2012-01-18, 16:43
Medlem
Tjollahopps avatar
Ät riktig mat istället.
Citera
2012-01-18, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan_08
Halloj!
Har ingen erfarenhet men lider utav samma problem som dig och snackade runt om just de två produkterna, de flesta rekommenderade serious mass.
Läser du runt lite om de två kommer du nog komma fram till samma sak som mig!

Ska hämta ut mitt på Posten idag

Låter bra kan du länka det eller? och berätta om de gick att få i sig?
Citera
2012-01-18, 18:08
Medlem
Johan_08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spinkigjavel

Samma som du länkade till, http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/viktokning-_-aterhamtning/serious-mass-5455-g

Har nu testat det och det var inte farligt överhuvudtaget, visstfan var det inte gott.., men det var inga spykänslor eller liknande
Jag tog vanilj.
Citera
2012-01-19, 13:02
Medlem
Strand.s avatar
Citat:

Jag har använt Serious Mass och det fungerar riktigt bra, så kör på det
Citera
2012-01-19, 17:17
Medlem
Spinnakers avatar
Köp vassle och malto istället. Serious mass innehåller väldigt lite protein i förhållandet till dess kalorimängd. Dyrt är det också. Det innehåller lite mer runt 4kg kolisar och 0,8kg protein.

På gymvaruhuset kostar 4 kg kolosar: 120 kr och då har du 380 spänn kvar att köpa protein för. Då kan du få runt 3 kg protein.

Alltså är du lurad.
Senast redigerad av Spinnaker 2012-01-19 kl. 17:24.
Citera
2012-01-19, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnaker
Köp vassle och malto istället. Serious mass innehåller väldigt lite protein i förhållandet till dess kalorimängd. Dyrt är det också. Det innehåller lite mer runt 4kg kolisar och 0,8kg protein.

På gymvaruhuset kostar 4 kg kolosar: 120 kr och då har du 380 spänn kvar att köpa protein för. Då kan du få runt 3 kg protein.

Alltså är du lurad.

Ja men jag har ett jobb och jag har en bil och jag har en bostad. De ända som fattas är några kilo på kroppen så jag säger de igen går jag upp 15kg detta år och 15 kg nästa år då får de kosta va de vill!

Kan man inte köra serious mass 2 ggr om dagen som tillskott bara sen köra protetinshakes efter träning?
Citera
2012-01-19, 17:43
Medlem
Citat:
Samma som du länkade till, http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/viktokning-_-aterhamtning/serious-mass-5455-g

Har nu testat det och det var inte farligt överhuvudtaget, visstfan var det inte gott.., men det var inga spykänslor eller liknande
Jag tog vanilj.

Fint funderar på att dra hem en och pröva ska du köra morgon och kväll med de eller?

gymmar du också? har du inge kreatin och proteinshakes efter träning?
Citera
2012-01-19, 18:02
Medlem
flaggantopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strand.
Jag har använt Serious Mass och det fungerar riktigt bra, så kör på det

hur många portioner i den finns det i serious mass. Funderar på att köpa den bara för skojs skull Är den bättre än en "vanlig" billig gainer på nått sätt`?
Citera
2012-01-19, 18:10
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaggantopp
hur många portioner i den finns det i serious mass. Funderar på att köpa den bara för skojs skull Är den bättre än en "vanlig" billig gainer på nått sätt`?

Har du problem med matematiken eller varför kan du inte räkna ut det själv?
1 portion = 337g
1 burk = 5455g

5455/337= 16 portioner~.
Citera
2012-01-19, 20:12
Medlem
Johan_08s avatar
Citat:
Fint funderar på att dra hem en och pröva ska du köra morgon och kväll med de eller?

gymmar du också? har du inge kreatin och proteinshakes efter träning?

Kommer bara köra en skopa om dagen till att börja med, sen får man se hur det tar sig.
Deras skopor är enorma, 1 skopa fyller upp nästintill halva shakern.

Tänk på att den är dyr däremot, den räcker bara i 16 dagar om du kör en skopa om dagen.. det är nästintill tusenlappen i månaden.

Kör Whey 100 proteinshake efter, kreatin har jag inget alls av just nu - kommer antagligen börja med det senare dock.

Gymmar hemma för tillfället.
Citera
2012-01-19, 22:34
Medlem
Citat:
Kommer bara köra en skopa om dagen till att börja med, sen får man se hur det tar sig.
Deras skopor är enorma, 1 skopa fyller upp nästintill halva shakern.

Tänk på att den är dyr däremot, den räcker bara i 16 dagar om du kör en skopa om dagen.. det är nästintill tusenlappen i månaden.

Kör Whey 100 proteinshake efter, kreatin har jag inget alls av just nu - kommer antagligen börja med det senare dock.

Gymmar hemma för tillfället.

aa pratade med en kollega som tippsa om whey 100 gold efter träning, aa de blir mycket pengar på serious mass men ger de resultat är de värt. Näringsdryckerna från sjukhuset skulle kosta mig 22 tusen per år eftersom dom drog in mitt sjukintyg
Citera
2012-01-19, 23:22
Medlem
.adepts avatar
Citat:
aa pratade med en kollega som tippsa om whey 100 gold efter träning, aa de blir mycket pengar på serious mass men ger de resultat är de värt. Näringsdryckerna från sjukhuset skulle kosta mig 22 tusen per år eftersom dom drog in mitt sjukintyg
Istället för att lägga så mycket på serious mass så lägg pengarna på whey-80+malto från gymvaruhuset och blanda ihop en gainer med samma innehåll för en billigare peng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in