2009-10-10, 18:09
Medlem
Sortys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Och du menar att judarna då valde att infiltrera svensk media för att hjärntvätta hela befolkningen till mångkultur samtidigt som man kan styra staten med hjärnhand för att få igenom extrem massinvandring av araber som så småningom ska utrota den "vita rasen" i Sverige. Du borde fan skriva barnböcker!
Men det svenska folket är som bekant hjärntvättat.
Vem bedriver hjärntvätten? Media.
Vem äger median? Judarna.
Citera
2009-10-10, 18:14
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorty
Men det svenska folket är som bekant hjärntvättat.
Vem bedriver hjärntvätten? Media.
Nej, svenska folket är inte hjärntvättat.
Citera
2009-10-10, 18:47
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorty
Bevisa det. Redogör för all media, dvs storstadstidningar, landsortstidningar, TV-kanaler och radiokanaler samt internet. Du kan utelämna Bonnierfamiljens ägarintressen och att Aschberg jobbar på TV3, det känner vi redan till.
Citera
2009-10-10, 20:44
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Jag kritiserar all rasism, även den som förekommer i Israel. Det hade du vetat om du läst mina inlägg någon gång. Dessutom gör ni så mycket mer än att kritisera deras rasism. Vill ni gnälla på att Israel behandlar araberna som skit, visst. Då kommer jag stå på din sida. Men det ni håller på med (bl a) i denna tråd kan ni knappast kalla för kritik mot rasism.

Det där var ett extremt ogenomtänkt inlägg...
Visa något inlägg där du kritiserar den judiska rasismen, tack!
Citera
2009-10-10, 20:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Bevisa det. Redogör för all media, dvs storstadstidningar, landsortstidningar, TV-kanaler och radiokanaler samt internet. Du kan utelämna Bonnierfamiljens ägarintressen och att Aschberg jobbar på TV3, det känner vi redan till.

Nu har jag inte läst hela tråden eftersom jag glömt bort den men här kommer en liten lista på landsortstidningar:

ystadsallehanda
Västerbotten kuriren

und so weiter
Citera
2009-10-10, 20:54
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Visa något inlägg där du kritiserar den judiska rasismen, tack!
Kolla mina inlägg i följande trådar så ska du se att jag kritiserar den både en, två och tio gånger:

https://www.flashback.org/showthread.php?t=819672
https://www.flashback.org/showthread.php?t=196622

Här gnäller jag även på deras ständiga gnäll om "antisemitism":

https://www.flashback.org/showthread.php?t=984975

Finns säkerligen fler trådar där jag gnällt på deras rasism i Israel. Du har antagligen blundat för det då du ser det du vill se.
Citera
2009-10-10, 21:00
Bannlyst
fast topic borde ändras eftersom judarna har börjat propagera för mer invandring från Afrika istället för arabländerna
Citera
2009-10-10, 21:07
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J400d
fast topic borde ändras eftersom judarna har börjat propagera för mer invandring från Afrika istället för arabländerna
Trots det så är Afrika den världsdel som vi tar emot minst invandrare ifrån...
Citera
2009-10-10, 21:11
Bannlyst
Citat:
Trots det så är Afrika den världsdel som vi tar emot minst invandrare ifrån...

Exakt! och detta vill våra kära guds utvalda ändra på
Citera
2009-10-10, 21:47
Medlem
BlizzardKings avatar
Återigen ett inlägg med påståenden utan källor!
Tror du verkligen att någon tar dig seriöst?
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Nej, det är araber och dess kloakråttor till avkommor som bränner bilar i hela Europa, som våldtar och misshandlar kvinnor, som är kraftigt överrepresenterade beträffande våldsbrott, narkotikabrott och bedrägerier mot våra bidragssystem, som angriper brandkår, ambulans och andra samhällsfunktioner samt avsevärt oftare än andra grupper ägnar sig åt organiserade upplopp.

Har du verkligen lyckats missa allt detta?
Och har du verkligen lyckats missa varför de ’bränner bilar’ (i hela Europa? )?
Menar du att zionistjudar aldrig misshandlar någon? Att de inte begår narkotikabrott (aldrig bevistat en ravefest? ) eller försöker lura till sig pengar via bidragssystemen? Värst är dock den dekadenta indoktrineringsprocess de själva dikterar i sin egen massmedia som du är en så uppenbar produkt av. Zionisterna måste älska en gödkalv som gärna diar judesuggan.
Citat:
Du minns fel.
Jag får nog ge dig rätt där, det var ett annat blindstyre jag diskuterade med.
Citat:
Källa på vadå? Att judarna INTE hittade på "rasfrågan"? Det fattar du väl själv att strider förekommit mellan "raser" sen urminnes tider. Långt före människor var muslimer, judar eller kristna.
Det var just det jag ville ha en källa på, inte dina debilt hallucinatoriska våta drömmar. Men det kunde du alltså inte.
Citat:
Det finns det säkert judar som gör. Liksom det också finns skåningar, flintskalliga, pensionärer och överviktiga som förespråkar okontrollerad arab-invandring. 20.000 judar i Sverige väger lätt i sammanhanget. Lättare än 3 miljoner sossar, kommunister och folkpartister samt inte minst lättare än den halva miljon röstboskaps-araber som redan är här.
Frågan är varför judarna – i betydligt högre grad än skåningar, pensionärer och överviktiga, nota bene - jobbar för invandring i de länder de parasiterar på och inte i ”sitt eget” land, där de i stället, gör tvärtom, praktiserar apartheid och rasism och smutskastar araber med lögnaktiga floskler precis på samma sätt som du själv.
Citera
2009-10-10, 21:59
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Fast det spelar ju ingen roll då det i BlizzardKing's verklighet är så att alla dessa miljoner är hjärntvättade av judarna.

Om en jude tycker något så är det pga judarna. Om någon annan tycker något så är det också pga judarna. Hela deras övertygelse bygger ju på att judarna ligger bakom allt. Är du en svensk sosse som är för massinvandring så är det inte för att du tycker det är bra, utan för att judarna vill att du ska tycka det är bra. På så sätt behöver de aldrig bekymra sig med att förklara att andra än judar tycker saker. De behöver bara säga "den och den springer judarnas ärende" sen kan de gå vidare på dagordningen.
Kardinalfel HC47. Jag känner inte till att någon av antizionisterna på FB beskyller judarna ”för allt”. Återigen nonchalerar du de fakta som lagts fram i trådarna och bara generaliserar och projicerar din egen förvrängda tillrättalagda politiskt korrekta världsbild. Du tycks resonera att ”-judarna är som vilka andra människor som helst”. Det verkar vara själva fundamentet till din indoktrinerade hållning som inte bygger på logik och intelligenta slutsatser, snarare på en dekadent 'slippery when wet'-inställning.
Citera
2009-10-10, 22:00
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Nej, svenska folket är inte hjärntvättat.
Jo! Och du är ett typexempel på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in