2010-01-03, 00:51
Medlem
Droit33s avatar
går det fint att typ äta en komplett måltid 2h innan träning för att sedan i omklädningsrummet dricka 20 gram whey-80, träna och sedan dricka 20 gram igen innan duschen och sedan gå hem och äta en timme senare? Hur mycket gör det ifall man skippar direkt innan?
Citera
2010-01-03, 02:04
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Droit33
går det fint att typ äta en komplett måltid 2h innan träning för att sedan i omklädningsrummet dricka 20 gram whey-80, träna och sedan dricka 20 gram igen innan duschen och sedan gå hem och äta en timme senare? Hur mycket gör det ifall man skippar direkt innan?
Låter perfekt i mina öron. Att skippa den direkt innan är inte att föredra då den stimulerar proteinsyntesen direkt efter passet.
Citera
2010-01-03, 12:58
Medlem
Droit33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Låter perfekt i mina öron. Att skippa den direkt innan är inte att föredra då den stimulerar proteinsyntesen direkt efter passet.

härligt härligt
Citera
2010-01-03, 19:00
Medlem
Starscream666s avatar
Mycket bra tråd Bengan!
Citera
2010-01-04, 17:48
Medlem
robinfemtons avatar
Jag har nu beställt Whey-80 och det är påväg. Jag tränar ett 3 dagarsschema som jag fått av killen som jobbar där, vet inte om det är skit. Men i vilket fall, hur ska jag ta mitt protein? Enligt honom så är det morgon, Efter träning och sen innan jag lägger mig. nu säger ju ni på flashback att man ska akta sig för vad dom som tror att dom vet allt säger. Men hur ska jag då ta detta?
Citera
2010-01-04, 18:03
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinfemton
Jag har nu beställt Whey-80 och det är påväg. Jag tränar ett 3 dagarsschema som jag fått av killen som jobbar där, vet inte om det är skit. Men i vilket fall, hur ska jag ta mitt protein? Enligt honom så är det morgon, Efter träning och sen innan jag lägger mig. nu säger ju ni på flashback att man ska akta sig för vad dom som tror att dom vet allt säger. Men hur ska jag då ta detta?
Före och efter passet räcker. Att ta innan man lägger sig är ganska onödigt. Hur ser ditt intag av mat ut? När äter du? Mycket protein i kosten annars?
Citera
2010-01-05, 00:43
Medlem
robinfemtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Före och efter passet räcker. Att ta innan man lägger sig är ganska onödigt. Hur ser ditt intag av mat ut? När äter du? Mycket protein i kosten annars?

Jag äter ganska dåligt, Äter inte 3 måltider om dagen eller så, 1-2 max. Skippar frukost och sover ganska kasst :S
Citera
2010-01-05, 00:55
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinfemton
Jag äter ganska dåligt, Äter inte 3 måltider om dagen eller så, 1-2 max. Skippar frukost och sover ganska kasst :S

Spelar inte så stor roll om du får i dig den mängd energi du behöver för ditt mål (deffa eller bulka eller balans) dock råder jag dig att få ordning på sömnen.
Citera
2010-01-08, 13:44
Medlem
ekwohos avatar
Godaste proteinpulvret jag nånsit haft. EISELT® DoublePro ifrån gymvaruhuset. kasein protein med 20% vassle i.
Kan säga att choklad smakar bättre en choklad pudding gör =). så för fin smakare rekomenderar jag det.
Citera
2010-01-08, 16:06
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
Godaste proteinpulvret jag nånsit haft. EISELT® DoublePro ifrån gymvaruhuset. kasein protein med 20% vassle i.
Kan säga att choklad smakar bättre en choklad pudding gör =). så för fin smakare rekomenderar jag det.

Känner att jag måste ta o köpa double pro någon dag, har fortfarande inte smakat på det. Hoppas jag tycker det är lika gott som alla andra tycker!

Mvh
Citera
2010-01-10, 20:07
Medlem
ON 100% Whey

Ser etter et billig sted å kjøpe ON 100% Whey fra, noen forslag?
Citera
2010-01-10, 20:20
Medlem
ulexs avatar
http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi

Hade lite svårt att förstå men tolkade det som att du vill köpa whey-100?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in