2005-09-09, 23:33
Bannlyst
få bort ink

tja nu e de t så att jag har taggat på en dörr som inte skulle ha taggat på ( fick reda på det i efterhand) , hur fan får jag bort det ?? det e grog förövrigt.. e de nån som vet vart man kan köpa klotterbort eller nått...
Citera
2005-09-10, 00:59
Medlem
Technicals avatar
Deodorant spray
Citera
2005-09-10, 02:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZokKeR
Ingen som har nått tips om vad man ska hälla i inket för att få fetare buffs? eller koka inket eller nått?

Har aldig hållt på med ink men prova att koka med äggvita, det ska binda upp lite saker o ge fetare buffs.

Nej, men seriöst, prova o blanda massa olika soreter, typ alkej, inferno o grogg, sen kokar du det i typ 10 sekunder eller ngt.
Citera
2005-09-10, 11:19
Bannlyst
ö jag har taggat på en dörr som jag inte skulle taggat på .. har någon tips bå att fort tag jäveln!! förresten e det grog..
Citera
2005-09-10, 13:28
Medlem
memorexoneces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZokKeR
Ingen som har nått tips om vad man ska hälla i inket för att få fetare buffs? eller koka inket eller nått?

Testa olika lösningsmedel, stark saneringsmedel, gentianaviolett, metylenblått osv. Eller bara blanda ink.

Vill du koka, så koka på. Men bara så att det ångar och inte för mycket i taget. Använd helst kokplatta så att du inte förstör spisen mm.

Citat:
Ursprungligen postat av zwooosh
ö jag har taggat på en dörr som jag inte skulle taggat på .. har någon tips bå att fort tag jäveln!! förresten e det grog..
Vad för typ av dörr?
Testa med saneringsmedel. Men beroende på vad det är för dörr så kanske det enda som finns är att måla om dörren. Om den tex. är grå så fixa några gråa roststopp och måla om hela dörren så jämt du kan. Kan dock vara svårt att få färgen att täcka över tagen bra.

Ring till tex. Trion och berätta vad det är för dörr.
http://www.trion.se/webTrion.nsf/KontaktSE?OpenFrameSet
Citera
2005-09-11, 09:35
Bannlyst
Tack!

Är det någon som vet hur man får en vanlig silver penna att rinna? hälst på en blank yta
Citera
2005-09-11, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ceo
Tack!

Är det någon som vet hur man får en vanlig silver penna att rinna? hälst på en blank yta

Pumpa mkt när du skriver.
Citera
2005-09-11, 13:02
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
Tack!

Pumpa mycket, som sagt! Du kan även testa att blanda ut färgen med någon / några droppar aceton och skaka rejält, så lär den flyta bättre. Sticka små hål i udden med en synål bör även det öka rinnet lite.
Citera
2005-09-11, 17:03
Medlem
pruzhs avatar
Beroende på vad man har för penna kan man också modifiera den lite, skruva upp den och se hur den ser ut, ibland finns det tex. en skummgummi ring som förhindrar att det rinner ordentligt. och som sagt kan du stick hål på udden lite.
Citera
2005-09-11, 18:08
Bannlyst
pumpa mkt har jag testat :P man måste skriva väldigt långsamt då =(

kan man ta några droppar nagellacksbortagare?
Citera
2005-09-11, 18:20
Medlem
ZokKeRs avatar
Citat:
pumpa mkt har jag testat :P man måste skriva väldigt långsamt då =(

har aldrig provat men om du kan öppna pennan så häll i lite vanligt ink om det är en fiberpenna då brukar det rinna som fan
Citera
2005-09-11, 20:04
Medlem
memorexoneces avatar
Citat:

Aceton, ja..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in