2010-01-17, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Ta det direkt innan passet, ta en gammal vitaminburk och fyll med 10g pulver eller en liten plastpåse, sen 10g i shakern. Efter passet behövs inte malto, mat gör sig bra, speciellt ifall du bara har 25min hem. Då tar du EAA på gymmet, tränar, EAA direkt, klär dig, går hem. Hemma inom 30min, värmer maten i micron eller så. Efter 30-40 min efter avslutat pass äter du.

Brukar dock duscha å ta det lugnt i bastun å så... kan ta upp till 1 timme eller mer innan jag kommer hem
Citera
2010-01-17, 07:47
Medlem
Hammarn-84s avatar
tar samma för mig efter avslutat dröjer det ca 45 min inan men är hemma tar eaa malto kratin sen väntar 30-60 innan mat
Citera
2010-01-17, 11:16
Medlem
SonicSyndicates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Ta det direkt innan passet, ta en gammal vitaminburk och fyll med 10g pulver eller en liten plastpåse, sen 10g i shakern. Efter passet behövs inte malto, mat gör sig bra, speciellt ifall du bara har 25min hem. Då tar du EAA på gymmet, tränar, EAA direkt, klär dig, går hem. Hemma inom 30min, värmer maten i micron eller så. Efter 30-40 min efter avslutat pass äter du.
Det är väldigt skönt att ha ca 50 meter till gymmet
Träna klart, Gå hem dricka Eaa, duscha, äta!
Citera
2010-01-17, 11:33
Medlem
Palledamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hammarn-84
tar samma för mig efter avslutat dröjer det ca 45 min inan men är hemma tar eaa malto kratin sen väntar 30-60 innan mat

Varför tar du inte bara med shakern till gymmet?
Citera
2010-01-17, 14:48
Medlem
B4rrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonicSyndicate
Det är väldigt skönt att ha ca 50 meter till gymmet
Träna klart, Gå hem dricka Eaa, duscha, äta!
Låter jävligt schysst!
Själv gymmar jag i skolan, så det är ju inte så långt heller. Men man måste ju "släpa" med sig EAA fram och tillbaka. Burken tar ju fett mycke plats!
Citera
2010-01-17, 14:49
Medlem
B4rrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
du ska inte skruva på locket. utan bara trycka på det =). Men sedan tror jag inte du kommer känna nån effekt av eaa. det är bara jävligt bra o få i sig när man tränar-. Jag känner ingen effekt av det. o tror inga andra gör det heller.
det som händer är att de ger effekt pga du får i dig bra skit
Sorry DP.. Det jag menar med effekt är inte samma "effekt" man känner av droger. Jag menar ifall jag känner mig som ni beskriver det. typ starkare och så
Citera
2010-01-17, 14:50
Medlem
Thomaspunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B4rret
Låter jävligt schysst!
Själv gymmar jag i skolan, så det är ju inte så långt heller. Men man måste ju "släpa" med sig EAA fram och tillbaka. Burken tar ju fett mycke plats!

Kör ner pulvret i shakern sen ta med shakern bara? Ta dubbel dos eaa i shakern om du bara har en. Svårare än så är det inte
Citera
2010-01-17, 15:09
Medlem
Samus-Arans avatar
"EAA ska helst tas på tom mage"

Gäller detta även vatten och kaffe?
Citera
2010-01-17, 15:26
Medlem
AldoRaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samus-Aran

Drick vatten eller kaffe du, det är nog ingen fara.
Citera
2010-01-17, 15:38
Medlem
Thomaspunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samus-Aran

Mer vättska = eaa går ut snabbare i kroppen. Detta gäller dock inte mjölk eller andra drycker med en större mängd kalorier.
Citera
2010-01-17, 17:06
Medlem
twoforones avatar
Vilket EEA märke ska man satsa på då?
Citera
2010-01-17, 17:09
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoforone
Vilket EEA märke ska man satsa på då?

Citat:
Ursprungligen postat av Vilket EAA skall man välja?

Välj det som är billigast alternativt godast. Väldigt många produkter av EAA smakar dåligt, det kan vara rentav äckligt att dricka. Men no pain no gain? Skämt och sidor, hur som helst så bör man välja det EAA som är billigast, förutsatt att komponeringen av de olika EAA är bra. Jag vet ingen produkt EAA som har bevisat sämre komponering av de åtta olika EAA, så man får helt enkelt dra en egen slutsats om smak emot priskostnad för den EAA man nu väljer att köpa. Själv köper jag den billigaste.

EAA FX 800g från gymvaruhuset.se kostar 250:-
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in