2021-08-09, 21:18
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .McAn.
Låter som att hon är fullblods borderline dock ironiskt att vänsterextremisten och juden Kinnaman torskar.

Jag tror Joel är typen som skulle gått med i NSDAP på 30-talet om det gynnat hans karriär. Hans tramsande och höga profil i politiska frågor handlar bara om att ställa sig in hos kulturvänstern. Ingenting annat. Det ger klirr i kassan och en skjuts i karriären helt enkelt.

Denna inställsamhet kan vara det som kommer rädda honom ur detta. Han behöver vänner nu som vågar ta ställning för honom. Det finns flera som cancelerats i sin karriär utan vare sig rättegång eller bevis, och det vet Joel.

Därför är det full damage control som gäller nu. Det är svårt som det är att tampas mot svarta kvinnor i Hollywood, oavsett skyldig eller ej.
Citera
2021-08-09, 22:15
Medlem
Lite fundersam, har Joel sagt varför han sa förlåt som vi får se i klippen?

Att han bara skulle säga förlåt för att han knullade henne 2 gånger och sen skit i henne låter ju inte rimligt? Hur många andra tjejer har han inte gjort så med? Ligger en hund begraven här nånstans.

Skådespelare är ju de största svinen som finns, ska alltid leka goda på internet.
Citera
2021-08-09, 22:33
Medlem
Jo, kvinnor går givetvis vidare, men den här tjejen har tydligen inte gjort det. Sådana personerna finns bland båda könen. Är ju vanligare att kvinnor stalkas av män som inte lyckas släppa dem än tvärtom.
Citat:
Ursprungligen postat av Yungblud
Jag svarade på ett inlägg där det stod ”Varför gör de så här? Män går vidare inte kvinnor.”
Det är inte har att konstatera fakta. Det finns ju studier och statistik på det.

Jag har inte uttalat mig ang detta fallet. I mina ögon känns det som båda skulle kunna fula sig.

Jag tror rätt många vet att Kinnaman grisat en del. Men den här tjejen verkar ju inte riktigt riktig.
Tror inte hon har ngt case som håller i rätten även om han kanske kan ha gått över ett par gränser.
Citera
2021-08-09, 22:56
Medlem
Hybrisen på denna brud är extrem.
Besattheten av honom dels hans flickvän är obehaglig

Till råga på allt, drar metoo-kortet.... 😂

Keep it up med dina småsekunder i olika musikvideos Bella, gå vidare
Citera
2021-08-09, 23:00
Medlem
realbizrs avatar
Verkar som det va rapeplay?
Citera
2021-08-09, 23:00
Medlem
Jag tror nog på teorin om att dom haft sex ett par gånger, han avslutat senaste kvällen på ett för henne lite abrupt sätt, och att hon förväntat sig mer. Och sen försökt fånga hans uppmärksamhet, inte lyckats, och sedan börjat pressa på till och från med krav och hot under något år, och nu kanske fått stöttning, eller fler som vill ta del av kakan, bakom sig och då gjort slag i saken och offentliggjort det hon hotat med.
Citera
2021-08-09, 23:02
Medlem
realbizrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PointNemo
Jag tror nog på teorin om att dom haft sex ett par gånger, han avslutat senaste kvällen på ett för henne lite abrupt sätt, och att hon förväntat sig mer. Och sen försökt fånga hans uppmärksamhet, inte lyckats, och sedan börjat pressa på till och från med krav och hot under något år, och nu kanske fått stöttning, eller fler som vill ta del av kakan, bakom sig och då gjort slag i saken och offentliggjort det hon hotat med.

Han har ju sagt att det finns bevis på film där hon går med på det? Hon säger våldtäkt? Rapeplay?
Citera
2021-08-09, 23:02
Medlem
Och de som sett något av henne i "Ex on The beach" har nog förstått att drama är helt hennes grej.
Citera
2021-08-09, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Jo, kvinnor går givetvis vidare, men den här tjejen har tydligen inte gjort det. Sådana personerna finns bland båda könen. Är ju vanligare att kvinnor stalkas av män som inte lyckas släppa dem än tvärtom.

Och inte ovanligt att kvinnor försöker trascha ner ex eller sätta dit dem på något sätt.

Men enligt Joel så ska hon ha stolkat honom.
Citera
2021-08-09, 23:10
Medlem
realbizrs avatar
https://www.aftonbladet.se/a/471JXo

Läser man det här så förstår man att hon anklagar honom för våldtäkt men han säger att hon gett samtycke och att det finns bevis i form av inspelning. Case closed!
Citera
2021-08-09, 23:14
Medlem
Finns givetvis kvinnor som stalkar och det har hon gjort. Men det är definitivt inte bara kvinnor som kan ha svårt att gå vidare. Jag har ingen statistik på ration mellan män och kvinnor i sådana här fall. Kanske är det ungefär fifty fifty. Men jag skulle definitivt tro att det är vanligare att kvinnor utsätts för både grövre våld, som exempelvis grov misshandel/ mord och hot om sådant när de ska lämna den typen av besatta män.
Citat:
Ursprungligen postat av Dolche
Och inte ovanligt att kvinnor försöker trascha ner ex eller sätta dit dem på något sätt.

Men enligt Joel så ska hon ha stolkat honom.
Senast redigerad av noden 2021-08-09 kl. 23:17.
Citera
2021-08-09, 23:25
Kinnamans omdöme måste ifrågasättas å det grövsta. Välkänd b-kändis från Hollywood hookar up med en golddigger trashbrud från en dokusåpa med borderline personlighet som dessutom är svinful.
Problemen kommer liksom på posten när man gör så sjukt korkade val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in