2009-10-10, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Frankfurtskolan var en betydelselös bagatell utan ett skvatt inverkan på exempelvis de stora radikala ungdomsgrupper som trädde in på arenan i USA under 60-talet. Där gällde revolten Vietnamkriget, rasfrågan och den försoffade och konservativa föräldragenerationen. Allt under inflytande av stora mängder droger. Som så mycket annat som har sitt ursprung i USA spred sig radikaliseringen till ungdomsgenerationerna i västeuropa. Frankfurtskolan och judar har självfallet inget med detta att göra.

"Rasfrågan" är helt och hållet skapad av judar. Det var judar som uppfann själva begreppet "rasism". Det råder lite delade meningar om det var bögjuden och perversionspropagandaspridaren Magnus Hirschfeld, den kommunistiske massmördarjuden Leon Trotsky (aka Lev Bronstein) eller en annan jude som jag ej minns vid namn som först introducerade begreppet och konceptet "rasism". Den så kallde medborgarrättsrörelsen för de svarta i USA startades, sponsrades, organiserades och leddes av judar. Det var först runt 60-, 70-talet som de insåg att det kanske inte såg bra ut med massa judar i den officiella ledningen för NAACP och en del andra liknande organisationer. Jag har skrivit om detta många gånger i många olika trådar. Det finns massor att läsa om det hela för den som vill.

Även Vietnamrörelsen i USA var ett judiskt projekt verkar det som men jag har ännu inte hunnit sätta mig in i detaljerna kring det hela så någon annan kanske kan hjälpa till där.
Citera
2009-10-10, 00:43
Medlem
N.E.R.Ds avatar
Citat:
Studerat möjligen men någon examen blev det aldrig, eller hur?
Så fäktas de svaga, eller hur

Citat:
Likt andra lågutbildade och klent förståndsutrustade på FB rafsar du okritiskt ihop en massa smörja du hittar på nätet och kokar ihop till en oduglig soppa som du inte ens själv lyckas redogöra för. Frankfurtskolan var en betydelselös bagatell utan ett skvatt inverkan på exempelvis de stora radikala ungdomsgrupper som trädde in på arenan i USA under 60-talet. Där gällde revolten Vietnamkriget, rasfrågan och den försoffade och konservativa föräldragenerationen. Allt under inflytande av stora mängder droger. Som så mycket annat som har sitt ursprung i USA spred sig radikaliseringen till ungdomsgenerationerna i västeuropa. Frankfurtskolan och judar har självfallet inget med detta att göra.
Din totalt subjektiva tolkning är noterad.
Tillhör du någon judisk församling?
Citera
2009-10-10, 01:16
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.E.R.D
Tillhör du någon judisk församling?
Knappast herr fårskalle. Inte ens en svensk sådan.
Citera
2009-10-10, 02:10
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
"Rasfrågan" är helt och hållet skapad av judar. Det var judar som uppfann själva begreppet "rasism".
Häpnadsväckande. Ska vi tro dig bör du leda detta i bevis (förutom att slött påstå att det är allmänt känt, uppenbart och att bevisen är överväldigande).
"Rasfrågan"!?
Citera
2009-10-10, 09:49
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Nu ska inte tråden handla om våra politiska åsikter men du gör det misstag som många andra har gjort tidigare. Du utgår endast från det du läst i dessa trådar (där du dessutom drar felaktiga slutsatser) och verkar inte ha en aning om vart jag står i andra frågor. Ingen, och jag menar ingen, har någonsin på detta forum lyckats lägga fram något som tyder på att jag "går de elaka judarnas ärenden".

Jag är mot fördomar och rasism, oavsett vilken grupp det handlar om. Men eftersom att judarna är den mest diskuterade gruppen så faller det sig ganska naturligt att jag deltar i dessa diskussioner. På samma sätt som du inte är nazist så är inte heller jag sionist, eller ens pro-jude. Att ens vara för eller mot en viss folkgrupp för att de är en folkgrupp är så jävla skrattretande.

Om du läser lite mer av mig så ser du att jag mer än gärna gnäller på vissa judar och fr a Israel. Så kom inte och anklaga mig för att stå på "judarnas" sida. Ska du göra det så vill jag gärna ha en förklaring på vad som gör mig så himla pro-judisk. Men det kan vi ta via PM. Bara för att jag är mot något betyder inte det att jag står på för-sidan.
Om du inte gillar rasism så borde du inte kritisera de som kritiserar judar och judendom som tvivelsutan är planetens mest inbitna och hatiska rasister.
Citera
2009-10-10, 10:06
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Knappast herr fårskalle. Inte ens en svensk sådan.
Men du skulle säkert raskt bli upptagen i en om du stack in din fula nyliberala näsa i en dylik församling. Om du dessutom verifierade att du är en zionistisk springflicka genom att redovisa dina anti-arabiska pro-judiska inlägg på FB så skulle du säkert föräras med en kippa att bära ovanpå mjällen.

