2010-02-22, 02:35
Medlem
Fun_Universitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av addus
dom 2 gånger jag har testat kreatin så har jag blivit förkyld och fått feber, är det någon mer som råkat ut för liknande?

Wuuut? Är du vegetarian?
Citera
2010-02-22, 02:47
Medlem
adduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fun_University
Wuuut? Är du vegetarian?

nejnej
jag kanske har fått otur eller så va inte kreatinet smutsigt som fan. många konspirationer men har aldrig kommit fram till något
Citera
2010-02-22, 10:46
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av addus
nejnej
jag kanske har fått otur eller så va inte kreatinet smutsigt som fan. många konspirationer men har aldrig kommit fram till något

Jag skulle tro på ren och skär otur. Några samband mellan kreatin och feber/ förkylning har som sagt aldrig påvisats.
Citera
2010-02-22, 17:03
Medlem
despots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fun_University
Det löses såklart i kallvatten, tar mycket längre tid dock, och under den tiden kan det bildas kreatinin, som du inte vill ha i dig. Kreatinin är bl.a inget vidare för njurarna.

Ja men sveper ju ner allt på direkten, så det lär ju inte hinna bildas kreatinin?

men tas allt kreatin upp av kroppen om man kör på det viset?
Citera
2010-02-22, 21:51
Bannlyst
har tänkt fixa crea fx, går det köra en 4 veckors kur stenhårt, sen börja deffa direkt på det och få ett bra resultat?
Citera
2010-02-22, 21:54
Medlem
Fun_Universitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av despot
Ja men sveper ju ner allt på direkten, så det lär ju inte hinna bildas kreatinin?

men tas allt kreatin upp av kroppen om man kör på det viset?

Ja, sveper du allt på direkten så är det lugnt. Kroppen tar upp kreatinet även om du sveper i dig det, om det är upplöst.
Citera
2010-02-22, 22:13
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiSKSLEM
har tänkt fixa crea fx, går det köra en 4 veckors kur stenhårt, sen börja deffa direkt på det och få ett bra resultat?

Det är en fördel om du använder kreatin även under deffen. Kör på kreatinet hela tiden imo.

Mvh
Citera
2010-02-22, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Det är en fördel om du använder kreatin även under deffen. Kör på kreatinet hela tiden imo.

Mvh

okej, så då kör jag bara på, fettförbrännande och uppiggande som vpx meltdown tillsammas med kreatin och ett underskott på kalorier blir bra kombination?
Citera
2010-02-22, 22:25
Medlem
victor.bs avatar
Citat:

Kör lagom hårt istället så det är något du orkar fortsätta med under hela deffen också så du inte slutar mitt i

Och kreatin behöver du inte ta pauser ifrån.
Citera
2010-02-22, 23:33
Bannlyst
Jag har kört på kreatin ett tag nu och inte märkt något resultat.
Så idag när jag sitter och skiter kolla jag ner i toan och studerar mina skitkorvar lite.
Jag upptäcker till mig förvåning och argsinthet att jag inte lyckats bryta ner kreatinpillret utan det ligger där lite bajsigare än vanligt.
Så ska det väll i he-e inte vara?! Det va ju dyrt också!
Är det fel på mig eller kreatinet?

Använder GNC Pro Performance AMP - Amplified Creatine 189
Citera
2010-02-22, 23:36
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krippa9
Jag har kört på kreatin ett tag nu och inte märkt något resultat.
Så idag när jag sitter och skiter kolla jag ner i toan och studerar mina skitkorvar lite.
Jag upptäcker till mig förvåning och argsinthet att jag inte lyckats bryta ner kreatinpillret utan det ligger där lite bajsigare än vanligt.
Så ska det väll i he-e inte vara?! Det va ju dyrt också!
Är det fel på mig eller kreatinet?

Använder GNC Pro Performance AMP - Amplified Creatine 189

74.95 dollar?

Känn dig blåst!
Köp crea FX istället.
Det är väl runt 25% som är non-responders på kreatin va?
Citera
2010-02-22, 23:42
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
okej, så då kör jag bara på, fettförbrännande och uppiggande som vpx meltdown tillsammas med kreatin och ett underskott på kalorier blir bra kombination?

De blir bra. EAA är också något bra under deff =)

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in