När vi ändå pratar om OCB så måste jag säga att jag såg en tag i Bergshamras tunnelbane station där det stog: OCB TAKIN OVER
är det nu man ska bli rädd ?
När vi ändå pratar om OCB så måste jag säga att jag såg en tag i Bergshamras tunnelbane station där det stog: OCB TAKIN OVER
Nej jag tror snarare det är nu man ska skratta och inte ta det allt för seriöst från deras sida .
Njae, Montana själva anser att burkarna är både hög- och lågtryck med hjälp av Level-capsystemet. Skillnaderna är framförallt färgen där Black bjuder på en syntetlack medan Gold enligt uppgift har akrylbaserad pigmentfärg.
[quote=rabiatex]Njae, Montana själva anser att burkarna är både hög- och lågtryck med hjälp av Level-capsystemet. Skillnaderna är framförallt färgen där Black bjuder på en syntetlack medan Gold enligt uppgift har akrylbaserad pigmentfärg.[/QUOT
Ehh du vet inte vad du pratar om , black har högre tryck och gold rinner mindre och har dåligt tryck oavsätt caps .