2013-05-21, 13:26
Medlem
50ShadesOfGainss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AquaRegia
Behöver och behöver, just D-vitamin och Omega 3 är något många inte får i sig tillräckligt utav, särskilt om man aldrig/sällan äter fisk.

Omega 3 fungerar det eller inte? Tycker man hört mycket om det åt båda hållen.
Citera
2013-05-21, 13:31
Medlem
AquaRegias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 50ShadesOfGains
Omega 3 fungerar det eller inte? Tycker man hört mycket om det åt båda hållen.

Det beror på vad du menar med "fungerar". Det kommer inte att göra dig pigg som amfetamin, eller stor som AAS, utan det är helt enkelt ännu en sak som vi behöver (och då menar jag rent allmänt såklart, och inte nödvändigtvis genom kosttillskott).
Citera
2013-05-21, 14:36
Medlem
50ShadesOfGainss avatar
Citat:
Det beror på vad du menar med "fungerar". Det kommer inte att göra dig pigg som amfetamin, eller stor som AAS, utan det är helt enkelt ännu en sak som vi behöver (och då menar jag rent allmänt såklart, och inte nödvändigtvis genom kosttillskott).

Menar mest om det gör någon skillnad överhuvudtaget att ta det.
Citera
2013-05-21, 18:32
Medlem
schmengeles avatar
Behöver tips, ska jag köra DAA och kreatin, eller ska jag bara välja och köra ett?
Citera
2013-05-22, 14:07
Medlem
Rolf-Davids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 50ShadesOfGains
Menar mest om det gör någon skillnad överhuvudtaget att ta det.

Fettsyror är viktigt för kroppen. Men hur mycket du behöver i form av kosttillskott beror helt på hur mycket du får i dig från vanlig föda - fisk, frön och grejer. Sen finns nånting med att förhållandet mellan hur mycket omega-3 och omega-6 man får i sig spelar roll också, men de siffrorna kan jag inte, men det borde du kunna googla fram undersökningar om
Citera
2013-05-22, 14:29
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schmengele
Behöver tips, ska jag köra DAA och kreatin, eller ska jag bara välja och köra ett?

Vad förväntar du dig egentligen att få ut av DAA?
Citera
2013-05-22, 15:04
Medlem
schmengeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigorexia
Vad förväntar du dig egentligen att få ut av DAA?

Redan testat det 2ggr förut.

Tänkte mest på om det är onödigt, slöseri eller vad man nu ska kalla det.
Citera
2013-05-22, 15:30
Medlem
Har lite frågor angående Gainer Pro . Jag är 176 cm 91 kg kör typ marklyft på 130 kg bänk på 110 kg och kör ganska hårt på många fler övningar . Jag har kört med creatin nu i 3 månader men tack vare att jag mådde skit av det yrsel illa mående och ont i njurarna så har jag lagt ner det.

Jag tänkte därför börja med Gainer pro men frågan är om det är något för mig som redan har bra volym och är ganska biffig för min längd, Protien är för dyrt för min ekonomi . Och jag äter alltid mat efter träningen direkt ska jag dricka Gainer efter maten då eller? Jag jobbar som vaktmästare kanske kan dricka det till mellamålet där? Jag har druckit detta en gång för 2 årsen då la det sig jätte mycket på magen. Och jag som redan är biffig passar då Gainer till mig hur tror ni kroppen utvecklas med Gainer?
Citera
2013-05-22, 15:41
Medlem
AquaRegias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaogo
Har lite frågor angående Gainer Pro . Jag är 176 cm 91 kg kör typ marklyft på 130 kg bänk på 110 kg och kör ganska hårt på många fler övningar . Jag har kört med creatin nu i 3 månader men tack vare att jag mådde skit av det yrsel illa mående och ont i njurarna så har jag lagt ner det.

Jag tänkte därför börja med Gainer pro men frågan är om det är något för mig som redan har bra volym och är ganska biffig för min längd, Protien är för dyrt för min ekonomi . Och jag äter alltid mat efter träningen direkt ska jag dricka Gainer efter maten då eller? Jag jobbar som vaktmästare kanske kan dricka det till mellamålet där? Jag har druckit detta en gång för 2 årsen då la det sig jätte mycket på magen. Och jag som redan är biffig passar då Gainer till mig hur tror ni kroppen utvecklas med Gainer?

Vad har du för mål? Vad är det du vill ha ut utav gainern?
Citera
2013-05-22, 16:08
Medlem
Citat:
Vad har du för mål? Vad är det du vill ha ut utav gainern?
Bli större och starkare utan att få för tjock mage som man brukar få av gainer. Tänkte ta det en gång per dag hjälper det?
Citera
2013-05-22, 16:13
Medlem
Citat:
Bli större och starkare utan att få för tjock mage som man brukar få av gainer. Tänkte ta det en gång per dag hjälper det?

Altså som Ufc fightern Brock lesner kropp typ.
Citera
2013-05-22, 16:42
Medlem
AquaRegias avatar
Citat:

Tjock mage utav gainer? Äter du för mycket blir du fet, oavsett om det är gainers eller morötter. Har du problem med att äta tillräckligt kan det vara smidigt med gainer, men att dricka det för sakens skull är bara korkat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in