2010-07-04, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempuser1
10 cm är litet, har du kollat det på ett måttband?

Jag tycker också 10 cm låter lite orimligt. Medel ligger nog närmare 12-13 cm.
Citera
2010-07-04, 21:17
Medlem
Citat:
10 cm är litet, har du kollat det på ett måttband?

Alla killar under 195 är korta, ser du något typ av fel i ditt resonemang?
Citera
2010-07-04, 21:30
Medlem
Emellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piruett
Hur orkar ni längta efter exakta måttet av kukar? En kuk på 7 cm kan tillfredsställa alla tjejer. De är mest känsliga kring fittmynningen och klitoris samt G-punkten är största prioritet för att kunna få tjejer att njuta.

Det är bara psykiskt upphetsande av att se stora kukar, det har ingenting med fittan att göra. Ni som tror att en kuk på 10 cm i längd kan ALDRIG prestera bättre har totalt fel. Det roliga är att ni kan aldrig acceptera om en tjej säger att kukstorleken inte spelar någon roll. Varför?

Jag är tjej, och... no offense men en 7 cms kuk kan inte tillfredställa mig. Handen på ägaren till 7 cmaren kanske kan tillfredställa mig, men inte själva kuken.
Skulle jag inte vara helt torr och oupphetsad skulle det kännas som att bli penetrerad av ett lillfinger och det känns inte särskilt mycket.

Då är jag inte särskilt "stor" därnere heller utan min vajäyjäy är nog ganska average... hur fan man nu kollar det :P
Citera
2010-07-04, 21:42
Medlem
Emellas avatar
Mätte sambons nu...
13 omk , 21 längd.. yaaay!
Citera
2010-07-04, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden
Alla killar under 195 är korta, ser du något typ av fel i ditt resonemang?

Vad fan snackar du om...

10 cm omkrets är litet precis som att en vuxen man som är 140 cm "lång" är kort.
Citera
2010-07-05, 23:47
Medlem
Frågan måste ställas, om den nu inte redan har ställts.

Har Prins Daniel en riktig King Size mellan benen? Det måste ju finnas några gamla klasskamrater i Ockelbo som minns!
Citera
2010-07-06, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MammaScansGosse

Har Prins Daniel en riktig King Size mellan benen? Det måste ju finnas några gamla klasskamrater i Ockelbo som minns!

Han har nog bara en PRINSkorv AHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
Citera
2010-07-06, 02:21
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson

HAAAAAAAAAAAAA-HAAAAAAAAAAAAAAAA-HAAAAAAAAAAAAAAA-HAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Citera
2010-07-06, 03:50
Medlem
Citat:
Vad fan snackar du om...

10 cm omkrets är litet precis som att en vuxen man som är 140 cm "lång" är kort.

10 cm i omkrets är inte per definition litet din idiot.

Möjligen i dina ögon precis på samma sätt som jag anser att killar under 195 är korta, fattar du hur jag menar eller behöver du en svenskakurs för att förstå att 10 CM inte är speciellt mycket under medelkuksomkretsen?

Medellängden för män ligger på runt 178 har jag för mig...
Citera
2010-07-06, 04:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden
10 cm i omkrets är inte per definition litet din idiot.

Möjligen i dina ögon precis på samma sätt som jag anser att killar under 195 är korta, fattar du hur jag menar eller behöver du en svenskakurs för att förstå att 10 CM inte är speciellt mycket under medelkuksomkretsen?

Medellängden för män ligger på runt 178 har jag för mig...

Och 10 cm är för litet för att vara medel
Citera
2010-07-06, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
Citat:

Nej, min fråga är seriös. På skvallerdelen verkar det nästan vara ett etablerat fakta att han är King Size. Karln har gått i skola, han har sportat mycket och hållit till på gym. Nog måste det väl finnas några som kan komma med mer information.
Citera
2010-07-06, 11:35
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Citat:
Nej, min fråga är seriös. På skvallerdelen verkar det nästan vara ett etablerat fakta att han är King Size. Karln har gått i skola, han har sportat mycket och hållit till på gym. Nog måste det väl finnas några som kan komma med mer information.
Men herregud. Varför varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in