2008-01-22, 17:56
Medlem
whmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
Någon som vet hur det blir ifall man skulle ta och blanda vanlig färg (Sprayfärg) och ink tilsamans i en skokräm / flow? ( självklart skulle sprayfärgen vara utspäd så det liknar ink )

Klumpar kan jag tänka mig. Iom att sprayfärg är just färg och inte bläck.
Citera
2008-01-22, 18:09
Medlem
virreees avatar
Citat:
Någon som vet hur det blir ifall man skulle ta och blanda vanlig färg (Sprayfärg) och ink tilsamans i en skokräm / flow? ( självklart skulle sprayfärgen vara utspäd så det liknar ink )
Först måste du få bort gasen ur färgen
Citera
2008-01-22, 18:27
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virreee
Först måste du få bort gasen ur färgen

aint stupid!
Citera
2008-01-22, 18:28
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whmr
Klumpar kan jag tänka mig. Iom att sprayfärg är just färg och inte bläck.

Jo det har du nog rätt i faktist.
Citera
2008-01-22, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whmr
För det första så blir/är det inget "ink". För det andra så är lack oftast bara att skrapa bort, ja, det gäller även hammarlack, och ja igen, jag har provat.

då kanske vi hade olika blandningar för mitt sitter bra som fan, och nej det går inte att skrapa bort... eller går väll om du nöter ner hela ytan man taggat på... jag hade hammarlack från biltema och älskar det! mkt billigare än att gå och köpa en flaska med ink
Citera
2008-01-23, 06:36
Medlem
+Seno+s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D1338
då kanske vi hade olika blandningar för mitt sitter bra som fan, och nej det går inte att skrapa bort... eller går väll om du nöter ner hela ytan man taggat på... jag hade hammarlack från biltema och älskar det! mkt billigare än att gå och köpa en flaska med ink

samma här ! mitt hammarlack från biltema är hur bra som hälst blandat med aceton. det sitter som berget och går inte att buffa bort elr skrapa bort ..
Citera
2008-01-23, 09:10
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av +Seno+
samma här ! mitt hammarlack från biltema är hur bra som hälst blandat med aceton. det sitter som berget och går inte att buffa bort elr skrapa bort ..

Vi kan ju konstatera en sak, hammarlack funkar.

Någon som har provat ahh ha det, blandat med lösningmedel, i en vanlig flow?
Citera
2008-01-23, 21:39
Medlem
+Seno+s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Vi kan ju konstatera en sak, hammarlack funkar.

Någon som har provat ahh ha det, blandat med lösningmedel, i en vanlig flow?

inte i flow =) men i squeezer(stavning) och i skokräm=)
Citera
2008-01-23, 21:46
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
inte i flow =) men i squeezer(stavning) och i skokräm=)

Och resultatet blev?
Citera
2008-01-23, 21:58
Medlem
+Seno+s avatar
Citat:
Och resultatet blev?

väldigt bra . i flow vågar jag inte riktigt eftersom att det är färg. vill inte beställa en ny udd då väntar jag nog mer på att testa det tills jag ska köpa nytt
Citera
2008-01-23, 22:10
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
väldigt bra . i flow vågar jag inte riktigt eftersom att det är färg. vill inte beställa en ny udd då väntar jag nog mer på att testa det tills jag ska köpa nytt

Ah okej, förstår.Men uddet lackade inte ur altså? blev förstört eller så när det hade torkat?
Citera
2008-01-23, 23:16
Medlem
Citat:
Ah okej, förstår.Men uddet lackade inte ur altså? blev förstört eller så när det hade torkat?

har mitt hemmameck i en reflex med hemmameckad ud av en tvättsvamp, och den har inte torkat än så länge, har legat att tag nu utan att jag vart ut med den utan att torkat funkar prima! ska kanske ta och prova i en marker eftersom jag har en montana bombing liggandes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in