Erbjudandet gäller inte i butik, utan bara på nätet. Va förbi butiken idag och fråga om ett liknande erbjudande och det gällde, som skrivet tidigare, bara i nätebutiken.
Tja!
Tänkte kolla om det går att variera med proteinpulvret så at man tar det ena efter träningspass ett och det andra efter träningspass 2?
Tänkte beställa hem en whey-80 och en whey-100.
Kropen anpassar sig väl inte för ett proteinpulver?
Tack på förhand!
Tja!
Tänkte kolla om det går att variera med proteinpulvret så at man tar det ena efter träningspass ett och det andra efter träningspass 2?
Tänkte beställa hem en whey-80 och en whey-100.
Kropen anpassar sig väl inte för ett proteinpulver?
Tack på förhand!
Blanda du precis hur du vill. Vad som skiljer dessa produkter åt kan du läsa på hemsidan, men bägge är protein och kommer fungera likadant
Jag går på serious mass nu. Har kört ca 2,5 veckor utan någon märkbar vikt ökning. Tar 2x2 dl om dagen (magen klarar inte mer). Mina polare sa att jag bör gå upp 2-3 kg på den tiden men det är varierande. Någon som haft/har haft samma problem ?
Jag går på serious mass nu. Har kört ca 2,5 veckor utan någon märkbar vikt ökning. Tar 2x2 dl om dagen (magen klarar inte mer). Mina polare sa att jag bör gå upp 2-3 kg på den tiden men det är varierande. Någon som haft/har haft samma problem ?
Går du inte upp i vikt så får du i dig för lite kcal för att göra det. Öka ditt kcalintag ytterligare är ett tips.
Hade lite finnar på ryggen förut, misstänker att det var p.g.a Whey-80. I vilket fall så har jag kört med Anabolic ZMA kapslar som innehåller Zink b.la. Har inte en finne längre kan det vara tack vare ZMA tabletterna då de innehåller Zink?