Citat:
Ursprungligen postat av
filhefor
Nu har du betalt dina skulder och ligger plus (trots att du spelat bort 1 miljon på några dagar). Du behöver inte längre vinna pengar så nu spelar du endast för känslan/spänningen. Finns det inget spel utan pengar som kan ge samma känsla/spänning? Typ CS, FIFA online eller något annat. Har du provat?
Ja! för det är inget som triggar migeller genererar någonting eller vad man ska säga. Jag kommer från väldigt enkla förhållanden som gjort att jag fått kriga till mig allt här i livet.
Pappa spel och alkholbereonde. Världens bästa mamma sjukpensionerad sen flera år tillbaka. Växt upp med orden "Bli aldrig som din pappa, lova mig det"
Skolan gick åt helvete och var tvungen att jobba hela gymnasiet om jag skulle ha råd att göra det alla andra hade. Skolan till 4 sen jobb till 21 calling center. Mamma lärde mig alltid va nöjd med det du har , dela med dig och familj vänner och gud är allt du behöver. Mamma och Pappa flyttade hit för att barnen skulle få det bättre.
Jag blir säljare och har blivit pumpad hela jobb karriären men VA ALDRIG NÖJD, NR 1 GÄLLER INGEN KOMMER IHÅG EN 2A EN FEGIS BLABLA.
Så det enda som jag har haft i tankarna är pengar pengar och det är kanske det som blivit fel jag vet inte.
Jag vill bara ha ett vanligt liv och sluta spela. Förut kanske man drömde om vinsten men nu när jag vann förstod jag att det är något annat varför sluta jag inte när jag vann det jag väntat på i 10år ?
Jobbet börjar gå dåligt, dålig kontakt med vänner och familjbruden orkar snart inte längre jävla spel asså....