
Medlem
VonBongs avatar
Nåt ställe i Stockholm som säljer/rack tomma markers? (Inte HL osv) menar kontorsbutiker som kan funka för att ha Stealth ink i.

millimeter spelar ingen roll, 2mm och uppåt, så länge den inte läcker.
Citera
2013-12-16, 13:32
Medlem
Mr.patss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonBong
Nåt ställe i Stockholm som säljer/rack tomma markers? (Inte HL osv) menar kontorsbutiker som kan funka för att ha Stealth ink i.

millimeter spelar ingen roll, 2mm och uppåt, så länge den inte läcker.
Finns en del d.i.y markers. Limtuber och sånt. annars ära att racka skoputs som gäller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in