Citat:
Häpnadsväckande. Ska vi tro dig bör du leda detta i bevis (förutom att slött påstå att det är allmänt känt, uppenbart och att bevisen är överväldigande).
"Rasfrågan"!?
Varför slingrar du dig? Du och jag har debatterat judars intresse för eugenik förr:

http://www.haaretz.com/hasen/pages/S...?itemNo=437879
Citat:
Castrating the mentally ill, encouraging reproduction among families "numbered among the intelligentsia" and limiting the size of "families of Eastern origin" and "preventing ... lives that are lacking in purpose" - these proposals are not from some program of the Third Reich but rather were brought up by key figures in the Zionist establishment of the Land of Israel during the period of the British Mandate.
Citera
2009-10-10, 10:47
Bannlyst
Det handlar inte om det.

Det handlar om att sionist judarna politiska policy tvingar fram massinvandring till Europa för att långsamt, men säkert, till slut utrota det ariska-europeiska folket.

Det handlar inte om krig eller våld, utan en "fredlig" invasion. Där de ariska-europeiska folket långsamt dör ut genom generationer.
Citera
2009-10-10, 11:20
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Men du skulle säkert raskt bli upptagen i en om du stack in din fula nyliberala näsa i en dylik församling. Om du dessutom verifierade att du är en zionistisk springflicka genom att redovisa dina anti-arabiska pro-judiska inlägg på FB så skulle du säkert föräras med en kippa att bära ovanpå mjällen.
Usch ja, muslimer i alla dess skepnader är ett gissel. Inte minst i vårt fosterland vilket de nu är på god väg att ödelägga. Eller hur?

Citat:
Varför slingrar du dig? Du och jag har debatterat judars intresse för eugenik förr:

http://www.haaretz.com/hasen/pages/S...?itemNo=437879
Nej vi har aldrig debatterat judars rashygienprogram.
Så du tror också att judarna hittade på "rasfrågan"? Föga överraskande, dina kunskaper är som vi tidigare märkt en smula begränsade. "Rasfrågan" lär ha varit på tapeten redan på neandertalarnas tid.
Skillnaden på svenskars, amerikaners, judars och andra länders rashygienprogram å ena sidan jämfört med dina hyllade kelgrisar i Tredje rikets dito var att man inte mass-slaktade småbarn och sjuka vilket man gjorde i T4-programmet (ett stort antal luffare, arbetslösa och hemlösa åkte med av bara farten). 150.000-180.000 mördades. Där snackar rashygienprogram.

Du bör förresten undvika detta ämne, annars kan det hända att den där obehagliga frågan som fick dig att lämna forumet en längre tid åter tillställs dig. . Du vet när du påstod att andra länder förutom nassarna också ägnade sig att ta livet av folk i rashygienprogram, och sen aldrig återkom för att berätta vilka länder.
Senast redigerad av Månsan 2009-10-10 kl. 12:06.
Citera
2009-10-10, 12:25
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Usch ja, muslimer i alla dess skepnader är ett gissel. Inte minst i vårt fosterland vilket de nu är på god väg att ödelägga. Eller hur?
Nej. Det är zionisterna – de som du håller din skyddande desinformationssmutsiga hand över - som håller på att ödelägga vårt fosterland och Europa överhuvudtaget.
Citat:
Nej vi har aldrig debatterat judars rashygienprogram.
Så du tror också att judarna hittade på "rasfrågan"? Föga överraskande, dina kunskaper är som vi tidigare märkt en smula begränsade. "Rasfrågan" lär ha varit på tapeten redan på neandertalarnas tid.
Skillnaden på svenskars, amerikaners, judars och andra länders rashygienprogram å ena sidan jämfört med dina hyllade kelgrisar i Tredje rikets dito var att man inte mass-slaktade småbarn och sjuka vilket man gjorde i T4-programmet (ett stort antal luffare, arbetslösa och hemlösa åkte med av bara farten). 150.000-180.000 mördades. Där snackar rashygienprogram.
Jag vill minnas att vi diskuterade det i Avskaffa Israel?-tråden.

