2015-09-01, 19:40
  #2293
Medlem
Rutigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porrskadadihuve
Update!!! Tog inte ut som jag skulle utan brönde pengarna hade 12 tusen på spelkontot för uttag! Men avbröt detta och började spela livecasino kom upp till 12.900 tänkte 100 kr till. Villket blev 300 på bj sen 950 sen 3300 sissta beten var allin!!! Torsk. Så nu ligger man här sömnlös för 3.e natten irad och när jag väl lyckas sova drömmer jag om bj given som gick så fel. När jag är vaken tänker jag på att jag borde spelat på psg mot monaco som spelades i söndags....

Så denna augusti månad runt 27.000 back! Kommer sälja min bil nu för att ha råd med hyran o mat!!! Får 7000 över som jag tänkte dra på en 5-6 oddsare.


ta det lugnt några månader med utgifter och jobba som utav bara helvete, betala av allt = profit?
Citera
2015-09-01, 21:37
  #2294
Medlem
Jag skiter i pengar jag förlorar min kära familj som jag måste bråka varje dag pga spel spel spel spel från 08.00 - 08.00 på morgonen .

Jag skiter i pengarna men familjen mamman och pappan skiter i mig pga spel
Citera
2015-09-02, 08:15
  #2295
Medlem
Pletheneiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adrian1
Jag skiter i pengar jag förlorar min kära familj som jag måste bråka varje dag pga spel spel spel spel från 08.00 - 08.00 på morgonen .

Jag skiter i pengarna men familjen mamman och pappan skiter i mig pga spel

Hur mycket har du losat de senaste månaderna?
Citera
2015-09-03, 14:47
  #2296
Medlem
2 veckor väntade jag på å få ut 5000. kunde avbryta uttaget efter 2 veckor... får man vänta 2 veckor så räknar jag inte med att få ut dom. så avbröt å drog iväg dom.... 500 spänn käpp rätt åt helvete... men karl casino har fått en vakna upp... ska förbli en slots fri människa nu... torskade 14000 när purple lounge gick i konkurs med så nu får det fanimej vara färdig lurat.
Citera
2015-09-04, 16:52
  #2297
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av banen
2 veckor väntade jag på å få ut 5000. kunde avbryta uttaget efter 2 veckor... får man vänta 2 veckor så räknar jag inte med att få ut dom. så avbröt å drog iväg dom.... 500 spänn käpp rätt åt helvete... men karl casino har fått en vakna upp... ska förbli en slots fri människa nu... torskade 14000 när purple lounge gick i konkurs med så nu får det fanimej vara färdig lurat.
Har alltid gett mig fanken på att det är därför dem "skjuter upp" utbetalningarna.

Citat:
Ursprungligen postat av theTruthOfSlots
Ett tips!


När lönen kommer:

1) Betala räkningarna direkt

2) sätt in en mindre slant, typ 100 - 300 SEK på ett online Casino

3) Leta direkt upp närmaste bankomat och ta ut resten i kontanter!
Har klarat mig riktigt bra på bara detta, har du en bra dag så kvittar det.
__________________
Senast redigerad av Sakrasonto 2015-09-04 kl. 16:55.
Citera
2015-09-04, 22:32
  #2298
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filhefor
Nu har du betalt dina skulder och ligger plus (trots att du spelat bort 1 miljon på några dagar). Du behöver inte längre vinna pengar så nu spelar du endast för känslan/spänningen. Finns det inget spel utan pengar som kan ge samma känsla/spänning? Typ CS, FIFA online eller något annat. Har du provat?

Ja! för det är inget som triggar migeller genererar någonting eller vad man ska säga. Jag kommer från väldigt enkla förhållanden som gjort att jag fått kriga till mig allt här i livet.

Pappa spel och alkholbereonde. Världens bästa mamma sjukpensionerad sen flera år tillbaka. Växt upp med orden "Bli aldrig som din pappa, lova mig det"

Skolan gick åt helvete och var tvungen att jobba hela gymnasiet om jag skulle ha råd att göra det alla andra hade. Skolan till 4 sen jobb till 21 calling center. Mamma lärde mig alltid va nöjd med det du har , dela med dig och familj vänner och gud är allt du behöver. Mamma och Pappa flyttade hit för att barnen skulle få det bättre.


Jag blir säljare och har blivit pumpad hela jobb karriären men VA ALDRIG NÖJD, NR 1 GÄLLER INGEN KOMMER IHÅG EN 2A EN FEGIS BLABLA.

Så det enda som jag har haft i tankarna är pengar pengar och det är kanske det som blivit fel jag vet inte.


Jag vill bara ha ett vanligt liv och sluta spela. Förut kanske man drömde om vinsten men nu när jag vann förstod jag att det är något annat varför sluta jag inte när jag vann det jag väntat på i 10år ?


Jobbet börjar gå dåligt, dålig kontakt med vänner och familjbruden orkar snart inte längre jävla spel asså....
Citera
2015-09-05, 10:43
  #2299
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stevegalloway
Ja! för det är inget som triggar migeller genererar någonting eller vad man ska säga. Jag kommer från väldigt enkla förhållanden som gjort att jag fått kriga till mig allt här i livet.

Pappa spel och alkholbereonde. Världens bästa mamma sjukpensionerad sen flera år tillbaka. Växt upp med orden "Bli aldrig som din pappa, lova mig det"

Skolan gick åt helvete och var tvungen att jobba hela gymnasiet om jag skulle ha råd att göra det alla andra hade. Skolan till 4 sen jobb till 21 calling center. Mamma lärde mig alltid va nöjd med det du har , dela med dig och familj vänner och gud är allt du behöver. Mamma och Pappa flyttade hit för att barnen skulle få det bättre.


