2013-03-22, 19:16
Medlem
lovsjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8332
Jag också, men trisst när man bor ett par hundra meter ifrån en butik och behöver något "just nu", antingen sylta extra eller vänta ett par dagar

Förstår det, men att ha en irl-butik kostar ju mer än att bara ha ett lager, som när man bara säljer via internet.
Citera
2013-04-01, 12:29
Medlem
Opibusques avatar
Går det bra att blanda gainer med whey 80 proteinpulver i samma "drink"? T.ex att jag tar 1 skopa proteinpulver och 2 skopor gainer och mixar med 5dl mjölk?
Citera
2013-04-01, 13:51
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opibusque
Går det bra att blanda gainer med whey 80 proteinpulver i samma "drink"? T.ex att jag tar 1 skopa proteinpulver och 2 skopor gainer och mixar med 5dl mjölk?

Ja.
Citera
2013-04-02, 12:08
Medlem
Suburbias avatar
Jag har fått tag i två lådor gainomax recovery i tetraförpackningar. Utgångsdatumet är om några dagar, så jag kommer långt ifrån hinna göra av med alla tills dess. Hur är läget med kosttillskott och gainomax recovery i synnerhet efter utgångsdatumet?
Citera
2013-04-02, 17:42
Medlem
a-ntoonss avatar
Någon som vet hur Maxims proteinpulver fungerar för en med lite känslig mage mot mjölk? Har bara tänkt en shake per dag till och börja med så borde inte vara några större problem, eller?
Citera
2013-04-02, 20:10
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suburbia
Jag har fått tag i två lådor gainomax recovery i tetraförpackningar. Utgångsdatumet är om några dagar, så jag kommer långt ifrån hinna göra av med alla tills dess. Hur är läget med kosttillskott och gainomax recovery i synnerhet efter utgångsdatumet?

Förvara dom kallt så kan dom hålla ett bra tag över utgångsdatumet.
Citera
2013-04-02, 20:46
Medlem
köpte Body Science protein pulver kör dubbel dos 2dl med 600ml vatten då är den så full så går knappt att skaka den. Så undrar om någon mer än jag tycker smaken blir vidrig? Har jordgubb.
Kan knappt få ner det smakar något fruktansvärt kemikaliskt och sött så in i! finns det någor jag kan droppa i typ citron droppar eller något för att döda smaken lite?
Citera
2013-04-02, 21:07
Medlem
Krepyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timjoh
köpte Body Science protein pulver kör dubbel dos 2dl med 600ml vatten då är den så full så går knappt att skaka den. Så undrar om någon mer än jag tycker smaken blir vidrig? Har jordgubb.
Kan knappt få ner det smakar något fruktansvärt kemikaliskt och sött så in i! finns det någor jag kan droppa i typ citron droppar eller något för att döda smaken lite?

Aldrig köpt jordgubbssmak och kommer aldrig göra, eftersom det enda man hör om den smaken är att den är vidrig.

Jag hade dock en "edition" smak en gång som smaka så där gott och blandade då ut den med mer vatten för att göra den lite mildare. Det funkade för mig. Så du skulle kunna blanda 1dl och lite mer vatten möjligtvis och dricka 2 om dagen istället.
Citera
2013-04-02, 23:33
Medlem
Tänkte bara kolla upp en sak.

Är för närvarande på deff, tar "Carbo fx" och koffein som PWO, och efter träningen äter jag mat, första riktiga måltiden, (ca 50% av dagliga intaget med mkt protein och ca 100g kolhydrat + fett givetvis).

Till min fråga, såg att GV hade "Carbosyn fx" också, vad är skillnaden på dessa i pwo-anvädning?

Läser överallt om att folk tar dessa tillskott efter träningen, visst alla har olika mål. Men "räcker" det med mina 100g kolhydrat efter passet eller ska jag lägga till lite mer.
Citera
2013-04-03, 09:09
Medlem
Ockletts avatar
Ska genomgå en massor av jobbiga tester, både psykiska som fysiska, styrka och uthållighet. Några tips på vad för kosttillskott jag bör inta timmarna innan testerna, samt under? Läste att en sportdryck med sloow carbs skulle vara bra några minuter innan det är dags.

Tips?
Citera
2013-04-03, 15:05
Medlem
1.1s avatar
Vad är bäst mellan kallpressad olja och pulver? Är det ingen skillnad alls på effektiviteten?
Citera
2013-04-03, 18:55
Medlem
a-ntoonss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ocklett
Ska genomgå en massor av jobbiga tester, både psykiska som fysiska, styrka och uthållighet. Några tips på vad för kosttillskott jag bör inta timmarna innan testerna, samt under? Läste att en sportdryck med sloow carbs skulle vara bra några minuter innan det är dags.

Tips?

Är det möjligen mönstring till GMU?

Men ja, en sportdryck med slow carbs kan vara bra om det är på eftermiddagen,fast en stadig frukost är nog bättre på förmiddagen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in