2006-02-08, 12:31
Medlem
inc_boys avatar
Wolly skokräm är ju också ett tips. Ger väldigt bra buffs på glasrutor.
Citera
2006-02-08, 18:26
Medlem
memorexoneces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inc_boy
Wolly skokräm är ju också ett tips. Ger väldigt bra buffs på glasrutor.

Du kan inte säga att skokräm ger buffs på glas. Isf. har de bara sanerat dåligt och du fick buffs den gången. Det färster inte på glas. Knappt någonting fäster på glas mer än att det bara torkar.
Citera
2006-02-08, 19:28
Medlem
Jaaaas avatar
Ett tips blanda inte grogg med infernao de slår ut varandras bra effecter så att säga .. . .
Citera
2006-02-08, 21:02
Medlem
sjyrr3s avatar
asså buffs å buff, är det olika saker? jag e lite rookie måste jag säga. men buffa, det är typ "sanera" va?
Citera
2006-02-08, 21:06
Medlem
inc_boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memorexonece
Du kan inte säga att skokräm ger buffs på glas. Isf. har de bara sanerat dåligt och du fick buffs den gången. Det färster inte på glas. Knappt någonting fäster på glas mer än att det bara torkar.

Har bombat flera gånger på glas med Wolys, och det funkar lika bra varje gång. Alltså en torr "sandpapperyta" som man måste skrapa bort.
Citera
2006-02-08, 21:07
Medlem
inc_boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjyrr3
asså buffs å buff, är det olika saker? jag e lite rookie måste jag säga. men buffa, det är typ "sanera" va?
En buff = att färgen stannar kvar efter att man har buffat. Att buffa är att sanera, ja.
Citera
2006-02-08, 23:10
Medlem
memorexoneces avatar
Citat:
Har bombat flera gånger på glas med Wolys, och det funkar lika bra varje gång. Alltså en torr "sandpapperyta" som man måste skrapa bort.

Vet inte vart du har kört och hur de försökt ta bort det men håller mig kvar vid att man inte borde säga att man (i regel) får buffs av skokräm på glas.
Skulle nog säga att det är ett rätt tokigt uttalande.
Citera
2006-02-08, 23:17
Medlem
inc_boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memorexonece
Vet inte vart du har kört och hur de försökt ta bort det men håller mig kvar vid att man inte borde säga att man (i regel) får buffs av skokräm på glas.
Skulle nog säga att det är ett rätt tokigt uttalande.

Isåfall lider jag väl av hallucinationer(), eller så har sanerarna blivit sämre, eller någon annan konstig anledning.
Citera
2006-02-09, 09:23
Bannlyst
Citat:
Isåfall lider jag väl av hallucinationer(), eller så har sanerarna blivit sämre, eller någon annan konstig anledning.

precis som memorexonece så ställer jag mig skeptisk till att du får "feta buffs" på glas med skokräm.

så frågan är vad du har för magiskt innehål i din penna?
Citera
2006-02-09, 11:12
Medlem
Technicals avatar
Dom "buffsen" skulle jag gärna vilja se..
Citera
2006-02-09, 13:59
Medlem
sjyrr3s avatar
jag körde lite med bombin inc penna från hl i helgen. den blev buffad nåra dar senare på vissa ställen, finns inge kvar. men e d typ bästa pennen lr? eller ska man köra "home-made" trolleri blandning?
Citera
2006-02-09, 14:53
Medlem
pyro860s avatar
Köpte panduro hobbylack i helgen. Det + vatten blir rinnigt, men det ger absolut(!) inte buffs. Men rinnigt och nice blir det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in