2016-02-10, 14:43
Medlem
GravtPsykisktStords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
380/100g kcal är för okokta nudlar.

Okej, så jag ska räkna på 0,80 x 380 för att få ut dess näringsinnehåll?
Citera
2016-02-10, 15:03
Medlem
General.Maximus.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GravtPsykisktStord
Okej, så jag ska räkna på 0,80 x 380 för att få ut dess näringsinnehåll?

Ja.
Citera
2016-02-10, 15:09
Medlem
GravtPsykisktStords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General.Maximus.
Ja.

Okej, tackars!
Citera
2016-02-22, 01:00
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Om man vill ha Acetyl-L-Karnitin för att öka kognitiva förmågan, inte fan kan det väl? inkludera tillverkare som säljer ut sig på muskelbyggar-nätbutiker
http://www.mmsports.se/Kosttillskott/Aminosyror/Enskilda-Aminosyror/Body-Science-ALC.html?gclid=CI-brOyGissCFWQNcwodFkgFvQ
120 kapslar för 199 kr
vs
larviga 60 kapslar för 369 kr!
http://www.svenskhalsokost.se/produkter/acetyl-l-karnitin?utm_source=gmerchant&utm_campaign=unspeci fied&utm_medium=Prisjamforelsesiter&utm_term=&utm_ content=Produktfeed&da=14-20&gclid=CNa_9deHissCFav4cgodif0KKg
Ju dyrare! desto mer angriper det hjärnan tror jag!, säg att jag har fel!

Är det här verkligen samma skit! (det vi vill ha)
http://nootriment.com/sv/acetyl-l-carnitine/
Citera
2016-03-04, 14:17
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Seriöst, det kan väl inte vara meningen att man ska svälja den typ a mjuka kapslar som
känns extremt plastiga till konsistensen, man kan till och med känna fogningen mellan kapselns båda halvor som bara ber om att få bli delade med fingrarna och hällas ner i ett glas vatten och låtsas
att pulvret är Samarin, sagt & gjort...och jag rörde om med en sked, gör jag rätt? det smakade
prutt iaf
Senast redigerad av Herr Bökberg 2016-03-04 kl. 14:41.
Citera
2016-03-04, 14:37
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Seriöst, det kan väl inte vara meningen att man ska svälja den typ a mjuka kapslar som
känns extremt plastiga till konsistensen, man kan till och med känna fogningen mellan kapselns båda halvor som bara ber om att få bli delade med fingrarna och hällas ner i ett glas vatten och låtsas
att pulvret är Samarin, sagt & gjort...och jag rörde om med en sked, gör jag rätt? det smakade
prutt iaf

Kapseln är gelatin och man ska äta den hel. Den löses upp i magen på några sekunder. Om man tror kapseln är gjord av någon mystisk och farlig kemikalie så kan man öppna och smaka på det delikata innehållet istället.
Citera
2016-03-04, 14:47
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Kapseln är gelatin och man ska äta den hel. Den löses upp i magen på några sekunder. Om man tror kapseln är gjord av någon mystisk och farlig kemikalie så kan man öppna och smaka på det delikata innehållet istället.
Min hjärna känns live!....som att den har blivit clear likt en Scientologs drömstadie, så går det alltså när man tar ALCAR...jag är hög! eller skulle ni misstänka att jag fejkar inför mig själv?

Men om man som jag öppnat och smakat på innehållet, det tar ju inte bort misstänksamheten mot att svälja kapseln, så tycker du att jag ska våga svälja den här kapseln eller inte?, den är jättemystisk i att den t.o.m har ingraverad text "self", det gör att det är svårt att tro att det är gelatin, jag kan även knyckla ihop den tomma kapseldelen och hoppa loppa med den på bordet, så tunn och så mjukplastig är den i sin konsistens, och lätt isärtagbar från sitt slutsstycke, men den är alltså garanterat sväljbar?
http://fitnessbyisabelle.shapemeup.se/files/2014/03/bcaa-caps.jpg
Senast redigerad av Herr Bökberg 2016-03-04 kl. 14:51.
Citera
2016-03-04, 14:57
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Min hjärna känns live!....som att den har blivit clear likt en Scientologs drömstadie, så går det alltså när man tar ALCAR...jag är hög! eller skulle ni misstänka att jag fejkar inför mig själv?

Men om man som jag öppnat och smakat på innehållet, det tar ju inte bort misstänksamheten mot att svälja kapseln, så tycker du att jag ska våga svälja den här kapseln eller inte?, den är jättemystisk i att den t.o.m har ingraverad text "self", det gör att det är svårt att tro att det är gelatin, jag kan även knyckla ihop den tomma kapseldelen och hoppa loppa med den på bordet, så tunn och så mjukplastig är den i sin konsistens, och lätt isärtagbar från sitt slutsstycke, men den är alltså garanterat sväljbar?
http://fitnessbyisabelle.shapemeup.se/files/2014/03/bcaa-caps.jpg

Osäker om du spelar dum eller inte. Som tur va kan mitt tidigare inlägg även svara på ditt nya så citerar det. Välkommen.

Citat:
Citera
2016-03-04, 14:58
Medlem
General.Maximus.s avatar
Som en slampa: svälj och var glad.
Citera
2016-03-04, 16:05
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Osäker om du spelar dum eller inte. Som tur va kan mitt tidigare inlägg även svara på ditt nya så citerar det. Välkommen.
Nej jag tränar inte kroppen så jag är inte dum nä, däremot tyckte jag att ditt användande utav ordet "smaka på" vart otydligt för mä då det indikerar ett engångstillfälle och en utvärdering för huruvida pulvret! var farligt eller inte, men nu förstår jag att du hade lika gärna kunnat skriva, att det är valfritt om man vill svälja kapseln och sedan hitta den i avföringen eller att skruva av korken på kapseln och hälla i ett Oboyglas utan pulver!, är vi överens nu?

Citat:
Ursprungligen postat av General.Maximus.
Som en slampa: svälj och var glad.
Och du pratade till mig förstår jag?
Citera
2016-03-09, 21:52
Medlem
Mutant mass, bra för en kille som är riktigt smal och har svårt att gå upp i vikt?
Citera
2016-03-09, 22:12
Medlem
General.Maximus.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rollinallday
Mutant mass, bra för en kille som är riktigt smal och har svårt att gå upp i vikt?

Lika som andra gainers eller vanlig mat med lika mycket kalorier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in