2010-04-08, 02:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
www.gymvaruhuset.com har billigare, kolla Crea FX. 79kr för halvkilot. Är du student så 29.

+1

Helt oslagbart. Löser sig lite dåligt i kallt vatten, men att skaka shakern hela tiden och bara klunka är inga problem. Och med tanke på priset kan det gärna smaka råttpiss också, men det är smaklöst.
Citera
2010-04-10, 10:11
Medlem
RebarMoskels avatar
Läst någonstans att kreatin kan hindra kroppen från att skapa Kreatin själv när man väl slutat med tillskottet. True or false ?

Undrar också vilken ålder är minimum för Kreatin ?
Citera
2010-04-10, 10:17
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RebarMoskel
Läst någonstans att kreatin kan hindra kroppen från att skapa Kreatin själv när man väl slutat med tillskottet. True or false ?

Undrar också vilken ålder är minimum för Kreatin ?

Det återgår till det normala efter några veckor, inget bestående.

Eftersom det är artonårsgräns på FB är det väl inget du behöver oroa dig för?
Citera
2010-04-10, 10:58
Medlem
RebarMoskels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victor.b
Det återgår till det normala efter några veckor, inget bestående.

Eftersom det är artonårsgräns på FB är det väl inget du behöver oroa dig för?
Min bror är 16, därför jag undra
själv är jag 19

Tack för svaret by the way !
Citera
2010-04-10, 11:36
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RebarMoskel
Min bror är 16, därför jag undra
själv är jag 19

Tack för svaret by the way !

16 ska inte vara något problem.
Har flertalet kompisar som gått på kreatin när dom var 16 och änsålänge har dom ju inte dött
Citera
2010-04-10, 13:27
Medlem
RebarMoskels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victor.b
16 ska inte vara något problem.
Har flertalet kompisar som gått på kreatin när dom var 16 och änsålänge har dom ju inte dött
haha, okej !

Låter bra de här !
Tack !
Citera
2010-04-10, 17:34
Medlem
kolios avatar
Började med kreatin för 2 veckor sen, men sista veckan har jag kört race nu på lovet och druckit säkert 6dagar i rad. Och undrar om jag kan sluta med kreatin nu helt plötsligt efter bara 2veckors osäkert bruk. För att sedan vänta 3veckor för att sedan köra igen, så kroppen kan vila upp sig från all sprit så jag kan börja igen när jag börjar gymma mer seriöst igen? Eller är det farligt?
Senast redigerad av kolio 2010-04-10 kl. 18:24.
Citera
2010-04-10, 21:06
Medlem
Fun_Universitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolio
Började med kreatin för 2 veckor sen *1, men sista veckan har jag kört race nu på lovet och druckit säkert 6 dagar i rad. *2 Och undrar om jag kan sluta med kreatin *3 nu helt plötsligt efter bara 2 veckors osäkert bruk *4. För att sedan vänta 3veckor för att sedan köra igen, så kroppen kan vila upp sig från all sprit så jag kan börja igen när jag börjar gymma mer seriöst igen? Eller är det farligt? *5

*1 Körde du med uppladdningsfas eller ej?
*2 Alkohol antar jag?
*3 Sluta kan man alltid, men undrar du om du bör sluta?
*4 Du har druckit kreatinet varje dag även när du har druckit alkohol?
*5 Nej, det är inte farligt, du äter ju kött även fast du dricker
Citera
2010-04-10, 21:25
Medlem
kolios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fun_University
*1 Körde du med uppladdningsfas eller ej?
*2 Alkohol antar jag?
*3 Sluta kan man alltid, men undrar du om du bör sluta?
*4 Du har druckit kreatinet varje dag även när du har druckit alkohol?
*5 Nej, det är inte farligt, du äter ju kött även fast du dricker

Alkohol ja i mängder. Exakt om jag BÖR sluta, aah det har jag har säkert glömt ngn dag.

Men undrar om jag kan sluta nu och skita i att ta för att börja om 3 veckor igen med uppladdningsfas och köra på i 5veckor?
Citera
2010-04-10, 21:31
Medlem
Fun_Universitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolio
Alkohol ja i mängder. Exakt om jag BÖR sluta, aah det har jag har säkert glömt ngn dag.

Men undrar om jag kan sluta nu och skita i att ta för att börja om 3 veckor igen med uppladdningsfas och köra på i 5veckor?

Du kan fortsätta som vanligt. Du ligger på fortfarande på högre kreatinnivåer nu än innan du började skulle jag tro, även om du har druckit alkohol, så att börja om vore slöseri med tid. Du kan börja om, om du verkligen vill det, men personligen skulle jag fortsätta som vanligt, utan någon ny uppladdningsfas, eller kanske en 3 dagars uppladdningsfas om jag kände mig "härjad" av krökandet, då jag skulle tagit 4 ggr om dagen i 3 dagar, sedan gå ner till det vanliga en gång om dagen.
Citera
2010-04-10, 21:33
Medlem
kolios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fun_University
Du kan fortsätta som vanligt. Du ligger på fortfarande på högre kreatinnivåer nu än innan du började skulle jag tro, även om du har druckit alkohol, så att börja om vore slöseri med tid. Du kan börja om, om du verkligen vill det, men personligen skulle jag fortsätta som vanligt, utan någon ny uppladdningsfas, eller kanske en 3 dagars uppladdningsfas om jag kände mig "härjad" av krökandet, då jag skulle tagit 4 ggr om dagen i 3 dagar, sedan gå ner till det vanliga en gång om dagen.

tack för snabba svar! Ska dricka lite mer idag faktiskt
Citera
2010-04-12, 16:09
Medlem
ekwohos avatar
Efter att ha börjat med en kreatin kur för några månader sen så la ja ned efter 4 dar/när nojjan för håravfall kom på tal i forumet. Sen även att ja band så mkt vätska så jag var fluffig på ett sätt i ansiktet som inte tilltalla mig. Så la ned.
Nu har jag gått ned i vikt så har börjat med kreatinet och kört i 2 veckor =), fan va fint är när man går upp dom där kilona i vätska =)) riktig glädlje, och inte snacka om vilken vilde man blir på gymmet =).. ay va tvungen att srkiva av mig lite! Mer kreatin åt svenska folket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in