Återigen ett inlägg med påståenden utan källor!

Tror du verkligen att någon tar dig seriöst?
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Nej, det är araber och dess kloakråttor till avkommor som bränner bilar i hela Europa, som våldtar och misshandlar kvinnor, som är kraftigt överrepresenterade beträffande våldsbrott, narkotikabrott och bedrägerier mot våra bidragssystem, som angriper brandkår, ambulans och andra samhällsfunktioner samt avsevärt oftare än andra grupper ägnar sig åt organiserade upplopp.
Har du verkligen lyckats missa allt detta?
Och har du verkligen lyckats missa varför de ’bränner bilar’ (i hela Europa?

)?
Menar du att zionistjudar aldrig misshandlar någon? Att de inte begår narkotikabrott (aldrig bevistat en ravefest?

) eller försöker lura till sig pengar via bidragssystemen? Värst är dock den dekadenta indoktrineringsprocess de själva dikterar i sin egen massmedia som du är en så uppenbar produkt av. Zionisterna måste älska en gödkalv som gärna diar judesuggan.
Jag får nog ge dig rätt där, det var ett annat blindstyre jag diskuterade med.
Citat:
Källa på vadå? Att judarna INTE hittade på "rasfrågan"? Det fattar du väl själv att strider förekommit mellan "raser" sen urminnes tider. Långt före människor var muslimer, judar eller kristna.
Det var just det jag ville ha en källa på, inte dina debilt hallucinatoriska våta drömmar. Men det kunde du alltså inte.
Citat:
Det finns det säkert judar som gör. Liksom det också finns skåningar, flintskalliga, pensionärer och överviktiga som förespråkar okontrollerad arab-invandring. 20.000 judar i Sverige väger lätt i sammanhanget. Lättare än 3 miljoner sossar, kommunister och folkpartister samt inte minst lättare än den halva miljon röstboskaps-araber som redan är här.
Frågan är varför judarna – i betydligt högre grad än skåningar, pensionärer och överviktiga, nota bene - jobbar för invandring i de länder de parasiterar på och inte i ”sitt eget” land, där de i stället, gör tvärtom, praktiserar apartheid och rasism och smutskastar araber med lögnaktiga floskler precis på samma sätt som du själv.