Med risk för att bli utskrattad och mobbad för livet måste jag bara skriva lite om EAA-XXX jag köpte från MMsports .
Har precis ( 3 månader sen ) börjat träna igen . Denna gång tänkte jag hjälpa kroppen lite på traven eftersom man börjar bli lite till åren.
Tog 1,5 skopa precis innan träningen och upplevde egentligen ingen större skillnad mot vanligt. Körde 1,5 timme och kände mig som som en Michelingubbe med stelopererade muskler efter jag var klar ( som vanligt ) . Jag satt mig i bastun och drog samma dos EAA igen ( som man tydligen ska ) Då kändes det som om det kom en liten thailänsk massös och knådade bort det onda och stela i musklerna . All värk försvann som genom ett mirakel

. Kan detta verkligen vara pulvret som gör ? Jag skulle kunna gå upp och köra ett pass till utan problem .
Nu dagen efter, när jag vanligtvis brukar brukar sitta halvinvalid i soffan känner jag ....ingenting .. helt sjukt. Ska prova samma grej imorgon igen och se om effekten är densamma . Skulle den vara det säger jag bara att detta är det bästa (och enda iofs)jag någonsin käkat . Smaken är som päronblandad urin , men wtf , det handlar bara om några DL ..