2010-03-01, 14:38
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linzipinz
Gymnasiet.

Men så feminina drag kan jag inte påstå att dom har...

I såfall har det nog bara varit en slump.
Manliga drag som grovt ansikte (haka + näsa), hårig osv. är ju inte "snyggt" i dagens samhälle.

Edit: Du kan ju leta upp någon random bild på nätet som påminner om de så kan vi ju kollar hur pass "manliga" de ser ut att vara.
Senast redigerad av Artyg 2010-03-01 kl. 14:41.
Citera
2010-03-01, 15:02
Medlem
TimGunns avatar
Citat:
Min erfarenhet av kukstorlek är iallafall att dom snyggaste killarna, alltså typ dom som var populärast när man gick i skolan har dom minsta kukarna, och dom mer vanliga killarna, lite nördar osv har störst. Av dom runt 20 killar jag legat med stämmer detta till 99%. Några teorier om detta?
Men hur definierar du en snygg kille då?

Jag tänker så här:
De "snygga" killarna är oftast mindre aknebenägna, jämfört med "nördarna" som är osäkra och what not på grund av deras aknehy. Akne i sig är sedan i stor del orsakad av hormonet testosteron, alltså kan man tro att "nördarna" har mer testosteron flödande i sig än de "snygga" killarna, right? Utöver att testosteron sedan orsakar akne så är det också upphovet till de maskulina dragen, samt även den större penislängden.

Från där kan vi sedan gå vidare till att konstatera att i gymnasie- och högstadieåldern så är tjejerna oftast mer intresserade av killarna med mer feminina drag i ansiktet.
Citera
2010-03-01, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimGunn
Men hur definierar du en snygg kille då?

Jag tänker så här:
De "snygga" killarna är oftast mindre aknebenägna, jämfört med "nördarna" som är osäkra och what not på grund av deras aknehy. Akne i sig är sedan i stor del orsakad av hormonet testosteron, alltså kan man tro att "nördarna" har mer testosteron flödande i sig än de "snygga" killarna, right? Utöver att testosteron sedan orsakar akne så är det också upphovet till de maskulina dragen, samt även den större penislängden.

Från där kan vi sedan gå vidare till att konstatera att i gymnasie- och högstadieåldern så är tjejerna oftast mer intresserade av killarna med mer feminina drag i ansiktet.

Det är ju inte exakt dom killar som just jag anser som snygga, utan dom killar som är i allmänhet mer poppis bland tjejer. Ni vet ju vilka jag menar. Dom som alltid får ragg på krogen osv. När man väl fått hem en sån blir man oftast besviken. Inte bara har dom liten kuk, dom vet inte heller hur dom ska använda den, trots att dom får isäng så många tjejer.

Dom ggr det hänt mig har jag tänkt att man skulle låtit bli och fortsatt fantisera om hunkarna istället. Dåligt sex förstör ju bara bilden av den där snyggingen man gått och suktat efter.

Men förmodligen är det bara en slump att dom hetingarna just jag fått i säng har liten kuk.
Citera
2010-03-01, 20:07
Medlem
TimGunns avatar
Citat:
utan dom killar som är i allmänhet mer poppis bland tjejer. Ni vet ju vilka jag menar.
Nej, jag vet inte vad det är för killar, och inte heller vet jag vad din definition av "liten kuk" är.

Genomsnittet ligger ju på 15cm, så då borde det allmänna perspektivet på "liten kuk" vara under 10-12cm.
Citera
2010-03-01, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimGunn
Nej, jag vet inte vad det är för killar, och inte heller vet jag vad din definition av "liten kuk" är.

Genomsnittet ligger ju på 15cm, så då borde det allmänna perspektivet på "liten kuk" vara under 10-12cm.

Liten är under genomsnittet ja.
Citera
2010-03-01, 20:41
Medlem
Artygs avatar
Förmodligen har du bara haft en jävla otur.
De med stor dolme brukar vara de som vågar ragga och få knulla.
Att det skulle vara tvärtom för den stora skalan kan jag inte tänka mig.
Citera
2010-03-01, 20:45
Medlem
TimGunns avatar
Citat:
Liten är under genomsnittet ja.
Men då är det nog endast en slump att du bara har varit med killar som är under genomsnittet. Eller så är det något annat skumt på gång. Hahah, du kanske bara drar till dig osäkra killar. Du kan få en komplimenterad åktur med Mr. Lope18
Citera
2010-03-01, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Förmodligen har du bara haft en jävla otur.
De med stor dolme brukar vara de som vågar ragga och få knulla.
Att det skulle vara tvärtom för den stora skalan kan jag inte tänka mig.

Fast jag har ju inte bara legat med snygga killar med liten kuk. Det är ju dom som bara bli engångsligg, killarna som är sköna i sängen behåller man ju
Citera
2010-03-01, 21:53
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Fast jag har ju inte bara legat med snygga killar med liten kuk. Det är ju dom som bara bli engångsligg, killarna som är sköna i sängen behåller man ju

Så det är FB-dolmar som gäller för dig?
Citera
2010-03-02, 12:05
Medlem
Citat:
Så det är FB-dolmar som gäller för dig?

Haha, nej inte precis, passar inte mig riktigt, föredrar medelsnittet
Citera
2010-03-02, 12:13
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Haha, nej inte precis, passar inte mig riktigt, föredrar medelsnittet

Fb-medelsnittet ligger på 35cm så jag förstår.
Citera
2010-03-05, 01:57
Medlem
mellotrons avatar
Citat:
Fb-medelsnittet ligger på 35cm så jag förstår.

Om man någonsin som välutrustad skulle få för sig att man är överdrivet kukfixerad så är det rekommendabelt att surfa in här och ta del av din och Sir Price's stubbkukssjälvförhärligande perpetuum mobile.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in