2010-01-15, 02:35
Medlem
Hur skulle d funka om man tar EAA på tom mage för och efter passet sen ca 30 minuter efter passet en måltid och en gainer+kreatin??
Citera
2010-01-15, 09:07
Medlem
Palledamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaDiver
Hur skulle d funka om man tar EAA på tom mage för och efter passet sen ca 30 minuter efter passet en måltid och en gainer+kreatin??

Skippa gainern till måltiden och ät en komplett måltid. Ta snabba kolhydrater med EAA direkt efter träningen istället. Kreatinet kan du tar när som helst under dygnet.
Citera
2010-01-15, 16:10
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victor.b
Vatten och snabba kolhydrater ska vara lugnt.
Yes. Även sötningsmedel.
Citera
2010-01-15, 22:04
Medlem
Jolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joll
Hoppas att det är så, för detta var odrickbart för mig. Ska maila gymvaruhuset och fråga.

Mailade gymvaruhuset igår och redan idag så har jag fått svar, dom skickar en ny burk direkt Mycket bra service där.
Citera
2010-01-15, 23:47
Medlem
AldoRaines avatar
Citat:
Mailade gymvaruhuset igår och redan idag så har jag fått svar, dom skickar en ny burk direkt Mycket bra service där.

Märkligt, det står på sidan att BB är slut.
Citera
2010-01-16, 01:10
Medlem
Jolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AldoRaine
Märkligt, det står på sidan att BB är slut.

Hmm, skumt. Stod i mailet att dom hade skickat. Kanske gör det när dom får in nytt eller nått. Får se.
Citera
2010-01-16, 01:18
Medlem
Palledamans avatar
Citat:
Hmm, skumt. Stod i mailet att dom hade skickat. Kanske gör det när dom får in nytt eller nått. Får se.

Eller så fick du den sista?
Citera
2010-01-16, 12:01
Medlem
klasklätters avatar
Citat:
Kan vara så att det skickas från en av deras butiker. Jaja, gör inte så mycket, skönt att det löste sig iallafall!

Allt makt åt GV vår befriare!
Citera
2010-01-16, 14:36
Medlem
Lewis-Blacks avatar
Gymgrossisten kan fara åt helvete, deras Amino-Pro Essential är alltid slut.
Citera
2010-01-16, 15:02
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klasklätter
Kan vara så att det skickas från en av deras butiker. Jaja, gör inte så mycket, skönt att det löste sig iallafall!

Allt makt åt GV vår befriare!
+1

Gymgrossisten kan fara till Karmanjanka.
Citera
2010-01-16, 20:12
Medlem
Tänkte börja med EAA, har sökt lite (kan säkert ha missat).

Mina frågor är; kan jag ta EAA hemma(tar ca 20-25min att ta sig till gymmet)?
Går det att ta EAA och malto samtidigt efter träningen, eller ska jag skippa det och bara vräka i mig massa kolisar när jag kommer hem?

Tänkte bara kolla eftersom att det skulle vara onödigt att ta detta om det blir sämre effekt än om man tar det exakt innan man gymmar samt bara tar EAA efter passet.
Citera
2010-01-16, 21:52
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azurex
Tänkte börja med EAA, har sökt lite (kan säkert ha missat).

Mina frågor är; kan jag ta EAA hemma(tar ca 20-25min att ta sig till gymmet)?
Går det att ta EAA och malto samtidigt efter träningen, eller ska jag skippa det och bara vräka i mig massa kolisar när jag kommer hem?

Tänkte bara kolla eftersom att det skulle vara onödigt att ta detta om det blir sämre effekt än om man tar det exakt innan man gymmar samt bara tar EAA efter passet.
Ta det direkt innan passet, ta en gammal vitaminburk och fyll med 10g pulver eller en liten plastpåse, sen 10g i shakern. Efter passet behövs inte malto, mat gör sig bra, speciellt ifall du bara har 25min hem. Då tar du EAA på gymmet, tränar, EAA direkt, klär dig, går hem. Hemma inom 30min, värmer maten i micron eller så. Efter 30-40 min efter avslutat pass äter du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in