2011-06-29, 10:20
Medlem
icacolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Varför skulle du inte träna som vanligt under uppladdningsfasen menar du? Kör på.
Tyckte jag läste det någonstans i tråden, men va ganska trött så kan ha misstagit mig
tackar för svar!
Citera
2011-06-29, 11:02
Medlem
Pipharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajstryparen
DHT ökar väl mest risken för hårbortfall? Tycker det finns så satans mkt studier på kreatin men jag har inte hört mkt om bieffekter.
Aa DHT i sig behöver inte vara negativt. Kan påskynda saker som hårbortfall om man har gener för tidigt hårbortfall.
Citera
2011-06-29, 21:36
Bannlyst
Kreatin tabletter går man upp i vikt av de också?
Citera
2011-06-29, 22:59
Medlem
Hajstryparens avatar
Testade att köra i ljummet vatten idag, tyckte inte det löste sig särskilt bra. Såg fortfarande kornen i vattnet. Tips?
Citera
2011-06-29, 23:05
Medlem
Shittybags avatar
Citat:
Testade att köra i ljummet vatten idag, tyckte inte det löste sig särskilt bra. Såg fortfarande kornen i vattnet. Tips?

Gör väl inget om du ser kornen...? Drick det bara!
Citera
2011-06-29, 23:52
Medlem
Hajstryparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shittybag
Gör väl inget om du ser kornen...? Drick det bara!

Jarå, det slinker ner! Inte dagens höjdpunkt men det funkar. Hakade upp mig på att någon sa att det helst skulle lösas upp i vattnet?
Citera
2011-06-30, 00:06
Medlem
pezrulezhaakons avatar
Hajstryparen

Dricker du kreatinet som inte är helt upplöst är det slöseri, eftersom kroppen kan inte ta upp kristallerna.
Citera
2011-06-30, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteup
Jag ska köpa kreatin för första gången men behöver hjälp. Vet inte vilket jag ska köpa. Vill ha en kreatin blandning. Alltså att det inte bara är monohydrate utan andra sorters kreatin i det också. Typ som creature från beast nutrition. Hittar dock ingen återförsäljare till den produkten. Några förslag?

Jag hade tänkt ta det direkt efter träning. Kan jag blanda det med mitt proteinpulver som jag sedan blandar med vatten eller ska jah ta kreatinet först ur en shaker och sedan direkt efter proteinshaken ur en annan shaker?

Bump
Citera
2011-06-30, 02:11
Medlem
pezrulezhaakons avatar
anteup

Monohydrat är det enda du behöver. Det blandar du ut i vatten så allt blir upplöst. Sedan om du väljer att dricka det först och blanda annat pulver efter, eller att du blandar pulvret i kreatinvattnet gör du som du vill..
Citera
2011-06-30, 02:11
Medlem
Fun_Universitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteup
Jag ska köpa kreatin för första gången men behöver hjälp. Vet inte vilket jag ska köpa. Vill ha en kreatin blandning. Alltså att det inte bara är monohydrate utan andra sorters kreatin i det också. Typ som creature från beast nutrition. Hittar dock ingen återförsäljare till den produkten. Några förslag?

Jag hade tänkt ta det direkt efter träning. Kan jag blanda det med mitt proteinpulver som jag sedan blandar med vatten eller ska jah ta kreatinet först ur en shaker och sedan direkt efter proteinshaken ur en annan shaker?

Om du berättar varför du vill ha en kreatin blandning så kan jag ge dig ett svar. Monohydrat är det som funkar bäst, en del andra kreatin sorter fungerar inte alls.
Citera
2011-06-30, 06:26
Medlem
Hajstryparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pezrulezhaakon
Hajstryparen

Dricker du kreatinet som inte är helt upplöst är det slöseri, eftersom kroppen kan inte ta upp kristallerna.

Vad är det för gyllene knep som gör att dom löses upp? Skaka funkar uppenbarligen inte?

Provat både i kallt och ljummet vatten.
Citera
2011-06-30, 08:06
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Vad är det för gyllene knep som gör att dom löses upp? Skaka funkar uppenbarligen inte?

Provat både i kallt och ljummet vatten.

Varmt (i princip kokande) vatten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in