2008-07-06, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Man vill ju vara true?

japp..true, grim & necro
Citera
2008-07-06, 20:48
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarius
japp..true, grim & necro
True som fan. Nu ska jag ut o bomda pentagram med grisblod.
Citera
2008-07-06, 20:54
Medlem
adelfours avatar
Montana black har ju ett jävligt skönt tryck så jag tycker att de är skönast.
Citera
2008-07-06, 21:12
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intelone
Wolly är bra, men egentligen är det som vilken skokräm som helst. Dock är Kiwi min favorit. så istället för att lägga ner 40 spänn på en skokräm så rekomenderar jag att gå och racka en.
jag frågade ju ändå hur pass den fungerade och inte vart jag lättast får tag i den
Citera
2008-07-06, 22:07
Medlem
saturs avatar
För att hoppa lite OT, kan någon förklara hur man ska hantera Roststopp/Skydd/Gud vet vad det ska kallas för att fixa det till färg, please help an unknowing dutchbag that cant try it by his own
Citera
2008-07-06, 22:15
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satur
För att hoppa lite OT, kan någon förklara hur man ska hantera Roststopp/Skydd/Gud vet vad det ska kallas för att fixa det till färg, please help an unknowing dutchbag that cant try it by his own

Rostskydd/roststopp finns på sprayburk. Det är allra oftast sådan man menar när man nämner roststopp i graffitisammanhang.
Citera
2008-07-06, 22:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av satur

Roststopp är ju en färg i princip... Det är ju en vanlig sprayflaska med svart färg i... Haft det till outlines när vi inte hade andra cannor, frätte igenom gummihandskarna
Citera
2008-07-07, 01:35
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ichisebe
Roststopp är ju en färg i princip... Det är ju en vanlig sprayflaska med svart färg i... Haft det till outlines när vi inte hade andra cannor, frätte igenom gummihandskarna
underbart, får ha Käftkolfiberskydd då
Citera
2008-07-07, 14:46
Medlem
Waqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timsan
Jag har exakt samma problem ! Men det med att "allt blir en enda stor fläck" kan det inte ha o göra med viskositeten ? Altså, grog har samma "viskositet" (Läs konsistens) som vatten.. Tycker jag iaf.

Mjo men det är nog bara en del av problemet för även vatten rinner ju neråt, inte åt sidorna speciellt mycket om man kör på en yta av metall som är vertikal.

Well well, får väl ta slut på groggen och sen blir det nog aldrig samma misstag igen, inte mitt ink helt enkelt.
Citera
2008-07-07, 16:37
Medlem
roststopp med bitumen i är i stort sätt ren tjära på sprayburk.. därför den är brun, samma sak med alla terror burkar.. nitro osv!

roststopp är en annan sak, men bra skit är det
Citera
2008-07-07, 16:55
Medlem
crewmatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarius
vad är meningen med att införskaffa varenda jävla graffititillbehör på highlights?
Är en skokräm alla tillbehör ? det luktar färsking ..
Citera
2008-07-07, 18:29
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ichisebe

Finns ju även i röd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in