2010-05-19, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meganikos
ni övertalade mig blev en bestälning eaa fx red berry har en fråga nu hur mkt ska man ha ?
om jag tar deciliter mått hur mkt ska jag ha i ?
har hört oxå att det ska tas på tom mage men vad ska man tänka på mer att äta bra eller?

Det finns ett litet mått i burken som du måste gräva fram. Storleken är nått mellan tesked och matsked.
Just Eaa Fx red berry smakar helt ok. Dock den enda jag har druckit. Men den är helt klart enkel att dricka
Citera
2010-05-19, 16:56
Medlem
Fick hem en burk EsaPro Citrus eftersom EAA FX Wild berry var slut när jag skulle beställa.

EsaPron luktar gödsel, färgar av sig gult på gainern (iofs ingen fara) och smakar helt ok. Men kan ni välja så rekommenderar jag i alla fall EAA FX mot EsaPro.
Citera
2010-05-19, 17:57
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fortnight
Fick hem en burk EsaPro Citrus eftersom EAA FX Wild berry var slut när jag skulle beställa.

EsaPron luktar gödsel, färgar av sig gult på gainern (iofs ingen fara) och smakar helt ok. Men kan ni välja så rekommenderar jag i alla fall EAA FX mot EsaPro.
Man luktar ju inte på skiten ändå, skölj ur den direkt. Jag dricker alltid 2-4dl efter att jag intagit eaa. Har inga problem med den gula färgen. Det sista är ju personligt då man finner olika saker gott.
Citera
2010-05-19, 20:45
Medlem
Ticklas avatar
Har lite problem och välja mellan vassle protein och eaa

Som det ser ut så jag hyfsat seriös med träningen. Kan ibland ha problem med kosten och det bör väll vara ett argument för vassle? Men och andra sida så verkar eaa vara bra mycket bättre.

Men hur stor skillnad är det mellan eaa och vassle? Krånglig fråga kanske då mycket påverkar men på ett hum ungefär vore kanon och veta
Citera
2010-05-19, 20:48
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tickla
Har lite problem och välja mellan vassle protein och eaa

Som det ser ut så jag hyfsat seriös med träningen. Kan ibland ha problem med kosten och det bör väll vara ett argument för vassle? Men och andra sida så verkar eaa vara bra mycket bättre.

Men hur stor skillnad är det mellan eaa och vassle? Krånglig fråga kanske då mycket påverkar men på ett hum ungefär vore kanon och veta
I teorin är den stor vid den akuta effekten. Inte undersökt ur ett långt perspektiv. I praktiken troligen ingen skillnad.
Citera
2010-05-19, 22:54
Medlem
Prickskyttens avatar
Angående protein, rekomenderar ni helt att man skippar vassle när man använder EAA?
Citera
2010-05-19, 22:57
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prickskytten
Angående protein, rekomenderar ni helt att man skippar vassle när man använder EAA?
EAA före och efter passet. Vassle som utfyllnad ifall man äter kasst. Tror inte jag har intagit vasslepulver på två månader, kanske mer. Däremot har det blivit några double pro-drinkar
Citera
2010-05-20, 19:01
Medlem
Pilsnerologs avatar
Fy satan vad EAA är vidrigt! Smakar nått kemiskt iform av gammal batterisyra eller liknande. Försökte spetsa med Fun Light vilket lyckades ganska bra... Nån som har några tips på vad man kan blanda EAA:at med för att slipa den horribla smaken?
Citera
2010-05-20, 19:02
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Fy satan vad EAA är vidrigt! Smakar nått kemiskt iform av gammal batterisyra eller liknande. Försökte spetsa med Fun Light vilket lyckades ganska bra... Nån som har några tips på vad man kan blanda EAA:at med för att slipa den horribla smaken?
Fun light. Vilket märke har du på EAAt?
Citera
2010-05-20, 19:43
Medlem
Pilsnerologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Fun light. Vilket märke har du på EAAt?

EAA FX från Gymvaruhuset, stod "No flavour" Borde stått "Smakar kärnavfall"
Citera
2010-05-20, 19:58
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
EAA FX från Gymvaruhuset, stod "No flavour" Borde stått "Smakar kärnavfall"
Då får du skylla dig själv. Naturell smakar skit, men du blir van efter ett tag.
Citera
2010-05-20, 20:22
Medlem
Pilsnerologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Då får du skylla dig själv. Naturell smakar skit, men du blir van efter ett tag.

Får väl göra det, EAA med smak var slut och jag orkade inte vänta mer. Men det slank ner relativt bra med fun light.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in