2011-06-30, 18:33
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
GV slut på Red Berry Breezer?

Den naturella smakar ju natriumberikat rövhål.
Ingen aning, men testa Esapro Citrus Breeze, rekommenderas
Citera
2011-06-30, 19:34
Medlem
Någon som nyligen beställt på GV (gymvaruhuset) ? la min beställning i fredags förra veckan och inte fått den skickad "än"....
Citera
2011-06-30, 19:37
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpan12
Någon som nyligen beställt på GV (gymvaruhuset) ? la min beställning i fredags förra veckan och inte fått den skickad "än"....
Jag beställde i måndags, fick mitt paket idag.

Ringde dom idag och de sa att de "låg efter lite". Men har din order tagits emot och avslutats så har de troligen skickat grejorna. Du borde väl få ett SMS ifrån ditt utlämningsställe?
Citera
2011-06-30, 21:25
Medlem
Pipharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
GV slut på Red Berry Breezer?

Den naturella smakar ju natriumberikat rövhål.

Blanda med Fun Light valfri smak så går det ner. Fick hem 1500g EAA FX utan smak, och fick panik när jag upptäckte att jag höll på att spy när jag drack det. Men Flashback räddar som vanligt, SiSenior tipsade.
Citera
2011-06-30, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Jag beställde i måndags, fick mitt paket idag.

Ringde dom idag och de sa att de "låg efter lite". Men har din order tagits emot och avslutats så har de troligen skickat grejorna. Du borde väl få ett SMS ifrån ditt utlämningsställe?

Jo man tycker det, brukar alltid få mail om shippingnummer när det blivit skickat men har inte fått det denna gång (= ej skickad)

Bor i Skellefteå så tar nåndag extra och få hit paktet också.
Citera
2011-06-30, 21:51
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpan12
Jo man tycker det, brukar alltid få mail om shippingnummer när det blivit skickat men har inte fått det denna gång (= ej skickad)

Bor i Skellefteå så tar nåndag extra och få hit paktet också.
Jag brukar också få mail, inte fått det men mina grejor kom ändå.
Citera
2011-07-01, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Jag brukar också få mail, inte fått det men mina grejor kom ändå.

Sakerna kom fram idag
Citera
2011-07-04, 13:02
Medlem
Jag brukar göra så att jag långsamt smuttar på mitt EAA under hela träningspasset istället för att dricka hälften före/efter.

Bra/anus?
Citera
2011-07-04, 13:48
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambience
Jag brukar göra så att jag långsamt smuttar på mitt EAA under hela träningspasset istället för att dricka hälften före/efter.

Bra/anus?
Anus, du vill få i dig allt direkt.
Citera
2011-07-05, 20:27
Medlem
Läste igenom 76sidor och hittade inte svaret jag letade efter så är tvungen att fråga ändå:

BCAA rekommenderas ibland att man tar ca 30 min innan frukost. Gäller detta också EAA?

Tänkte om jag redan intar EAA innan & efter träning ifall det kunde öka muskeluppbyggnaden något ytterliggare?
Citera
2011-07-05, 21:16
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poetpoet
Läste igenom 76sidor och hittade inte svaret jag letade efter så är tvungen att fråga ändå:

BCAA rekommenderas ibland att man tar ca 30 min innan frukost. Gäller detta också EAA?

Tänkte om jag redan intar EAA innan & efter träning ifall det kunde öka muskeluppbyggnaden något ytterliggare?

Var rekommenderas detta? Men för att svara på din fråga, ja.

Det kan ingen svara på. Förmodligen inte synbart i alla fall.
Citera
2011-07-06, 22:28
Medlem
Orkar inte riktigt kötta igenom 200+ sidor så undrar hur man ska fördela dessa 10g Innan/efter passet.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in