2013-03-05, 15:31
Medlem
Aberaths avatar
Jag är en nybörjare på detta med träning och har endast gymmat seriöst i en månad nu (23 år gammal 180cm dryga 100pannor).

Jag kör 5 dagar i veckan, olika muskelgrupper 4 dagar och kondition en dag (Klämmer in ca 20 minuter kondition som uppvärmning och nedvarvning under varje pass).

För att hjälpa mig i träningen, har ni något tillskott att rekommendera? Det jag vill uppnå är att gå ner i fett och samtidigt öka i styrka.
Citera
2013-03-05, 16:50
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aberath
Jag är en nybörjare på detta med träning och har endast gymmat seriöst i en månad nu (23 år gammal 180cm dryga 100pannor).

Jag kör 5 dagar i veckan, olika muskelgrupper 4 dagar och kondition en dag (Klämmer in ca 20 minuter kondition som uppvärmning och nedvarvning under varje pass).

För att hjälpa mig i träningen, har ni något tillskott att rekommendera? Det jag vill uppnå är att gå ner i fett och samtidigt öka i styrka.

Ät vanlig mat, proteinrik sådan, så behöver du inga tillskott för att nå dina mål.
Citera
2013-03-05, 18:38
Medlem
Aberaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Ät vanlig mat, proteinrik sådan, så behöver du inga tillskott för att nå dina mål.
Då kör vi vidare som vanligt då! Tack.
Citera
2013-03-07, 16:21
Medlem
http://www.topformula.se/article/hunger_control__topformula?gclid=CJ6slffz6rUCFe52c AodfVsAyw

Någon som vet om denna funkar? Står att man ska känna sig mätt...
Citera
2013-03-07, 21:51
Medlem
schmengeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirrenx
http://www.topformula.se/article/hunger_control__topformula?gclid=CJ6slffz6rUCFe52c AodfVsAyw

Någon som vet om denna funkar? Står att man ska känna sig mätt...

Innehåller nästan enbart glukomannan, jag gissar på nej.
Citera
2013-03-09, 04:22
Medlem
EnSjukJaevels avatar
Hej på er fellow flashbackers!

Kan någon rekommendera ett kosttillskott før nedvarvning och god sømn? Jobbar till sjøss och jobbar skift dær jag ær ledig 6 timmar och jobbar 6 timmar. Som ni førstår ær det lætt att bli en zombie med de tiderna. Det værsta ær att jag jobbar 12-18, 00-06; just då kroppen ær som trøttast.

Har ni några tips? Det ær fræmst på kvællen jag behøver det. Har svårt att varva ner och somna i tid om kvællarna. Har hørt att ZMA skall vara bra.

Tackar på førhand!

//EsJ
Citera
2013-03-09, 12:45
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSjukJaevel

Kan någon rekommendera ett kosttillskott før nedvarvning och god sømn? Jobbar till sjøss och jobbar skift dær jag ær ledig 6 timmar och jobbar 6 timmar. Som ni førstår ær det lætt att bli en zombie med de tiderna. Det værsta ær att jag jobbar 12-18, 00-06; just då kroppen ær som trøttast.

Har ni några tips? Det ær fræmst på kvællen jag behøver det. Har svårt att varva ner och somna i tid om kvællarna. Har hørt att ZMA skall vara bra.

Tackar på førhand!

//EsJ

Till exempel ZMA. Tilläggas bör att vissa upplever livligare drömmar när detta tillskott konsumeras, på gott och ont.
Citera
2013-03-09, 13:53
Medlem
upperkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSjukJaevel

Tackar på førhand!

//EsJ
Magnesium har jag hört ska hjälpa.
Citera
2013-03-09, 16:54
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upperkatt
Magnesium har jag hört ska hjälpa.

Även flera av b-vitaminerna är lugnande. Johannesört och tryptofan hade jag dock valt.
Citera
2013-03-13, 17:00
Medlem
Dalblads whey class + något som gör den "bättre" än andra proteiner?
Citera
2013-03-13, 17:20
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av w33dz
Dalblads whey class + något som gör den "bättre" än andra proteiner?

Protein som protein. Vad skulle kunna bli bättre menar du?
Citera
2013-03-13, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Protein som protein. Vad skulle kunna bli bättre menar du?

Det är nog mest smaken jag tänker på men också innehållet, känns som att högre prislapp borde innebära bättre varor och/eller mindre skräp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in