2014-06-25, 12:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Det var så jävla längesen jag såg Fucking Åmål så det kan jag inte uttala mig om. Den måste jag ju se om, minns den som bra. Det lilla jag minns alltså.

Det var inte igår nej. Tror jag såg den sist på premiären 97, 98 där omkring?
Citera
2014-06-25, 12:49
Avslutad
The Dead Zone (1983). För att jag så önskar. Något måste jag ju se. Så varför inte denna?
Citera
2014-06-25, 13:12
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
The Dead Zone (1983). För att jag så önskar. Något måste jag ju se. Så varför inte denna?

Helt klart en av de bästa King-filmatiseringarna som finns där ute och en film som inte alls känns så pass mycket Cronenberg, se till att njuta nu!
Citera
2014-06-25, 13:28
Medlem
Rakiis avatar
Roadracers

Kul med en tv-film gjord för Showtime av Robert Rodriguez som han gjorde efter El Mariachi, Salma Hayek är med och hon såg ju som bekant väldigt mycket bättre ut på den tiden. Gillar ju det mesta som Rodriguez har gjort förutom Machete-filmerna, men denna har inte fått alltför bra mottagande av folk på Filmtipset så...
Citera
2014-06-25, 13:42
Medlem
insectqueens avatar
Efter ha sett den rätt jobbiga I.D igår får det bli lite feelgood idag tänkte börja med den utmärkta norska komedin Psalmer från köket.
Citera
2014-06-25, 14:18
Medlem
BrutusBeefcakes avatar
Eftersom jag för några veckor sedan köpte en box med alla Teenage Mutant Ninja -turtles spelfilmer och inte sett några av dem tänkte jag slå på första filmen idag. Passar på när jag är ledig.
Citera
2014-06-25, 14:57
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrutusBeefcake
Eftersom jag för några veckor sedan köpte en box med alla Teenage Mutant Ninja -turtles spelfilmer och inte sett några av dem tänkte jag slå på första filmen idag. Passar på när jag är ledig.

Minns inte mycket ifrån den första filmen trots att jag köpte den på BD för något år sedan, däremot såg jag trean i vintras igen, första gången sen jag var barn och tyckte mycket om den, vilket jag verkar vara ensam om att tycka.
Citera
2014-06-25, 15:14
Medlem
Rakiis avatar
A Bag of Hammers

Helt missad denna men å andra sidan är inte komedi en genre som tilltalar mig så värst mycket alls längre, men denna ser ut att till skillnad mot andra moderna komedier faktiskt vara rolig och tilltalande med lite substans inbakad. Förjävla trött på alla festkomedier i stil med Project X och 21 & Over, hoppades verkligen på att Bad Neighbours skulle vara rolig, men nej... samma skit igen och igen!
Citera
2014-06-25, 15:15
Medlem
BrutusBeefcakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Minns inte mycket ifrån den första filmen trots att jag köpte den på BD för något år sedan, däremot såg jag trean i vintras igen, första gången sen jag var barn och tyckte mycket om den, vilket jag verkar vara ensam om att tycka.

3an jag vill se mest. Pga att turtles in time var mitt favoritspel till snes när jag var liten. Antar att den baseras på filmen med tanke på samma namn?
Citera
2014-06-25, 15:27
Medlem
JoeL431s avatar
Jag har kollat första timmen på The Raid 2 dubbad . Det tog fan en timme innan jag fattade att kaaanske en originalspråks-rip också finns ute.. Gud va dub förstör filmer, riktigt snyggt och orgasmiserande att kolla på. Men höll mig för munnen flera gånger för lökigheter i språket.

De blir inga konstigheter att se om filmen från början iaf, inget som inte tål att ses två gånger.
Citera
2014-06-25, 16:10
Avslutad
Christine (1983). Vill se en film om en nörd och en cool bil, så då passade denna filmen, räknade jag ut. Plus att jag haft en dålig dag, så då kan detta vända den berömda kurvan till min favör.
Citera
2014-06-25, 16:17
Medlem
Punklivs avatar
Night of the Living Dead (1968)

Sugen på att se den här, Dawn of the Dead och Day of the Dead i dag. Gillar både Night of the Living Dead och Dawn of the Dead, Day of the Dead har jag inte sett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in