Jag blir säljare och har blivit pumpad hela jobb karriären men VA ALDRIG NÖJD, NR 1 GÄLLER INGEN KOMMER IHÅG EN 2A EN FEGIS BLABLA.

Så det enda som jag har haft i tankarna är pengar pengar och det är kanske det som blivit fel jag vet inte.


Jag vill bara ha ett vanligt liv och sluta spela. Förut kanske man drömde om vinsten men nu när jag vann förstod jag att det är något annat varför sluta jag inte när jag vann det jag väntat på i 10år ?


Jobbet börjar gå dåligt, dålig kontakt med vänner och familjbruden orkar snart inte längre jävla spel asså....


_______
undra hur stor del av majoriteten som vinner lite större faktiskt gör något sunt för pengarna man drömt om.. jag torska min vinst relativt snabbt min var dock inte en miljon som tur var, en bekant torska runt 350K för ett tag sedan som hen vann.. asså varför i helvete kan man inte bara köpa något för pengarna som inte går å spela för.. Det är ju ett jävla utbrett problem så varför inte ta en storvinst eller ett par å öppna ett jävla rehab center för spel torskar vad jag vet så finns de nada. jag tror det är något som skulle behövas i detta långa land.
Citera
2015-09-05, 12:38
  #2300
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banen
_______
undra hur stor del av majoriteten som vinner lite större faktiskt gör något sunt för pengarna man drömt om.. jag torska min vinst relativt snabbt min var dock inte en miljon som tur var, en bekant torska runt 350K för ett tag sedan som hen vann.. asså varför i helvete kan man inte bara köpa något för pengarna som inte går å spela för.. Det är ju ett jävla utbrett problem så varför inte ta en storvinst eller ett par å öppna ett jävla rehab center för spel torskar vad jag vet så finns de nada. jag tror det är något som skulle behövas i detta långa land.


Sinnessjukt!! Annars är man nöjd om man vinner ens 5-10 k på odds slots osv men hjärnan blir så jääävla mindfukkad direkt de sjukt... Han knappt smälta skiten men det är ju för att det är så snabba pengar och bara siffror in på banken...


En polare förlorade 1,7 mille jag tänkte vilken jävla idiot de finns inte en chans men man tappar de så snabbt... Nu tillbaka till ångest och grubbla livet. Spel asså fan förstör så jävla mycket och ingen förstår ju. Ja vill sluta men det går fan inte!!!! Att jaga mina förluster dödar mig
Citera
2015-09-05, 20:08
  #2301
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banen
_______
undra hur stor del av majoriteten som vinner lite större faktiskt gör något sunt för pengarna man drömt om.. jag torska min vinst relativt snabbt min var dock inte en miljon som tur var, en bekant torska runt 350K för ett tag sedan som hen vann.. asså varför i helvete kan man inte bara köpa något för pengarna som inte går å spela för.. Det är ju ett jävla utbrett problem så varför inte ta en storvinst eller ett par å öppna ett jävla rehab center för spel torskar vad jag vet så finns de nada. jag tror det är något som skulle behövas i detta långa land.

Hur tror du staten skulle tjäna sina pengar då?

Svenska Spel, Systembolaget och Swedish Match är det som driver det här landet.

De tre S:en.
Citera
2015-09-05, 21:05
  #2302
Medlem
Hej, får jag fråga varför ni inte sätter en insättningsgräns? Det finns sånt tillgängligt på alla betting sidor. För att ta det ett steg längre kan ni ringa eller skriva till kundservicen och be de att aldrig ta bort ''gränsen'' även fast ni försöker ta bort den i framtiden.
Citera
2015-09-05, 21:45
  #2303
Medlem
Jag känner mig så jävla ledsen just nu. Jag har precis betalat av ALLA mina skulder (spelskulder + vanliga skulder), är helt och hållet skuldfri i dagsläget och hade för två dagar sedan 15.000 kr ÖVER på kontot.
Två kvällar senare har jag nu 1700 kr kvar.. Jag fullkomligen hatar mig själv idag, känns som jag svikit allt jag sagt och alla som har ställt upp för mig.
Jävla skit helvetes spel.. Varför i helvete ska man spela för? Jag spelar ju förfan inte ens för njutningen längre, utan även om jag vinner 6000 på en bonusrunda så börjar jag istället klicka för 100 kr trycket tills jag nollat kontot, och då sätter jag in 500 kr till.

Patetisk jävla idiot är jag.
Citera
2015-09-05, 22:51
  #2304
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sensimilla1
Jag känner mig så jävla ledsen just nu. Jag har precis betalat av ALLA mina skulder (spelskulder + vanliga skulder), är helt och hållet skuldfri i dagsläget och hade för två dagar sedan 15.000 kr ÖVER på kontot.
Två kvällar senare har jag nu 1700 kr kvar.. Jag fullkomligen hatar mig själv idag, känns som jag svikit allt jag sagt och alla som har ställt upp för mig.
Jävla skit helvetes spel.. Varför i helvete ska man spela för? Jag spelar ju förfan inte ens för njutningen längre, utan även om jag vinner 6000 på en bonusrunda så börjar jag istället klicka för 100 kr trycket tills jag nollat kontot, och då sätter jag in 500 kr till.

Patetisk jävla idiot är jag.

Du har ju inga skulder iaf?

MYCKET positivt! Ta vara på det det är dagens sanning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in