2014-11-14, 22:03
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V.Putler
Det där har du bara läst om, vägrar tro att det hänt dig, för du har sagt att du ser sexig ut o då är det en omöjlighet, såvida det inte varit fråga om ett ONS med en blind snubbe.

Såja, nu ska du inte vara avundsjuk bara för att mina bröst är större än dina. Var glad att du är tjej så att du slipper tävla om storleken på kuken. Den tävlingen hade du enkelt förlorat mot en dvärg med minipenis t o m.

För övrigt kan jag meddela de som undrar att västafrikaner har större kukar än östafrikaner. Satsa på Gambianer, girls.
Citera
2014-11-18, 17:01
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Om man ska gå enligt fb-medel så ligger Shane snäppet under medel när det gäller omkretsen.
BradS tex får Shanes penis att se ut som en myggpenis i jämförelse.

Skärpning, detta stämmer inte alls. Jag är 18cm runt roten, 17cm mitt på. Enligt the visualizer är han 18,5cm mitt på, så han är ju uppenbarligen större än mig.

Jag har accepterat att jag har större än medel, men jag tycker inte min kuk är speciellt stor.
Citera
2014-11-19, 12:22
Medlem
V.Putlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Såja, nu ska du inte vara avundsjuk bara för att mina bröst är större än dina. Var glad att du är tjej så att du slipper tävla om storleken på kuken. Den tävlingen hade du enkelt förlorat mot en dvärg med minipenis t o m.

För övrigt kan jag meddela de som undrar att västafrikaner har större kukar än östafrikaner. Satsa på Gambianer, girls.
Hördu Bullfetta,
1. jag är inte tjej
2. ser bättre u än avataren -- kan du med din avatar skryta med det??
3. min håller nästan gambiansk storlek
4. och den skulle inte kunna sova bredvid dig (sexigt utseende, gesiha kulor, stora bröst)
5. dvärg m mini? nej - där får du jämföra m din klitta
Citera
2014-11-21, 21:41
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V.Putler
Hördu Bullfetta,
1. jag är inte tjej
2. ser bättre u än avataren -- kan du med din avatar skryta med det??
3. min håller nästan gambiansk storlek
4. och den skulle inte kunna sova bredvid dig (sexigt utseende, gesiha kulor, stora bröst)
5. dvärg m mini? nej - där får du jämföra m din klitta

Njäsch, jag skiter väl i din könstillhörighet. I dessa tider är både vi tjejer och ni karlar intresserade av stora kukar. På vissa nattklubbar ser man även karlar som gnider skrevet mot varandra till en lugn och mysig tryckare.

Men jag lever upp till min avatar och som folk i detta forum lätt känner igen som Shyla Stylez. Skillnaden är att jag pippar gratis, medan Shyla tjänar miljontals dollars på alla dasar hon får i sig (dagligen).
Citera
2014-11-26, 15:49
Medlem
Jag är 22-23 cm lång vid maximalt stånd, omkrets ungefär 18 cm. Flera tjejer jag knullat har sagt att den är för stor och jag har aldrig fått in hela i någons fitta. Fast alla har tyckt om att hålla i den, titta på den och suga på den.
Citera
2014-11-26, 17:25
Medlem
V.Putlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SHummer-ny
Jag är 22-23 cm lång vid maximalt stånd, omkrets ungefär 18 cm. Flera tjejer jag knullat har sagt att den är för stor och jag har aldrig fått in hela i någons fitta. Fast alla har tyckt om att hålla i den, titta på den och suga på den.

Enda du kan göra då är att bara låta ena hälften bli hård..
Citera
2014-11-27, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SHummer-ny

För stor? Lite i underkant av snittet här på FB skulle jag säga. Du får kanske prova att gå över till tjejer som iaf nått puberteten?
Citera
2014-11-28, 08:47
Medlem
17cm x 17 cm,

Aldrig fått klagomål, brudarna älskar min kuk. True story.
Citera
2014-11-28, 15:53
Medlem
V.Putlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadBeatLivet
17cm x 17 cm,

Aldrig fått klagomål, brudarna älskar min kuk. True story.
Utan verifierbar källa eller bild kan det bara tas som påhittat skryt.
Citera
2014-12-04, 21:58
Medlem
Oz_s avatar
Samlade tillräckligt mycket mod för att posta min kuk.

Hård

Halvhård på jobbet

Tjejer och killar välkomna att kommentera. Är det sugbar/knullbar? Var brutalt ärlig tack.

Edit: mätte nyss och fick det till 13/13. Bra/dåligt från erfarenhet?
Senast redigerad av Oz_ 2014-12-04 kl. 22:43.
Citera
2014-12-06, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oz_
Samlade tillräckligt mycket mod för att posta min kuk.

Hård

Halvhård på jobbet

Tjejer och killar välkomna att kommentera. Är det sugbar/knullbar? Var brutalt ärlig tack.

Edit: mätte nyss och fick det till 13/13. Bra/dåligt från erfarenhet?

Den är ju normaltjock men i undre spannat vad gäller längden. Ppga förhållandet 13/13 ser den dock grövre ut än den egentligen är. Och med tjejers taskiga ögonmått kan den säkert passera för "normallång men grov" istället för under medellång och medelgrov.

Min är 19x14 och ser lite smalare ut än din trots att den i faktiska tal (och volym) är rätt mycket större.
Citera
2014-12-06, 22:53
Medlem
Oz_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London_Calling
Den är ju normaltjock men i undre spannat vad gäller längden. Ppga förhållandet 13/13 ser den dock grövre ut än den egentligen är. Och med tjejers taskiga ögonmått kan den säkert passera för "normallång men grov" istället för under medellång och medelgrov.

Min är 19x14 och ser lite smalare ut än din trots att den i faktiska tal (och volym) är rätt mycket större.

Tar det som ditt sätt att stoltsera. Frågan är snarare om du tror att en brud kan njuta av min leksak?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in