2010-08-30, 20:36
Medlem
hurfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AldoRaine
Ja.
älskar dig sign klockren kommentar av koettfaers
Citera
2010-08-30, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
Herregud, det är en eea tråd. Klart det skall disskuteras och kunna ställas frågor här. Inte så jävla lätt för folk att veta hur dom ska kunna gå till väga, jag hade blivit lite irriterad om en tråd hade skapats för frågan, men som sakt, den skrevs i eaa tråden.. Lite det den är tillför..
Då tycker jag du kunde svara lite mer muntert, eller enbart vart tyst om du ska vara så grinig..

Finns en sökfunktion av en anledning
Citera
2010-08-31, 06:24
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpan12
Finns en sökfunktion av en anledning

nehe det menar du inte. Lust att berätta mer?

Edit: sitter med 1a koppen kaffe innan man ska iväg till jobbet, morgonhumöret är kanske inte på topp!
Citera
2010-08-31, 08:15
Medlem
AldoRaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hurfan
älskar dig sign klockren kommentar av koettfaers

Citera
2010-08-31, 13:17
Medlem
Skopan jag har till mitt EAA FX är på 25 ml , motsvarar det 12 g EAA FX ?

Tacksam för svar
Citera
2010-08-31, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ughen
Skopan jag har till mitt EAA FX är på 25 ml , motsvarar det 12 g EAA FX ?

Tacksam för svar

25 ML är den stora tror jag, så ja en skopa =12 g EAA
Citera
2010-08-31, 15:41
Medlem
chilloptimerares avatar
Provade GVs EAA FX nu, jääääävlar vad gott det var. Har tidigare kört med Body Science EAA, och det är himmel och jord mellan dessa två. SJUKT!

EAA FX smakade typ som .. fun light. Riktigt jävla nöjd.
Citera
2010-08-31, 15:53
Medlem
Fun_Universitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chilloptimerare

EAA FX smakade typ som .. fun light. Riktigt jävla nöjd.

Nä, smakar som Redbull tycker jag. Om vi snackar om Red Berry Breezer. Naturell är inget för kräsmagade eller nybörjare, fast man får mer för pengarna. Men käkar man grus så skiter man tegelstenar tillslut, som min gamla farmostbrostermor brukade säga.
Citera
2010-08-31, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fun_University
Nä, smakar som Redbull tycker jag. Om vi snackar om Red Berry Breezer. Naturell är inget för kräsmagade eller nybörjare, fast man får mer för pengarna. Men käkar man grus så skiter man tegelstenar tillslut, som min gamla farmostbrostermor brukade säga.

Haha, håller med... kör själv med EISELT EsaPro Grape Tonic, den smaken är inget för folk med handväska om vi säger så.

Men man vänjer sig ju, dock skiljer det bara 15 g per 100 g mellan den med smak och den utan, frågan är om det är så stor skillnad...
Citera
2010-08-31, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Haha, håller med... kör själv med EISELT EsaPro Grape Tonic, den smaken är inget för folk med handväska om vi säger så.

Men man vänjer sig ju, dock skiljer det bara 15 g per 100 g mellan den med smak och den utan, frågan är om det är så stor skillnad...

Har käkat 3-4 burkar EAA FX naturell nu. men köpa EsaPro grape tonic nu. lite nyfiken hur den smakar jämnfört med naturell? inte för jag bryr mig no pain no gain
Citera
2010-08-31, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpan12
Har käkat 3-4 burkar EAA FX naturell nu. men köpa EsaPro grape tonic nu. lite nyfiken hur den smakar jämnfört med naturell? inte för jag bryr mig no pain no gain

Jag har aldrig kört på något annat än EsaPro så jag har svårt att svara på vad EAA FX smakar men det brukar inte vara många som tycker om smaken på EsaPro grape.

Vad EsaPro med citrus smakar har jag heller ingen aning om eftersom när jag först började köra med EsaPro så fanns bara grapetonic och nu har jag vant mig och ser ingen anledning att byta,

Prova, kan lova att du vänjer dig.
Citera
2010-09-01, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Jag har aldrig kört på något annat än EsaPro så jag har svårt att svara på vad EAA FX smakar men det brukar inte vara många som tycker om smaken på EsaPro grape.

Vad EsaPro med citrus smakar har jag heller ingen aning om eftersom när jag först började köra med EsaPro så fanns bara grapetonic och nu har jag vant mig och ser ingen anledning att byta,

Prova, kan lova att du vänjer dig.

jo, det är inga problem med men undrade bara vad jag kan förvänta mig hade varit trevligt med något som "smakde" ngt iaf jämnfört med naturell
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in