Citat:
Ursprungligen postat av Fistmaster
Jag gissar att jag är i det tidiga eller mellanstadit i ett spelberoende. Jag har en månadslön på ca 16 000 och har under några månader förlorat drygt 4000, låter inte som jättemycket om man tänker i lite perspektiv men min värsta mardröm är att jag ska förlora en mindre summa, försöka vinna tillbaka förlusten och tillslut förlora stora pengar. Ska försöka sluta nu, känns lixom mer officiellt om man skriver det på flashback...
Jag spelar för en hel del pengar,men är singel 40+ och har inga skulder.
Tycker det låter som en bra ide att sluta spela för i längden är det bara en liten mikroskopisk del av alla spelare som vinner(jag har under 25+ års spelande gått sammanlagt minus,även om det är lätt å förtränga det

).
Lycka till vännen!