Skrev jag att judarna hittade på ”rasfrågan”? Du bör också lämna en källa till dina påståenden. Ingen tror att du besitter de ”kunskaper” du så pompöst bombastiskt vill tilldela dig själv och som du hasplar ur dig utan referenser i vart och vartannat inlägg.
Citat:
Du bör förresten undvika detta ämne, annars kan det hända att den där obehagliga frågan som fick dig att lämna forumet en längre tid åter tillställs dig. . Du vet när du påstod att andra länder förutom nassarna också ägnade sig att ta livet av folk i rashygienprogram, och sen aldrig återkom för att berätta vilka länder.
Jag tror bestämt att du har missuppfattat frågeställningen men det rinner av mig som vatten på en gås eftersom uteblivna svar från din sida vida överstiger mina.
Nå, är du medveten om att zionistjudar lobbar aktivt för invandring, speciellt från de arabiska nationerna?
Citera
2009-10-10, 14:00
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Om du inte gillar rasism så borde du inte kritisera de som kritiserar judar och judendom som tvivelsutan är planetens mest inbitna och hatiska rasister.
Jag kritiserar all rasism, även den som förekommer i Israel. Det hade du vetat om du läst mina inlägg någon gång. Dessutom gör ni så mycket mer än att kritisera deras rasism. Vill ni gnälla på att Israel behandlar araberna som skit, visst. Då kommer jag stå på din sida. Men det ni håller på med (bl a) i denna tråd kan ni knappast kalla för kritik mot rasism.

Det där var ett extremt ogenomtänkt inlägg...
Citera
2009-10-10, 15:58
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Nej. Det är zionisterna – de som du håller din skyddande desinformationssmutsiga hand över - som håller på att ödelägga vårt fosterland och Europa överhuvudtaget.
Nej, det är araber och dess kloakråttor till avkommor som bränner bilar i hela Europa, som våldtar och misshandlar kvinnor, som är kraftigt överrepresenterade beträffande våldsbrott, narkotikabrott och bedrägerier mot våra bidragssystem, som angriper brandkår, ambulans och andra samhällsfunktioner samt avsevärt oftare än andra grupper ägnar sig åt organiserade upplopp.

Har du verkligen lyckats missa allt detta?

Citat:
Jag vill minnas att vi diskuterade det i Avskaffa Israel?-tråden
Du minns fel.

Citat:
Skrev jag att judarna hittade på ”rasfrågan”? Du bör också lämna en källa till dina påståenden. Ingen tror att du besitter de ”kunskaper” du så pompöst bombastiskt vill tilldela dig själv och som du hasplar ur dig utan referenser i vart och vartannat inlägg.
Källa på vadå? Att judarna INTE hittade på "rasfrågan"? Det fattar du väl själv att strider förekommit mellan "raser" sen urminnes tider. Långt före människor var muslimer, judar eller kristna.

Citat:
Jag tror bestämt att du har missuppfattat frågeställningen men det rinner av mig som vatten på en gås eftersom uteblivna svar från din sida vida överstiger mina.
Nå, är du medveten om att zionistjudar lobbar aktivt för invandring, speciellt från de arabiska nationerna?
Det finns det säkert judar som gör. Liksom det också finns skåningar, flintskalliga, pensionärer och överviktiga som förespråkar okontrollerad arab-invandring. 20.000 judar i Sverige väger lätt i sammanhanget. Lättare än 3 miljoner sossar, kommunister och folkpartister samt inte minst lättare än den halva miljon röstboskaps-araber som redan är här.
Citera
2009-10-10, 16:02
Medlem
HC47s avatar
Citat:

Det finns det säkert judar som gör. Liksom det också finns skåningar, flintskalliga, pensionärer och överviktiga som förespråkar okontrollerad arab-invandring. 20.000 judar i Sverige väger lätt i sammanhanget. Lättare än 3 miljoner sossar, kommunister och folkpartister samt inte minst lättare än den halva miljon röstboskaps-araber som redan är här.
Fast det spelar ju ingen roll då det i BlizzardKing's verklighet är så att alla dessa miljoner är hjärntvättade av judarna.

Om en jude tycker något så är det pga judarna. Om någon annan tycker något så är det också pga judarna. Hela deras övertygelse bygger ju på att judarna ligger bakom allt. Är du en svensk sosse som är för massinvandring så är det inte för att du tycker det är bra, utan för att judarna vill att du ska tycka det är bra. På så sätt behöver de aldrig bekymra sig med att förklara att andra än judar tycker saker. De behöver bara säga "den och den springer judarnas ärende" sen kan de gå vidare på dagordningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in